Xinobrax2 hat geschrieben:Mir wüssed ja nonig mal wie sis werded verchaufe. Ich gange mal devo us, dasmer de Screen au oni d Dock irgendwie chan lade...falls nid wärs ziemlich bescheuert...uf jede Fall gäbs denn ev. Bundles mit und oni Dock...ev. na + Pro Controller und Game. Vilicht variiert au de intern Speicher. Mir wüssed nach wie vor überhaupt nüt. Prisspekulatione über es "unbekannts" Produkt sind chli fürn Arsch...
Gemäss Grücht hät s'Tablet une en USB-C Aschluss und wird über dä sowohl a s'Dock agschlosse und chan logischerwiis so au ohni Dock ufglade wärde. USB-C wär jedefalls überraschend sinvoll und elegant, will me ja glichziitig alles drüber chan schicke - Strom, Date, es HDMI-Signal, etc. (drum also besser kei Hoffnige mache; mir reded da ja vo Nintendo

).
Zum Launch wärded's garantiert nume s'Grät mit em Dock verchaufe. Susch würded's ja ihri zentrali Marketing-Message grad vo Afang a wieder undergrabe. Und was passiert, wänn me d'Chundschaft mit ere unklare Message verwirrt, händ's ja bim WiiU schmerzlich müese lerne

Ich rächne aber au demit, dass sie d'Produktreihe dänn spöter dänn mal guet chönnted erwiitere - also dass sie diesbezüglich ehner wie bisher mit de Handhelds als mit de Konsole vorgöhnd (3DS, 3DS XL, 2DS, usw.).