Watch Dogs 2
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- EngelderNacht
- Pro Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
No knapp 2 Wuche, dän wird Watch Dogs 2 released und ich freu mich scho wie en Schneekönig.
Ich weiss...Teil 1 isch nid soo gfiered worde, aber ich has geil gfunde.
Eis vo de erste OpenWorld-Spiel für Nextgen (damals no) und es geils, neues Setting mit hacking. Ich hoffe, Ubisoft hät us de Feedbacks was gmacht und bring en richtig guete 2. Teil.
So wies damals vo Assassins Creed 1 zum 2 no besser worde isch.
Quelle
Ich weiss...Teil 1 isch nid soo gfiered worde, aber ich has geil gfunde.
Eis vo de erste OpenWorld-Spiel für Nextgen (damals no) und es geils, neues Setting mit hacking. Ich hoffe, Ubisoft hät us de Feedbacks was gmacht und bring en richtig guete 2. Teil.
So wies damals vo Assassins Creed 1 zum 2 no besser worde isch.
Quelle
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Teil 1 hani ebefalls sehr geil gfunde, fasch alles gholt - nur die Ziit-Limit Kack-Missione hend mich am Schluss gärgeret.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Also mir hät s'Eis grosse Spass gmacht und ich freu mich scho uf d'Fortsetzig
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Z 1s isch super, grafisch es downgrade zu dä erstä trailers, aber isch glich super gsi
- rebornkid
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
430
Freu mi au scho riesig druf. Teil 1 isch de hammer gsi.

sergesellsretro Onlineshop für Retrogames und Konsolen:
https://www.sergesellsretro.ch
sergesellsretro News Gruppenchat:
https://chat.whatsapp.com/EQ2OshNZ029G7fNDAffUQz
- EngelderNacht
- Pro Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
und, wie findsch es?
ha geschter mal paar stund gspielt... weiss nonig wasi devo söll halte. macht aber uf jedefall en sehr viel bessere idruck als teil 1 und gseht uf de PS4pro au überraschend guet us.
online isch aber abfall, wie erwartet. d.h. es lauft ja ned emal
aber die erschte paar missione sind abwächsligsriich und spassig gsi. bi gspannt was no chunt.
ha geschter mal paar stund gspielt... weiss nonig wasi devo söll halte. macht aber uf jedefall en sehr viel bessere idruck als teil 1 und gseht uf de PS4pro au überraschend guet us.
online isch aber abfall, wie erwartet. d.h. es lauft ja ned emal

aber die erschte paar missione sind abwächsligsriich und spassig gsi. bi gspannt was no chunt.
- rebornkid
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
430
Master(G) hat geschrieben:rofl...
http://dare.moe/f/5LL" onclick="window.open(this.href);return false;
NSFW!

sergesellsretro Onlineshop für Retrogames und Konsolen:
https://www.sergesellsretro.ch
sergesellsretro News Gruppenchat:
https://chat.whatsapp.com/EQ2OshNZ029G7fNDAffUQz
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
mhh niamm niammrebornkid hat geschrieben:Master(G) hat geschrieben:rofl...
http://dare.moe/f/5LL" onclick="window.open(this.href);return false;
NSFW!![]()
![]()

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
es gitt au nakti fraue wo hoolahoop mached und nackti männer wo ufd strass urinieret 
WTF Ubisoft !?

WTF Ubisoft !?

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
wie lang gaht's bis das patched wird?
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
hoolahoop: https://youtu.be/na1w5UjAr8I?t=30" onclick="window.open(this.href);return false;
penis: https://youtu.be/T0aQ5tER7MU?t=25" onclick="window.open(this.href);return false;
penis: https://youtu.be/T0aQ5tER7MU?t=25" onclick="window.open(this.href);return false;
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
nöd lang, ussergwöhnlich sautumm. ich will de patch nöd.resuscitation hat geschrieben:wie lang gaht's bis das patched wird?
Entwickler Ubisoft hat sich in der Zwischenzeit eingeschaltet und gegenüber einem Fachmagazin bestätigt, dass man an einem Patch arbeitet, der die explizite Darstellung entschärft. Demnach werde der Charakter aus dem speziellen Vorfall an die Darstellung der übrigen Charaktere angepasst. So soll gewährleistet werden, dass alle Inhalte des Spiels im Rahmen von Sonys und Microsofts Regelwerk geteilt werden können. Wie viel Nacktheit der neue Patch tatsächlich verdeckt bleibt abzuwarten, denn das Bild des verbannten Spielers ist kein Einzelfall. Im Netz häufen sich Bilder und Videos von nackten Spielfiguren aus „Watch Dogs 2“.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
immer wieder erstuunlich wie viel gwalt mer darf zeige und wie wenig 'mönsch'.... 

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
d'charaktere und dstory siged sautumm, schad. das lächerlich coole hipster getue gad mir scho uf de sack, bevoris gspielt han.
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
game isch guet, setting gfautmer sehr, aber gameplay etc isch rächt ghüdr.. haut ubisoft game.. merktme sofort.. millione sache ds mache, aber nid würklech gameplay.
shubidu
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
es isch soo dumm, dass es mir äbe gnau wieder gfallt. die huere idiote-hacker-truppe isch symphatisch.
und es nimmt sich sälber nöd ärnscht. hett au witzigi missione. viel 80s flair. knight rider auto stähle. de scientology quest mit dem 'tom cruise'. ubisoft-leak mission. isch doch witzig!
mir gfallts. au optisch erstuunlich schön findi. ich han nur scho freud die doofe emoji-selfies ade landmarks in san francisco zmache. easy playing...
bitz müehsam isch, dass eim KI rächt schnell gseht und de artets wieder in en shooter uus. ich würd gärn alles schlichend und ninjamässig mache. gaht aber sälte. vielleicht bini au nur zdoof. au möglich!
und es nimmt sich sälber nöd ärnscht. hett au witzigi missione. viel 80s flair. knight rider auto stähle. de scientology quest mit dem 'tom cruise'. ubisoft-leak mission. isch doch witzig!

mir gfallts. au optisch erstuunlich schön findi. ich han nur scho freud die doofe emoji-selfies ade landmarks in san francisco zmache. easy playing...
bitz müehsam isch, dass eim KI rächt schnell gseht und de artets wieder in en shooter uus. ich würd gärn alles schlichend und ninjamässig mache. gaht aber sälte. vielleicht bini au nur zdoof. au möglich!
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
geil, jetzt freu mi wieder. a so sache hani au froid.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Dito! Es super Game, wär das ärnst nimmt het e Dachschade, das Game isch puuri Parodie! Gägenüber huer vilne Arschloch PromisMaster(G) hat geschrieben:es isch soo dumm, dass es mir äbe gnau wieder gfallt. die huere idiote-hacker-truppe isch symphatisch.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
chan mir eine säge wie ich die CtOS box in Palo Alto uf em Dach vode City Hall häcke chan?
mer muess dur en lüftigsschacht ufem dach mit de drohne flüge, aber de node isch en physical hack, mer muess also dette si, was nur das RC-car dings chan, mer chunt aber ned mit dem RC dings ufs dach und au selber gitts kein weg dett ufe...

mer muess dur en lüftigsschacht ufem dach mit de drohne flüge, aber de node isch en physical hack, mer muess also dette si, was nur das RC-car dings chan, mer chunt aber ned mit dem RC dings ufs dach und au selber gitts kein weg dett ufe...

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ha ig mi ou scho gfragt :typej:Master(G) hat geschrieben:chan mir eine säge wie ich die CtOS box in Palo Alto uf em Dach vode City Hall häcke chan?
Und schliche chasch ächt vergässe i däm Game

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich has no usegfunde: mer muess die GRÜN markierti CtOS-Box in Palo Alto finde und häcke... die finde isch ned so eifach! aber denn... denn bechunsch (gnüegend forschigs-pünkt vorusgsetzt) en neui fäderig für dis RC-Auto ! ... und das chan denn höcher gumpe als vorher. Und denn chasch bi de City Hall bim Durchgang dette ufe gumpe (via dumpster - air-condition uf de siite)... de chunsch ufe...
ich han geschter no co-op gspielt, isch rächt cool. leider gitts nur 4 arte vo missione und die sind au all ziemlich gliich (auto stähle, auto zerstöre, ibräche und was chlaue oder häcke oder ibräche und öppis zerstöre)
bitz monoton wenn die all willsch mache - fun hämmer aber trotzdem gha, nur scho wäg de X glitches und bugs wos online no hett 
ich han geschter no co-op gspielt, isch rächt cool. leider gitts nur 4 arte vo missione und die sind au all ziemlich gliich (auto stähle, auto zerstöre, ibräche und was chlaue oder häcke oder ibräche und öppis zerstöre)

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Also bis jetzt gfallts mr scho rächt guet.. aber wie de (G) bereits erwähnt hät, sind d'Gägner extrem fix druf. Trotzdem versuech ich jedes Mal unentdeckt z'bliibe.. d'Missione sind ächt funny