US Wahle 2016

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Wele Kandidat kriegt di meiste legale Stimme?

Umfrage endete am 08 Nov 2016 17:32

Hillary Clinton
6
40%
Donald Trump
6
40%
Jill Stein
0
Keine Stimmen
Gary E. Johnson
0
Keine Stimmen
Evan McMullin
1
7%
Darrell Castle
2
13%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 15

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Re: US Wahle 2016

Beitrag von Xinobrax2 »

Moff hat geschrieben:ich würd gern meh erfahre über dini persönlich definition vo positivem rassismus.
Naja, d Veralgemeinerig vo Menschegruppe uf Grund vo irer Herkunft oder Etnie über unbegründeti positivi Vorurteil. Z.B. "Di Schwarze hend en guete Humor" oder "d Flüchtling chömed da hi wills wend schaffe" oder "d Amerikaner sind sehr fortschrittlich"...was au immer...halt Ussage wo i Einelfälll zwar chönd korrekt si, pauschal aber völlig sinnfrei sind. Letztendlich simer ja alli irgendwodure rassischte, mir gönd nur unterschidlich demit um...und manchi versueched die Vorurteil chli aktiver z überwinde als anderi...
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ok denn simmer einer meinung was d'definition vo dem agaht

aber dass die linke das mache würded ischmer absolut neu, oder zumindescht ned annähernd i dem usmass wie negative rassismus vo rechts
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ui alli widr triggered bim wort rassismus. unglaublich.

lueg moff du bisch leidr so chli so. aber isch ok. meh chan ständig d rassismuscharte für alli abstimmige zie wo eim nöd gfallet. nur leider isches hatl nöd so und ebe es wird den plötzlich den würkli i die richtig laufe, willd lütt gnau söttigi bevormundige nömm waend. es isfch eifach. en grosse faktor i de jetzige entwicklig.

s erst wo dir ja au bi dere abstimmig in sinn choh isch, isch rassimus und au bi jedere abstimmig i de schwiiz bringsch das meistens als grund wenn irgenden abstimmig wo mit grenze/iwanderig z tue haet. s glich bim zwirrli, aber das isch normal.
Zuletzt geändert von thaeye am 11 Nov 2016 09:25, insgesamt 2-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Moff hat geschrieben:ok denn simmer einer meinung was d'definition vo dem agaht

aber dass die linke das mache würded ischmer absolut neu, oder zumindescht ned annähernd i dem usmass wie negative rassismus vo rechts
Ja guet, da wäredmer halt schowider bim nögschte Problem wo im Kern eigentlich genau s gliche Problem isch. "Di linke" gits nid...s isch ebefalls e homogeni Masse mit tusige vo unterschidliche Standpünkt. Us minrer Erfahrig wird de Rassismus zu 99% weder links na rechts zum Problem...was hingege sehr Wohl zum Problem wird isch de andauerndi Vorwurf zum Rassismus. Biz paradox eigentlich, aber au unterhaltsam.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

das isch ok, aug, ich bin mir dem das au absolut bewusst.

ich weiss au, dass die charte scho lang nüm zieht, bim minarett verbot händ mir lut is gsicht gseit "denn ich halt rassischt, na und?"
es kümmeret die scho lang nüme.

das änderet aber nüt dra, dasses für mich falsch isch und ich das ned akzeptiere und es wird au witerhin politiker geh wo das ned akzeptiere. wie ich schomal gseit ha isch das ned mini vorstellig vo politik. ich chan dis video witer obe leider grad ned luege, aber so wie ich dich verstahne möchttsch du, dass politiker fähnli im wind sind wied SVP und ihri meinig em volch apassed? chaschmich gern korrigiere falls ich falsch ligge.

aber ebe, das isch ned so wie ich politik will verstah, das isch au vollkomme offesichtlich en total unglaubwürdigi politik. wenn die linge s'ned schaffed s'volch vo ihrer politik z'überzüge denn sölls volk rechts wähle oder na witer rechts. das isch absolut ok und fair, ich bin überzüge demokrat.

aber im gegesatz zu dir schieb ich denn d'schuld ned de böse lingge id schueh sonder offesichtlich dene parteie wo rassismus mit volksverhetzig und schinlösige bewirtschaftet
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:das isch ok, aug, ich bin mir dem das au absolut bewusst.

ich weiss au, dass die charte scho lang nüm zieht, bim minarett verbot händ mir lut is gsicht gseit "denn ich halt rassischt, na und?"
es kümmeret die scho lang nüme.

das änderet aber nüt dra, dasses für mich falsch isch und ich das ned akzeptiere und es wird au witerhin politiker geh wo das ned akzeptiere. wie ich schomal gseit ha isch das ned mini vorstellig vo politik. ich chan dis video witer obe leider grad ned luege, aber so wie ich dich verstahne möchttsch du, dass politiker fähnli im wind sind wied SVP und ihri meinig em volch apassed? chaschmich gern korrigiere falls ich falsch ligge.

aber ebe, das isch ned so wie ich politik will verstah, das isch au vollkomme offesichtlich en total unglaubwürdigi politik. wenn die linge s'ned schaffed s'volch vo ihrer politik z'überzüge denn sölls volk rechts wähle oder na witer rechts. das isch absolut ok und fair, ich bin überzüge demokrat.

aber im gegesatz zu dir schieb ich denn d'schuld ned de böse lingge id schueh sonder offesichtlich dene parteie wo rassismus mit volksverhetzig und schinlösige bewirtschaftet
falsch das was ich möcht isch das lüüt wie du widr normal über sache diskutieret und nöd grad immer shirni verlüüret wenns mal drum gat iwanderig kritisch azluege und au z.b d uflösig vo de natione wo doch vo dinere politische siite her i de letschte jahre sehr vorwärts tribe worde isch.

du chasch vo mir uus superliberal und links sii, aber bitte eifach mit verstand. und nöd die dauerschleife die ganz ziit.

frög dich mal wieso s die lüüt nömm kümmeret als rassist dargstellt z werde? sind wahrschinlich eifach dummi lüüt und unbildet.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ich han langsam ehner sgfüehl ihr sind die im elfebeiturm wo de rassismus ide schwiz ned mitbechömed
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ja doch...aber ich gsene au, dasmer i dem Land mit mehrere Sprache, mehrere Religione und mehrere Ideologie klar chömed oni dases chlöpft. Wenn du glaubsch, dass das alles oni Spannige möglich wär, denn bisch glaubs du de im Elfebeiturm. Vorem Sportstadion tätsched sich d Lüt sogar wills unterschidlichi Teams favorisiered...trotzdem hemers guet mitenand willmer in letzter Konsequenz doch na i de Lag sind mitenand z rede oni d Waffe z zieh.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

das han ich überhaupt ned gseit, dasses da kei spannige git, xino. im gegeteil. es isch es sehr guets argument wieso rassismus nach wie vor en extrem wichtigi komponente i jedem wahlkampf isch und wieso ich ebe gar ned falsch ligge wenn ich überall rassismus als starche motivator gsehne.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ja i jedem wahlkampf isch rassismus es thema, gnau das isches ebe nöd. das meinsch du. natürli haets immer es paar au uf de andere siite bi ihrne intitiative wo sehr radikal sind (will die initiative halt ihrne aliege au "hilft" . das isch halt scho immer so gsi.

aber mit pauschalisierige muender ufhöre, das söttet er langsam gmerkt ha.
Zuletzt geändert von thaeye am 11 Nov 2016 09:46, insgesamt 1-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich gsene d Angst als tribendi Chraft. Rasssismus isch lediglich es bequems Ventil...und d Spaltig vo Gruppe isch nunmal es beliebts Werkzüg i de Politik. Ob du d Lüt jetzt aber in Schwizer und Usländer unterteilsch, oder in Linki und Rechti, oder in Rassischte und...uff...was isch s Gegeteil? Kein Plan, aber ich glaube de Punkt isch klar. Es wird überall gspalte...und es füert zu nüt. Chills und spil nid mit...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

richtig angst isch sicherlich wie überall im lebe en faktor, nur mueme au ufpasse angst als per se schlecht z definiere, das isches au nöd. (angst vor "überfremdig", angst vor "atom")

es chan immer kippe und drum hoff ich jetzt mal uf chli besinnig.
Zuletzt geändert von thaeye am 11 Nov 2016 09:53, insgesamt 1-mal geändert.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ja das gsehni ebefalls so, xino. angscht isch mit abstand euse stärchscht motivator und wird dementsprechend ide politik igsetzt.

und aug. du bisch demfall ned de meinig vom xino und mir, dass multikulti zu starche spannige füehrt? gsehn isch das richtig?

ich wär gern de meinig mir wäred inere post-rassistische welt. aber das entspricht weder mine persönliche erfahrige no gsehn ich das wenn ich d'zitig lise.
offiziell rede düend immer nur alli vo de arme opfer vode globalisierig, die zruggblibene, die anti-establisher. so wie au de cedric wermueth oder hüt d'calmy rey im tagi oder so wie au du, aug, am afang vo dere diskussion.
aber wieso isches denn, dass in europa wie ide usa immer die rechte parteie gwählt werded? obwohl die linge gnau das sit ewig ufd fahne gschriebe händ?

mer muess würklich kein ragetewüsseschaftler si zum erkenne, wieso das so isch.

aug du hesch die fogeldene pünkt gnennt gna vor paar sitene, wo ebe ned rassistisch sind offebar: nationali identität, islam (was immer nanig gnau definiert hesch) und grenzkontrollene. isches würklich so schwer für dich bi dene theme en verbindig zu rassismus herzstelle? isch das undenkbar? ich würd gern meh über das rede.
gahts me um rassetrennig? isch das en begriff wo dir besser passt?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

nei natürli lebemer nöd inere post rassistische welt, werdemer au die nöchste 100 jahr nöd. das isches ja gnau. realitäte anerchenne (das heisst aber nöd das meh nöd für sini istellig kämpfe söll)

nei ich wott mit dir nöd gnauer über das rede will ich weiss wohii das fuehrt. jetzt söttet alli mal widr mal chli rueh finde und den mal zämächoh, es wär wichtig.

es isch so wies de schreihals i mim postete video seit. die linge haend de kulturell kampf via medie gunne, jetzt schlats pendel via demokratische mittel zrugg idie ander richtig.

ich hoff alli hebet jetzt mal chli z müüli und den redemer widr ganz normal mitenand.
Zuletzt geändert von thaeye am 11 Nov 2016 10:07, insgesamt 2-mal geändert.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ich bin 100% de meinig vo dim post
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye hat geschrieben:richtig angst isch sicherlich wie überall im lebe en faktor, nur mueme au ufpasse angst als per se schlecht z definiere, das isches au nöd. (angst vor "überfremdig", angst vor "atom")
I dem Fall bischder sicher au vollkomme drüber im Klare, warum manchi Lüt s Vorrücke vo "de Rechte" befürchted und warum die Furcht durchus iri Berechtigung het, nid? Prima, ez fehlt nur na en zielfüerende Dialog.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Xinobrax2 hat geschrieben:Ich weiss mengisch echt nid, ob du würklich so beschränkt bisch oder obd eifach nur gern provoziersch...
ich frög amigs gern genauer nah, will ich im gägesatz zu anderne da nöd eifach glaube zwüsse was jede dänkt.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

thaeye hat geschrieben:nei natürli lebemer nöd inere post rassistische welt, werdemer au die nöchste 100 jahr nöd. das isches ja gnau. realitäte anerchenne (das heisst aber nöd das meh nöd für sini istellig kämpfe söll)

nei ich wott mit dir nöd gnauer über das rede will ich weiss wohii das fuehrt. jetzt söttet alli mal widr mal chli rueh finde und den mal zämächoh, es wär wichtig.

es isch so wies de schreihals i mim postete video seit. die linge haend de kulturell kampf via medie gunne, jetzt schlats pendel via demokratische mittel zrugg idie ander richtig.

ich hoff alli hebet jetzt mal chli z müüli und den redemer widr ganz normal mitenand.
aber aug, ernschthaft, du brüllsch doch am meischte inere endlosschlaufe mit immer de gliiche sprüch ume da ine und zeigsch am wenigschte inträsse dran, dass alli in rueh mitenander rede? jedefalls würkts ständig eso.
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

das isches immer nah es forum und da disktutiert meh, wenn du min stil als bruelle aluegsch, isch das dis problem. das haemmer au scho tonnewiis diskutiert. natürli passt min ton nöd allne. aber uf das schiss ich, au im gschäft.

han sehr vill lingi kollege und es git doch au es paar wo ganz vernünftig i villne sache sogar mit de konservative übereinstimmet, es git schnittmengene nur muemme mal vo dem ganze dogmatische züügs wegchoh.

immer gliche sprüch isch logisch, du bisch da nöd vill besser mit dim weltverbessererquatsch us dim elfebeiturm. ich glaub mir nehmet ois da nix.

namal du bisch gnau so eine wos au betrifft. aber ebe, bi dir isches z spat.
Zuletzt geändert von thaeye am 11 Nov 2016 10:54, insgesamt 2-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Xinobrax2 hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:richtig angst isch sicherlich wie überall im lebe en faktor, nur mueme au ufpasse angst als per se schlecht z definiere, das isches au nöd. (angst vor "überfremdig", angst vor "atom")
I dem Fall bischder sicher au vollkomme drüber im Klare, warum manchi Lüt s Vorrücke vo "de Rechte" befürchted und warum die Furcht durchus iri Berechtigung het, nid? Prima, ez fehlt nur na en zielfüerende Dialog.
absolut das han ich i mine posts au gschriebe, das die rechte aber vorrücket haet halt gründ. es passiert nöd alles will d lüüt dumm sind oder unbildet oder rassiste. da gits halt au psychologischi faktore wo mitspielet. wemme d lüüt zlang gängelet, wirds halt extrem.
Zuletzt geändert von thaeye am 11 Nov 2016 10:49, insgesamt 1-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Ich weiss mengisch echt nid, ob du würklich so beschränkt bisch oder obd eifach nur gern provoziersch...
ich frög amigs gern genauer nah, will ich im gägesatz zu anderne da nöd eifach glaube zwüsse was jede dänkt.
Touché...mir chunts ebe oft so vor als würdsch bereits e bestimmti Haltig vo dim Gegenüber erwarte und drum gezielt provokanti Frage stele. Wie au immer, wenns di würklich interessiert erkläri mini Asichte gern...

Ich halte de Putin schlicht und eifach für visionär und progressiv, wiler en Trümmerhufe zunere Supermacht ufbaut het, wo hingege de Obama e Supermacht inen Trümmerhufe verwandlet het. Weni mi jetzt für e Site müesst entscheide, denn wärs d USA, aber wenn d Entwicklig kontinuierlich so witer lauft wie bisher chent das innerhalb vo de nögschte paar Monet und Jahr kippe. Darum hani es Problem demit, d Russe z vertüfle. So vowege Grossrussland...Russland isch bereits s gröschte Land uf dem Planet...es isch gigantisch und nid psunders dicht besidled. Was zur Höll seled die mit no me Land afange? De Putin will momentan lediglich di wirtschaftliche Beziehige mitem Weste pflege und d USA het es Problem demit. De ganz Konflikt in Syrie isch doch exemplarisch defür. Im Golf lit s South Pars Gasfeld. Das isch mit 221 Milliarde boe mit Abstand s gröschte bekannte Gasfeld. D USA will das vom Süde her via Kuwait azapfe und über e Pipeline durch Syrie nach Europa pumpe um Gazprom bzw. Russland z schwäche. Dummerwis will de Assad das aber nid, wasmer ihm au nid chan verüble wemer bedenkt, was die beide Länder für e Vergangeheit hend. De Putin isch nid blöd und lat sich de Markt nid vo de USA kaputt mache. S South Pars Feld chan über de Iran au vom Norde her azapft werde und so über Syrie nach Europa gschafft werde. Das schisst Amis natürlich umso me a. Ez hemer det en Brandherd mit Syrie, Iran & Russland uf de eine Site und de NATO und de Saudis uf de andere Site. Mir, also de Weste, sind natürlich di Guete wo det d Menscherecht wend ifüere indem mir "moderati Rebelle" über Saudiarabie mit Waffe ufrüsted demit si de Assad chönd stürze....und de Putin isch de Agressor wo um jede Priis mues gstoppt werde. Ich fühl mich mengisch halt eifach verarscht, wenn mir d Medie was vo Giftgas wend verzele...und de Putin halti für en geniale Schachspieler. Wär de strategisch nid so genial hets scho längstens atomar klöpft uf dere Welt. Wenn es konservativs Genie notwendig isch um en atomare Weltchrieg z verhindere, denn chani demit lebe. Wärs besser wener genauso fortschrittlich wär wiemer üs das im Weste wünsched? Ja klar. Gits wichtigers als üsi Standards womer selber erscht vor wenige Jahr erreicht hend?

Ja verdammt nomal...und das Ja chamer gar nid gross gnueg schribe...
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ich weiss ned vo was für standards du redsch wenn du schribsch russland seig iets en supermacht und d'usa en trümmerhufe, uf jede fall ned wirtschaftlich, militärisch oder geopolitisch :lol:

aber ich denke au, dass de putin en gschide isch und sini ussepolitische aktione findi nachvollziehbar als antwort dur de druck vode usa. es luegt halt jede für sini interesse, logisch.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Wie gseit, weni mi für ei Site müesst entscheide, denn wärs jetzt na d USA. Logisch hend die alles besser, grösser, schneller und dicker...aber da stellt sich halt au zwangsläufig d Frag warum. D Staatsverschuldig vo de USA isch ziemlich abartig wemers mitem Rest vo de Welt verglicht. De Obama het i sine 8 Amtsjahr me Schulde gmacht, als ALLI Präsidente vor ihm zeme gno (kein Witz).

Wenn du eifach unendlich viel Geld drucksch stasch wirtschaftlich und militärisch scho nid schlecht da, aber realistisch betrachted hends nid viel me als es gigantischs Chartehus wos weltwiit mit irer Armee verteidiged. Wemer ez z.B. d Nachhaltigkeit id Rechnig würd mit ibezieh, denn stat Russland ebe scho biz besser da. Ich zwifle nid dra, dass s US-Imperium innerhalb vo de nögschte 100 Jahr wird zemebreche...d Frag woni mir drum stelle isch, wo s nögschte Imperium wird entstah. Russland wird ev. na vo China überhollt und China wird ev. na vo Indie überholt. Wenn das d Wahlmöglichkeite sind, denn isch mir Russland am sympatischste. E witeri Option wär zwar na d Weltregierig...oder de Mars ( :shock: )...aber ich fänds ganz grundsäzlich na guet, wenn in nögschter Ziit niemert würd Bombe uf Russland schmeisse.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Xinobrax2 hat geschrieben:
dazue werdet villi konservativi vores paar jahr nah fähig gsi, jetzt wirds aber den bald schwieriger (wenn immer widr ghörsch, das sobald d nation halt immer nah als das bisher beste system zum zämälebe definiersch, dasd en rassist bisch) . und ja es isch nöd schön, aber es liit halt nöd nur a de dumme lüüt.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Bö...s het imo scho einiges mit Dummheit z tue...aber d Dummheit isch relativ glichmässig und fair uf alli Mensche verteilt worde drum bringts nid viel, wenn sich eifach alli nur gegesitig Dummheit vorwerfed. So richtig hoffnigslos dumm simer ja ersch wemers nüme schaffed mitenand z rede.
Antworten