US Wahle 2016

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Wele Kandidat kriegt di meiste legale Stimme?

Umfrage endete am 08 Nov 2016 17:32

Hillary Clinton
6
40%
Donald Trump
6
40%
Jill Stein
0
Keine Stimmen
Gary E. Johnson
0
Keine Stimmen
Evan McMullin
1
7%
Darrell Castle
2
13%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 15

zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Re: US Wahle 2016

Beitrag von zwirrlibatz »

Moff hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben: usem em gliiche gedanke dänk ich drum, dass de cedric da scho ernsthaft öppis wichtigs aspricht.
ich bin zum gröschte teil siner meinig, bis uf de punkt woni agsproche an, und ich ebe glaube, dass er insgeheim au miner menig isch, er chans nur ned säge.

es isch doch ebe gnau das dilemma wo d'SP und lingi in europa sit immer hend. sie sind arbeiterparteie aber arbeiter wähled die rechte. wieso isch das so? das isch doch de chern vo dem problem und de grund, werum de trump gwählt wurde isch und ned en effektive anti establisher wie de sanders. de auf het i demfall au absolut recht, will die arbeiter in europa halt ebe anderi sorge hend, die wänd lieber was ghöre vo grenzschutz, islam und nationaler identität.

geile lulz natürlich, dass albert rösti denn geg de inländer vorrang isch, aber das isch halt sproblem vode rechte populischte. die bewirtschaftet de fremdehass ja eigentlich nur aber wenns denn mit ihrne wahre interesse (de wirtschaftliche usbütig) id queri chunnt hends es problem.
schoso. fremdehass isch es tool, und chan au mal im wäg stah.

werum die lingge d'arbeiterklass verlüüre: sie hantiere vielzviel mit ideal und visione, was bi ihrer eigentliche klientel gar nöd chan ahcho. de hillary ihri concession speech hett au i die kerbe gschlage. "mir müend wiiterkämpfe für eusi wert und ideal und visione" usw. das isch ja alles richtig, aber es zeigt au wo s'problem liit: d'lüüt werde immer egozentrischer. sie wänd kei visione für d'gsellschaft, sondern es steak zum znacht. die junge i de schwiiz (anderswo evtl au, aber ich weiss jetz grad nume vo ch-studie/umfrage) werde immer rächter. nöd will sie rassischter werde. sondern will s'persönliche glück als erschts chunnt. und für das haltets sicherheit i allne belang als erschti vorussetzig. und sicherheit wiederum heisst, kei wagnis, kei visione, kei wächsel, kei umstieg, kei veränderig, sprich => konservativ. dadrunder gitts au usländer und secondos. die wänd teils kei liberali, progressivi gsellschaft, sondern en bmw und e gsichereti pensionskasse. das wiederum isch es dilemma für die lingge: sie müend drvo usgah dass die willkommene immigrante ehner nöd links dänke :lol: und de rächte also sötted die willkomme sii. dänn aber bruucht die rächt d'angst vor de überfremdig als politischs instrumänt. es isch völlig gaga.
I speeled my drink!
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Logisch, wer mal drin isch, wott kei Konkurrenz.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Moff hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben: usem em gliiche gedanke dänk ich drum, dass de cedric da scho ernsthaft öppis wichtigs aspricht.
ich bin zum gröschte teil siner meinig, bis uf de punkt woni agsproche an, und ich ebe glaube, dass er insgeheim au miner menig isch, er chans nur ned säge.

es isch doch ebe gnau das dilemma wo d'SP und lingi in europa sit immer hend. sie sind arbeiterparteie aber arbeiter wähled die rechte. wieso isch das so? das isch doch de chern vo dem problem und de grund, werum de trump gwählt wurde isch und ned en effektive anti establisher wie de sanders. de auf het i demfall au absolut recht, will die arbeiter in europa halt ebe anderi sorge hend, die wänd lieber was ghöre vo grenzschutz, islam und nationaler identität.

geile lulz natürlich, dass albert rösti denn geg de inländer vorrang isch, aber das isch halt sproblem vode rechte populischte. die bewirtschaftet de fremdehass ja eigentlich nur aber wenns denn mit ihrne wahre interesse (de wirtschaftliche usbütig) id queri chunnt hends es problem.
schoso. fremdehass isch es tool, und chan au mal im wäg stah.

werum die lingge d'arbeiterklass verlüüre: sie hantiere vielzviel mit ideal und visione, was bi ihrer eigentliche klientel gar nöd chan ahcho. de hillary ihri concession speech hett au i die kerbe gschlage. "mir müend wiiterkämpfe für eusi wert und ideal und visione" usw. das isch ja alles richtig, aber es zeigt au wo s'problem liit: d'lüüt werde immer egozentrischer. sie wänd kei visione für d'gsellschaft, sondern es steak zum znacht. die junge i de schwiiz (anderswo evtl au, aber ich weiss jetz grad nume vo ch-studie/umfrage) werde immer rächter. nöd will sie rassischter werde. sondern will s'persönliche glück als erschts chunnt. und für das haltets sicherheit i allne belang als erschti vorussetzig. und sicherheit wiederum heisst, kei wagnis, kei visione, kei wächsel, kei umstieg, kei veränderig, sprich => konservativ. dadrunder gitts au usländer und secondos. die wänd teils kei liberali, progressivi gsellschaft, sondern en bmw und e gsichereti pensionskasse. das wiederum isch es dilemma für die lingge: sie müend drvo usgah dass die willkommene immigrante ehner nöd links dänke :lol: und de rächte also sötted die willkomme sii. dänn aber bruucht die rächt d'angst vor de überfremdig als politischs instrumänt. es isch völlig gaga.
bullshit egozentrischer- du bisch völlig gaga. nöd d lüüt. sing doch grad die internationale. du bisch evtl. i dim denke scho wiiter (das han ich dir es paarmal gseit) evtl. söttsch au mal vo dim rössli abechoh und begriefe das nöd all lüüt ufem gliche level lebet und drum au anderi asichte haend. dini schön welt mit gliche recht für alli chasch den mal i 20000 jahr mal füreneh wen oises bewusstsii uf de ebeni vo oi allne isch und alli länder im wohlstand lebet.

und den amigs vo differenziere schnorre da aber widr alles i ein topf gheie. egozentrischer wird gsellschaft will slebe härter wird. studier mal. wemme bi dir denkt de tüüfpunkt isch erreicht, chunsch mitem nächste bullshit. persönlichs glück als zerstörer vo de demokratie wtf......d lüüt werdet immer rechter/konservativer wills egozentrisch sind. lulz. aber völlig hinüber.

visione fürd gsellschaft, wenn en grosse teil vo bevökerigschichte abghenkt sind, gats ums nackti überlebe und nöd um visione fürd gsellschaft. gnau das meini. isch ja schön gsesch dich als grossherzige denker, aber momentan isch leider nöd ziit für das. es brennt....mit dine gedankegäng punktisch bi so lüüüt nöd. eifach mal chli d perspektive wechsle.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Nov 2016 17:50, insgesamt 10-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:de sanders wär na viel dütlicher gschlage wurde

ich erwähnen au nur zum die zeukle wo vo anti establishment rede

de trump het gwunne wege fremdehass und susch wäg gar nüt
schwarzi und anderi minderheite ide USA tüendmer extrem leid

de cedric weiss das natürlich au, er tuet gnau so tumm wie ich, er weiss au gnau, dassd SP drum gnau so chancelos isch. es gaht ned um armi lüt und globalisierigsopfer, es gaht um fremdehass. aber das wär natürlich ungschickti PR drum verchauft er sis programm so.
dumm dumm und namal dumm, aber ebe, es wird wiitergah solang i oine chöpf (und vorallem i de grosse leitmedie) keis umdenke stattfindet. fremdehass isch kein grund. wenn scho isches konkurrenzdruck. ihr lebet allli au scho imene elfebeitrum und chönd oi perspektive nöm wechsle. die bewegig isch z gross um nur us rassiste z bestoh (natürli haets wirrchöpf drunder wie überall). mir isch das alles vill z eifach was ihr da uselönd.

fremdehass und drum wählet in proportional meh schwarzi und latinos als fast alli republikaner vor ihm? ah stimmt sind ja au rassiste, rassismus kennt kein farb, den schliesslich isch jede en rassist, blabalbalabalalla. linggi duurplatte.

tribbet de mittelstand nah wiiter nach rechts, chunt guet. vertüüflet sie und nehmet sie nöd ernst. die dumme rassiste überall. den wirds den selffulfilling prophecy. und den jammeret widr.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

da no intressant:
They will blame James Comey and the FBI. They will blame voter suppression and racism. They will blame Bernie or bust and misogyny. They will blame third parties and independent candidates. They will blame the corporate media for giving him the platform, social media for being a bullhorn, and WikiLeaks for airing the laundry.

But this leaves out the force most responsible for creating the nightmare in which we now find ourselves wide awake: neoliberalism.
https://www.theguardian.com/commentisfr ... SApp_Other" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

de aug :lol: :typej:
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

bin halt en EGOZENTRIKER lolz.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

was hett das
zwirrlibatz hat geschrieben:schoso. fremdehass isch es tool, und chan au mal im wäg stah.

mit dem
thaeye hat geschrieben:bullshit egozentrischer, typisch lingi argumentation. du bisch völlig gaga. nöd d lüüt. sing doch grad die internationale. du bisch evtl. i dim denke scho wiiter (das han ich dir es paarmal gseit) evtl. söttsch au mal vo dim rössli abechoh und begriefe das nöd all lüüt ufem gliche level lebet und drum au anderi asichte haend. dini schön welt mit gliche recht für alli chasch den mal i 20000 jahr mal füreneh wen oises bewusstsii uf de ebeni vo oi allne isch und alli länder im wohlstand lebet.

und den amigs vo differenziere schnorre da aber widr alles i ein topf gheie. egozentrischer wird gsellschaft will slebe härter wird. studier mal. wemme bi dir denkt de tüüfpunkt isch erreicht, chunsch mitem nächste bullshit. persönlichs glück als zerstörer vo de demokratie wtf......d lüüt werdet immer rechter/konservativer wills egozentrisch sind. lulz. aber völlig hinüber.

visione fürd gsellschaft, wenn en grosse teil vo bevökerigschichte abghenkt sind, gats ums nackti überlebe und nöd um visione fürd gsellschaft. gnau das meini. isch ja schön gsesch dich als grossherzige denker, aber momentan isch leider nöd ziit für das. es brennt....mit dine gedankegäng punktisch bi so lüüüt nöd. eifach mal chli d perspektive wechsle.
ztue?

jesses :lol:

und dänn no umebrülle dass es nöd eifach nur um rassimus gaht, obwohl ich das grad au gschriebe han. aber ok, ohni feindbillder chunnt de aug nüme drus.
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ich han nöd uf de abschnitt bezug gnah, aber schinnt demfall bi dir nöd klappt z ha im hirni. du häsch agfange die ganz entwicklig als gsellschaftlichs phänomen vonere gsellschaft wott exzentrik im mittelpunkt stat, z beschriebe. völlig falsch und s pferd vo hine ufzäumt.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Nov 2016 18:05, insgesamt 1-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

zwirrlibatz hat geschrieben:da no intressant:
...
Das verwirrt mich jetzt grad es bizeli. Wenn de Trump für Neoliberalismus stat, für was stat denn d Hillary? Seledmer da ine mal chli über Freihandelsabkomme rede...?
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Xinobrax2 hat geschrieben:
...
Das verwirrt mich jetzt grad es bizeli. Wenn de Trump für Neoliberalismus stat, für was stat denn d Hillary? Seledmer da ine mal chli über Freihandelsabkomme rede...?
Äh, de Artikel seit ziemlich exakt s'Gägeteil :-D
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Gurgelhals hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:
...
Fair, hans ersch grad fertig glese...de Usschnitt vom Zwirli het chli was anders impliziert.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

thaeye hat geschrieben:

de cedric weiss das natürlich au, er tuet gnau so tumm wie ich, er weiss au gnau, dassd SP drum gnau so chancelos isch. es gaht ned um armi lüt und globalisierigsopfer, es gaht um fremdehass. aber das wär natürlich ungschickti PR drum verchauft er sis programm so.
dumm dumm und namal dumm, aber ebe, es wird wiitergah solang i oine chöpf (und vorallem i de grosse leitmedie) keis umdenke stattfindet. fremdehass isch kein grund. wenn scho isches konkurrenzdruck. ihr lebet allli au scho imene elfebeitrum und chönd oi perspektive nöm wechsle. die bewegig isch z gross um nur us rassiste z bestoh (natürli haets wirrchöpf drunder wie überall). mir isch das alles vill z eifach was ihr da uselönd.

fremdehass und drum wählet in proportional meh schwarzi und latinos als fast alli republikaner vor ihm? ah stimmt sind ja au rassiste, rassismus kennt kein farb, den schliesslich isch jede en rassist, blabalbalabalalla. linggi duurplatte.

tribbet de mittelstand nah wiiter nach rechts, chunt guet. vertüüflet sie und nehmet sie nöd ernst. die dumme rassiste überall. den wirds den selffulfilling prophecy. und den jammeret widr.
ich glaube du underschätzisch rassismus eifach brutal, wasmer ehrlich gseit enorm schwerfallt z'glaube. was ich allei täglich vo mim elfebeiturm us gsehne, ghöre und erlebe isch enorm und ich chanmer eifach ned vorstelle, dass du das ned so erlebsch, ganz ehrlich ned.
du chaschs natürlich tarne als naitonali identität, islam (was au immer det gmeint hesch, heschs na ned gnau schriebe), grenzkontrolle oder konkurrenzdruck, de motivator dehinder isch aber offesichtlich fremdehass, aus wennsder selber ned chasch oder wotsch igestah.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:

ich glaube du underschätzisch rassismus eifach brutal, wasmer ehrlich gseit enorm schwerfallt z'glaube. was ich allei täglich vo mim elfebeiturm us gsehne, ghöre und erlebe isch enorm und ich chanmer eifach ned vorstelle, dass du das ned so erlebsch, ganz ehrlich ned.
du chaschs natürlich tarne als naitonali identität, islam (was au immer det gmeint hesch, heschs na ned gnau schriebe), grenzkontrolle oder konkurrenzdruck, de motivator dehinder isch aber offesichtlich fremdehass, aus wennsder selber ned chasch oder wotsch igestah.
werdemer ois sicherlich nöd einig und ich glaub sogar das gnau die istellig en katalysator wird sii für das wo wird folge. aber luegemermal. wenn du mini gründ als tarnig aluegsch, bin ich halt en rassist für dich. keis ding.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich kenn zwar sini Istellig nid, aber isch d Bezeichnig "Hass" i dem Zemehang nid so oder so es biiiiiiirebizeli übertribe und völlig fehl am Platz? Ich denke nid, daser alli will i KZs stecke und vernichte...
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ich verstah dich scho, ich han dich en site vorher scho verstande, und ich bin mit dir sowit einer meinung, dasses en bevölkerigsteil sowie en teil vo politiker git, wo ned werded umdenke bloss will en grosse teil vode bevölkerig uf das aspringt, das isch au ned wie politik sött funktioniere miner meinig nah. wennmer i paar jahr en rechtsextremi regierig hend isches halt so, ich suech dschuld denn ned bi dene wos gwagt hend zu links zsi.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

meinsch iets de trump xino? ich denke ned, dass er en fremdehasser isch, nei, gnau so wie au d'SVP, es isch nur es werchzüg für ihn zum stimme becho. das nenntmer populismus.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

meh triibt halt leider mit sötige langsam würkli mued machende "rassismus" spruch , dmitti immer wiiter nach rechts.
meh gsehts ja guet in dütschland.

und populismus isch nöd per se schlecht.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

thaeye hat geschrieben:ich han nöd uf de abschnitt bezug gnah, aber schinnt demfall bi dir nöd klappt z ha im hirni. du häsch agfange die ganz entwicklig als gsellschaftlichs phänomen vonere gsellschaft wott exzentrik im mittelpunkt stat, z beschriebe. völlig falsch und s pferd vo hine ufzäumt.
denn muesch halt nöd de abschnitt quote wo dich nöd druf beziehsch. :idea:

was "ich beschriebe" han, isch nöd eifach mini meinig und fertischluss. das isch e tendänz wo sit langem beobachtet und brichtet wird. probier mal din chindergarte ichhanrächt neiichhanrächt neiich neiichmüühüüü dumeinschsowieso dubischeinewägnume quark abstelle. dänn gahts au i dim hirn. :-D
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

tschuldigung han de moff mitquotet gha. min fehler. du visionär.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Moff hat geschrieben:meinsch iets de trump xino? ich denke ned, dass er en fremdehasser isch, nei, gnau so wie au d'SVP, es isch nur es werchzüg für ihn zum stimme becho. das nenntmer populismus.
Ganz allgemein...ich han da ine jetzt scho mehrmals s Wort Fremdehass glese...so biläufig als gäbs zwüschet Hass und unigschränkter Befürwortig kei Grauzone. Hass isch schochli e heftigi Bezeichnig im Bezug uf anderi Mensche oder Menschegruppe.
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Xinobrax2 hat geschrieben:Das verwirrt mich jetzt grad es bizeli. Wenn de Trump für Neoliberalismus stat, für was stat denn d Hillary? Seledmer da ine mal chli über Freihandelsabkomme rede...?
Fair, hans ersch grad fertig glese...de Usschnitt vom Zwirli het chli was anders impliziert.
Intressant isch ja diesbezüglich, wie sich da d'US-Politik effektiv wird gstalte. Einersiits hätt de Trump mit protektionistische Verspräche sowohl d'Vorwahle wie au die eigentlich Wahl gwunne. Anderersiits ghöred eigentlich sis ganze Umfäld sowie die andere starche Manne in Washington zu de klassische Establishment-Neocons (de Ryan und de McConnell als die beide Mehrheitsfüehrer im Kongress absolut, de Pence als sin Vize mines Wüssens au, de Gingrich und de Giuliani sowieso, usw.). Entsprächend sind die wirtschaftspolitisch alli uf stramm neoliberaler Linie und grad betont "wirtschaftsfründlichi" Freihandelsverträg ghöred für die zu de absolut unverhandelbare Grundprinzip vo ihrere Politik (de TPP isch ja wie so ziemlich jedi grösseri Obama-Vorlag ja ellei us parteitaktischem Kalkül (no) nöd dur s'Parlament gange. Wänn en Republikaner Präsident gsi wär, hetted de Ryan und de McConnell die Vorlag natürlich scho längstens absägne lah). Das wird drum interessant, was da dänn effektiv passiert.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich segs mal so....d Wahrschinlichkeit, dass er NAFTA chan beende, selbst denn wers ers selber würklich will, isch öpe 271398427331409 mal geringer als die, daser tatsächlich sini Muur baut :lol:
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Xinobrax2 hat geschrieben: Fair, hans ersch grad fertig glese...de Usschnitt vom Zwirli het chli was anders impliziert.
en guete ufhänger isch halbe gwunne!
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Gurgelhals hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Das verwirrt mich jetzt grad es bizeli. Wenn de Trump für Neoliberalismus stat, für was stat denn d Hillary? Seledmer da ine mal chli über Freihandelsabkomme rede...?
Intressant isch ja diesbezüglich, wie sich da d'US-Politik effektiv wird gstalte. Einersiits hätt de Trump mit protektionistische Verspräche sowohl d'Vorwahle wie au die eigentlich Wahl gwunne. Anderersiits ghöred eigentlich sis ganze Umfäld sowie die andere starche Manne in Washington zu de klassische Establishment-Neocons (de Ryan und de McConnell als die beide Mehrheitsfüehrer im Kongress absolut, de Pence als sin Vize mines Wüssens au, de Gingrich und de Giuliani sowieso, usw.). Entsprächend sind die wirtschaftspolitisch alli uf stramm neoliberaler Linie und grad betont "wirtschaftsfründlichi" Freihandelsverträg ghöred für die zu de absolut unverhandelbare Grundprinzip vo ihrere Politik (de TPP isch ja wie so ziemlich jedi grösseri Obama-Vorlag ja ellei us parteitaktischem Kalkül (no) nöd dur s'Parlament gange. Wänn en Republikaner Präsident gsi wär, hetted de Ryan und de McConnell die Vorlag natürlich scho längstens absägne lah). Das wird drum interessant, was da dänn effektiv passiert.
Klar, de Trump isch türli au en Neoliberalischt. Im Artikel gahts imo drum, dass d'Demokrate das leider au sind (worde) und dass es drum e radikali Alternative bruucht.
I speeled my drink!
Antworten