de HELM!!!!

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

also ich gseh in däm Trailer einiges wo in die Richtig goht. Robo Recall, Arktika und Lone Echo wärdet bestimmt zimlich ufwändigi Games. Weiss nid genau was du vo VR erwartisch.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Xinobrax2 hat geschrieben:Da hesch wohl recht. Ich finde s Vive super und würds niemals gege PSVR itusche, aber wenis het müese zale wärsmer definitiv z tür gsi.

Htc vive isch jetzt 100 euro günstiger momentsn und gratis shipping
Also 799 euro
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Also ich freu mi uf ocolus touch
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Goran hat geschrieben:Htc vive isch jetzt 100 euro günstiger momentsn und gratis shipping
Also 799 euro
Immerno z tür :lol:

Bzw. für Bastler wie mich isches das ev. wert....aber für Gamer eher weniger....imene Jahr vilicht.
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
DOOM 3 für VR getestet und läuft 1A

Beitrag von OlDirty »

The Sheep hat geschrieben:also ich gseh in däm Trailer einiges wo in die Richtig goht. Robo Recall, Arktika und Lone Echo wärdet bestimmt zimlich ufwändigi Games. Weiss nid genau was du vo VR erwartisch.
Wie gseit hatl Games wie Tomb Raider, Doom, Half Life usw. Ebe kei Games wo susch nur uf em Nintendo Wii usechömed, bös gseit. E Game wo nur bitz Roboter muesch zame schüsse macht vll 20min Spass und den hesch es sicher scho gseh. Anderst gsächts us wenn das Roboter zameballere halt en Teil vo Half Live wär. Aber ebe.

Habe jedenfalls heute noch rausgefunden das Doom 3 auch mit der Oculus läuft und schon getestet. WOOOWW :panik: DAAAAS ist ein VR Erlebnis. Obwohl nix für schwache Nerven. Mein Mund war nach 15min schon trocken wie ne Wüste und das Pad schön schweissig :groel: . Aber weniger schlimm wie Affected finde ich. Halt übel wenn man sich dreht und ein Zombie steht hinter einem. Das ist nicht schön um's mal gelinde auszudrücken. Komischerweise wurde mir auch nicht kotzig und da ist ja nix mit dem Teleportscheiss was sie einem in jedem VR Game aufdrücken wollen. Man muss halt stehend spielen und sich NICHT mit dem Pad um die eigene Achse drehen sondern sich in echt drehen (Kabel nervt da schon einwenig). Pad nur benutzen für vor/zurück und für strafing.

Also für alle die's mal gerne probieren möchten ist wirklich sehr einfach zu installieren. Ich hasse sonst solche halbfunktionierenden Sachen, aber das ist funktioniert so als wäre es für VR gemacht. Unglaublich. Man kann sich bücken und um Ecken schauen wie in echt. Das einzige was noch nervt ist das man mit der Sicht zielt. Das Problem gibts ja aber mit Touch Controllern nicht mehr und evt könnte man das Zielen auch auf den rechten Joystick legen (ich weiss nur nicht wie).

Installation
1. Doom 3 BFG kaufen in Steam wenn man's noch nicht hat (nein das normale Doom 3 geht NICHT!!) http://store.steampowered.com/agecheck/ ... /?l=german" onclick="window.open(this.href);return false;
2. Game installieren
3. die Datei https://github.com/Codes4Fun/RBDOOM-3-BFG/releases" onclick="window.open(this.href);return false; runterladen und entpacken
4. Die entpackten Dateien ins Verzeichnis C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\DOOM 3 BFG Edition kopieren
5. 1-2 Konfigurationen vornehmen im CONSOLE.TXT file
sieht bei mir so aus und denke ist selbsterklärend (ich spiele stehend mit Game Pad). Die roten Werte habe ich geändert für mich.

vr_resetPose - for seated mode, sets your position and forward direction.

vr_cinematicMode - default 1, puts a border around cinematics
vr_chibi - default 1, scales human heads (try 1.5)

vr_resolutionScale - default 1, scales resolution, requires a restart
vr_playerHeightCM - default 182, set your height in centimeters
vr_aimLook [0 or 1] - default 0, in seated mode shoot where you look
vr_seated [0 or 1] - default 0, seated mode
vr_knockbackScale - default 1.5, scales movement from damage (default 1.0)

vr_forceGamepad [0 or 1] - default 1, use gamepad instead of VR controllers
vr_strafing [0 or 1] - default 1, enable/disable left control strafing
vr_forwardOnly [0 or 1] - default 0, makes touchpad into a giant move forward button
vr_turning [0 - 1] - default 0, 0 no turning | 1 touch turning
vr_responseCurve [0 - 1] - default -1, interpoloate between linear and square curves, -1 for inverse square
vr_moveMode [0 - 5] - default 0
0 touch walk
1 touch walk & hold run
2 touch walk & click run
3 click walk
4 click walk & hold run
5 click walk & double click run
6 hold walk

6. Steam starten und Steam VR starten
7. RBDoom3BFG.exe starten, that's it
8. sich in die Hosen scheissen :lol:

Natürlich ist das ganze mit touch controlern noch viel geiler, aber die kommen ja erst für die Oculus. Mit der Vive gehts schon jetzt.

Und um deine Frage zu beantworten sheep, DAS ist für mich ein VR Game ;)
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Ich glaub zwar immer no dass du dene Games i däm Trailer unrächt tuesch, aber merci für die Aleitig vom Doom 3.
Bin grad am irichte :)
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

The Sheep hat geschrieben:Ich glaub zwar immer no dass du dene Games i däm Trailer unrächt tuesch, aber merci für die Aleitig vom Doom 3.
Bin grad am irichte :)

Ich wirds au probiere. Das Spiel hani nonig gspielt :panik:
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von OlDirty »

Viel Spass wünsch i eu und nöd z'viel Schiss ha :kicher:
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Es isch ok. Flasht mi jetzt nid so wie aktuelli VR Games. s'Schussverhalte wirkt ungenau (veraltet). Stört fascht mehr als d'Grafik. Und s'Scaling stimmt nid ganz. Die menschliche Gegner sind z'chlei. Und egal wasi ischtell im console.txt, ich gseh nur bide Menu Positione en Veränderig.

Ansunschte isch agnähm dass i es guets zitli chan spiele bis es mir trümmlig wird. Liegt wahrschinlich dra dass es wägem Alter absolut butterweich lauft uf mim Rächner.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Sit em c64 sötted games mit mindestens 60fps laufe.
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Freu mi ufs robinson.
Ich probier das am wuchenend bim brüeder uf de ps4 pro.
Nimmt mi wunder wies isch
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Isch Doom 3 nid das Spiel wo s Bump Mapping uf d Spitze tribe het? Wie gset das us in 3D?
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

erstunlich guet. Ich mag mi no erinnere dass s'Original Doom 3 nid gloffe isch uf mine 3D Monitore am PC. Ufgrund vo däm hätti vermuetet es würd au im VR nid laufe wills womöglich viel bschisse händ mit de effekt damals. Aber Doom 3 BFG lauft problemlos.

Die zwei Sache störe mi, sunscht wärs rächt cool: Scaling wo nid stimmt und dass s'tracking abbricht bim umdreie und denn das graue Netz vom Steam VR ibländet wird für e churze momänt.
Zuletzt geändert von The Sheep am 29 Nov 2016 17:44, insgesamt 1-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

K...demfall güxli au mal dri...ez müessti mi nur no dezue überwinde es Windows z boote...ev. morn :lol:
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Hät öpper rise of tomb raider vr probiert u psvr
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von OlDirty »

Doom3 in VR isch jo au no Alpha. Do wird no viel gmacht und isch no lang nöd fertig. Ziele isch sicher den tusig mol besser mit de Touchcontroller. Ha mol nagfroged und mit em rechte Stick chasch ziele, aber goht definitiv nöd wenn mer stehend spielt. Chöpf scale gits e Istellig falls dir das nöd passt. Git zudem au no en Ultimate HD package wem d'Grafik no zwenig guet isch in VR. Has aber no nöd tested.
https://www.reddit.com/r/Vive/comments/ ... ack_guide/" onclick="window.open(this.href);return false;
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Ah jetz isch gange mit em scaling. han nid gschnallt dassmer das Züg über Konsole im Spiel muess igä.
I hoff das mit em tracking Usfall het sich mit em 2.Tracker erledigt wenn Oculus Touch chunnt.
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Wer hät star wars battlefront und psvr?

Probiert Rogue One X-Wing VR Mission us
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich han ez mal öpe es Stündli Doom 3 gspilt. Eigentlich hani eher was horrormässigs erwarted aber d Atmosphäre isch na ziemlich entspannend. D Monster sind Lustig. Aber die Stürig. Geeeeeeeeeeeeeez....so schlecht ischsmer sit em Rift DK1 nüm worde :fear:

Ich hol glaubs mal en Choz-Eimer und spil witer...

Btw, het mal öpert die Tablete gege Seechrankheit usprobiert? Bringt das öpis?
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Meine Güte wie chönd ihr das spile? Ich bin ja echt abghärted was VR abelangt aber das gat echt nid. Ei falschi Bewegig mitem Dume ufem Trackpad und mich schmierts fasch uf de Bode...und überall hets so unsichtbari Kollisionsboxe wo ziemlich irritiered will si s positional tracking blockiered. Machsch en Schritt nach vorne und bisch immerno am glich Ort. Zviel für s Hirn. Weni jetzt uf de Bildschirm luege verschiebt sich immerno alles hin und her :fear:

Ich chanmer guet vorstele, dases interessant isch für öpert wo das Spiel vor es paar Jahr mal zockt het...sochli als Nostalgie-Trip...aber als VR Stand-Alone Erfahrig suckts enorm. Allerdings isches biz bescheuert vo mir en Alpha z kritisiere...mal luege was drus wird...ich bin ez nur grad chli negativ überrascht will das momentan überall so ghyped wird und fascht niemert die Problem erwähnt het :?
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Han de vr_moveMode uf s 3 gsezt. Ez bewegi mi nur no, weni ufem Trackpad klicke....isch viel besser :-D Usserdem hetmer irgendwenn mal de maximali Übelkeits-Pegel erreicht. Denn ischs eim zwar konstant schlecht aber s wird nüm schlimmer. Isch en faire kompromiss. Ich spils glaubs dure.
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Ich spiels mit em x-box controller. Mir sind keini Problem mit der Stürig ufgfalle. Spielt sich zimlich flott.
ja, das mit em Tracking isch kacke. Bini also nid der einzig wo das problem het.

Han geschter s'Texturepack no installiert. Jetzt gseht au namol dütlich besser us.
Het durchus Potenzial. Mit Oculus Touch und em Vue chönnti mir vorstelle das Game namol durezspiele.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Spillsches demfall im size? Am schlimmschte isches halt weni stane und denn usverse bim Trackpad nach links oder rechts stüre. Ei falschi Bewegig und du stasch en Meter nebet dra. Di erschte paar Mal het mi das oni Scheiss fasch uf de Bode grüert. So Zügs gat echt nid in VR.

Finds schono cool...aber s isch halt me chli wie die Geisterbahne ufem Jahrmarkt. Du farsch dure und weisch genau, dass demnächst mal es Skelett miteme Schrei usem Bode springt wo dich seti erschrecke. D Reaktion isch aber eher es

Bild

D Schocker funktioniered eifach nid...oder ich bin Horror-Resistent. Wie au immer, susch isches cool. S macht Spass mit de Taschelampe s Terrain z erkunde und chli ume z ballere :-D
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

ich spiel so sache immer im stehe mit ganzkörper isatz bim richtigswächsel. lediglich vorwärtslaufe und strafe tueni mit em stick
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Hmmm...s gäbt no en Modus, womer mitem ganze Trackpad nur nach vorne chan laufe, egal womers berüert. De Modus hani nonig usprobiert wili scho es paar Mal froh gsi bin weni han chöne rückwerts laufe. Z.B. wenn grad en Gegner cho isch und ich han müese nalade....aber ev. wärs mal en Versuech wert.
Antworten