US Wahle 2016

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Wele Kandidat kriegt di meiste legale Stimme?

Umfrage endete am 08 Nov 2016 17:32

Hillary Clinton
6
40%
Donald Trump
6
40%
Jill Stein
0
Keine Stimmen
Gary E. Johnson
0
Keine Stimmen
Evan McMullin
1
7%
Darrell Castle
2
13%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 15

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:ja die foerderig isch verschwunde willer gnau weiss, dasses nie würd gah, ich bin gspannt was sini ku klux klan ahänger wo ihn wäg dem gwählt hend vo dem haltet, die nemed das wohl ned so glasse wie mir, sgliche mit sinere wall.

und tue doch ned so wehlidig, bitte. weisch, jugos, muslime, türke etc. werded ide schwiz au ned mit samthändsche aglängt, aber wills du bisch zündi ide chile en cherze a für rassischte und wuetbürger damits besser schönd schlafe.
i eim punkt gib ich dir recht, da er sicherlich au villi skurrile gstalte mit sine üüserige azoge haet, chans halt den au sii daser waenner sich jetzt widr chli mässigt, den plötzlich vo somene hirnverbrännte abgmurkst wird.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ich verstahne nöd werum die ängscht iets meh diffus sie sötted will das länger so isch? im gegeteil. oder meinsch isch nüm so schlimm wemer sich dra gwöhnt het? ebe, elfebeiturm.

wie gseit, ich halte gar nüt für diffus bide anti trump demos, minderheite werded sit langem diskriminiert und iets ischen präsident ade macht wo sich ufd fahne gschriebe het das z'legitimisiere, es ischen sehr berechtigti angscht

wenn ihr sgfüehl hend das ischs sglich wie bi pediga, denn verstömer eus i dere sach ned, easy.
wie gseit, s'äquivalent für pegida, wo glich starch wäri, wär en gwählte moslem bundeskanzler wo mit de ifüherug vode sharia wahlkampf gmacht het, i dem fall wäred bi beide demonstratione us miner sicht glichwertig. so wies iets isch sicher ned.

und wenn ihr meined das wär zu extrem, denn lits dra will ihr euch i euchem elfebeiturm null i die US minderheite versetze chönd.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

oh mann jetzt trüllsch alles chli um. aber isch ok. bisch en guete.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

iets chum scho aug, aso i eim müemer eus einig si: d'schwiz isch de krässischt elfebeiturm uf dem planet, nöd?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

logisch und au s rassistischte land ufem planet. simmer jetzt alli zfriede?

ah nei eigetnlcih sind alli länder rassistisch drum nation uflöse ( d iwohner sind ja eh dummi unbildeti angrywhite men, wo bald usterbet). ONE HUMAN/ONE WORLD, den chli chakra öffne und mir werdet alli vo de aliens abgholt werde und die sorget defür das mir nur nah vo luft und liebi lebet.
Zuletzt geändert von thaeye am 11 Nov 2016 15:15, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

da rassismus und angry white men:

sogar de liberal tagi gsehts langsam

http://www.tagesanzeiger.ch/us-wahl/Ich ... y/27498470" onclick="window.open(this.href);return false;

es isch halt würkli es big fuck you a d elite gsi und as bevormunde (political correcntess) gsi.
Zuletzt geändert von thaeye am 11 Nov 2016 21:19, insgesamt 1-mal geändert.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

thaeye hat geschrieben:http://www.tagesanzeiger.ch/us-wahl/Ich ... y/27498470

es isch halt würkli es big fuck you a d elite gsi und as bevormunde (political correcntess) gsi.
vo was redsch du? ned ein einzigi vode zahlriche erwähnte begründige i dem artikel het mit bevormunde oder political correctness ztue
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:http://www.tagesanzeiger.ch/us-wahl/Ich ... y/27498470

vo was redsch du? ned ein einzigi vode zahlriche erwähnte begründige i dem artikel het mit bevormunde oder political correctness ztue
lueg die 7 siiite vorher den weisch vo was ich rede. aber ebe.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

dasch z'höch für mich, sorry
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

glaub ich ;)
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

de Bill seit wiedermal wie s'isch:

Quelle

:-D
I speeled my drink!
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

D Medie gheied übere, was für es Theater. Ha grad bi watson wider mol öpis vom Trottel namens Löpfe gläse. D Kommentatore nämed ne usenand und träffed de Nagel uf de Chopf. Bi am Handy, lueged sälber bi watson ihr Stammtischphilosophe.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

du = mr cool :shock:
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

s'fangt scho ah, bzw nöd: http://www.t-online.de/nachrichten/ausl ... echen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:D Medie gheied übere, was für es Theater. Ha grad bi watson wider mol öpis vom Trottel namens Löpfe gläse. D Kommentatore nämed ne usenand und träffed de Nagel uf de Chopf. Bi am Handy, lueged sälber bi watson ihr Stammtischphilosophe.
han ja gwüsst was döt für lüüt schaffet und wie die au schaffet, drum han ich selte drin glese, jetzt widrmal gwagt und wenn öper en artikel macht mit "obama ist halt schon eine coole Socke", ja den ......aber ich verzeih ihne sind nah sehr jung und halt würkli au dumm. d hipsters us de journi und de kunsthochschul in züri wo glernt haend memes z mache. aber au die muend mal afange. ich nimm aa sie haend au grad es paar vo joyz übernah.
Zuletzt geändert von thaeye am 11 Nov 2016 18:53, insgesamt 1-mal geändert.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

De Begriff dumm us dinere Fädere? Du dumme Rassischt
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

:2finger: bin voll de diskriminierer und sexist.
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

de gforum-poll war akkurater als die ganze Meinungsumfrage im usfernseh :shock:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

sind alli chli hässig, krass. aber de ken zieht scho chli was oder?

http://www.cicero.de/salon/nach-der-usw ... -president" onclick="window.open(this.href);return false;

:1thumb:
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Xinobrax2 hat geschrieben:Black Lives Matter isch während de Amtsziit vom erste schwarze President entstande.

i finde zu dene BLM idiote sött meh o no was säge..
dr obama het mit sim verhalte direkt derzue bitreit, dass dr grabe zwüsche schwarz us wiss immer grösser wird.

BLM interessiert sich e dreck, wenn in chicago jedes weekend 10 oder meh lüt erschosse werde. wiu d'täter o schwarz si. black on black crime isch irrelevant.
und sobald eine vomene cop (isch sogar egal ob dä schwarz oder wiss isch) erschosse wird, si d'umständ (grechtfertigt oder nid, idR isches das) vollkomme egal. es wird wieder uf opfer gmacht und dass alli schwarzi uf de strasse nid sicher si vo wild um sich schiessende cops. verdräiter chame d'realität ächt nüme darstelle.

wenn in nyc zwe cops are ample im outo sitzend hingrichtet wärde, göh die idiote am tag vor beerdigung uf d'strass und rüefe sache wie "what do we want? - dead cops, when do we want it? - now!"
und so lüt vo dere "bewegig" wärde vom obama is wisse hus iglade. :schraube:
da muesch di nid wundere, wenn sich dr normal bürger, wo d'gsetz befolgt, mau chli a chopf längt und denn eifach ALLES wählt, wo e änderig verspricht.
ame nachwieslech kriminelle wie am michael brown wird in ferguson es denkmal gsetzt obwohl alli ungersuechige nachgwiese hei, dass dr wiss cop zu recht gschosse het. dass momentan open season uf cops isch, dass all paar täg eine usem nüt use ambush style erschosse wird, interessiert weder d'medie, no dr obama. zu so sache haltet er höchstens e red, wenns dallas style mau 5 ufs mau verwütscht. ansonste isch funkstille.

sone präsident verliert mire meinig nah jeglechli gloubwürdigkeit aber dr friedensnobelpristräger obama isch unantastbar für kritik. wär ja rassistisch, wenn meh e schwarze würd kritisiere. :head2wall:

dass unger ihm meh chriegt worde isch als jemals zu vor, dass unger ihm meh schwarzi im knascht hocke als jemals zuvor, dass unger ihm d'staatsverschuldig ca ume glich wert zuegno het, als unger allne vor ihm amtende präsidende zäme, isch komplett irrelevant. kritik a ihm wird nid duldet und niene i de medie ufzeigt. derfür chöme jede tag ca. 34890328049238094 artikel, wie unfassbar sexistisch, dumm und rassistisch e trump isch. mängisch fragi mi scho chli, was i üsere mediewäut fausch louft.

zums grad no klar z'stelle: i finde dr trump o untragbar. aber es isch evtl. tatsächlech die besser wahl gsi als d'hillary, woni mindestens so beschisse finde. dumm wenn zwüsche dene 2 exponänte muesch wähle...
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Divide et impera :adolf:

Ich finds zwar teilwis au biz fragwürdig, wer det äne alles Polizischt chan werde, aber Arschlöcher findsch überall. D Studente muesch halt beschäftige, susch fangeds plötzlich no a wegeme Thema z rebelliere wo würklich vo Bedütig isch. Diesbezüglich het de Staat i de 60er einiges dezue glernt und kanalisiert sonig Impuls jetzt direkt in Sand.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Xinobrax2 hat geschrieben: Ich finds zwar teilwis au biz fragwürdig, wer det äne alles Polizischt chan werde
kes thema. happeret teils massiv ir usbildig. isch halt e geldfrag. 3-4 mönet usbildig vs 2 jahr ir schwiz.
dennoch isch dr allergröscht teil durchus fähig, dä job richtig zmache. und uf das näme die brichte ja gar nid bezug sondern nur uf d'opferrolle vome kriminelle wenn er schwarz isch.
aber e präsident wo is gliche horn blast wie BLM hilft sicher nid.. und d'hillary wär diesbezüglech NO schlimmer gsi wenn meh gwüsse brichte über ihri asichte gloube schänkt.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Het d Hillary überhaupt irgendwenn mal irgendwas positivs erreicht? Vorne dure d Wohltäterin und hinde dure verstrickt i di übelschte Gschichte. Das alles ufzdecke wär en fulltime Job gsi für d Medie...

...nimt mi wunder, was jetzt us dene FBI Ermittlige wird. Chaner si echt überhaupt isperre la, oni denach grad als nachtragends Arschloch da z stah?
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Di Dütsche sind biz ratlos :lol:

Quelle