Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Herr Rossi »

Mühmüh
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

Das VR gschmäuss könnte sie sii loh...bruchts jetzt echt nid :typej:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Kein zelda fuer wiiu, find ich jetzt doch recht gaggi?! :damn:
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Im richtige Moment verchauft die huere Krücke
Hets nid dänkt dass ich das mol vonere Nintendo Konsole säge. Die handvoll sehr guete Zocks hends nid wett gmacht
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

mr.raw hat geschrieben:Das VR gschmäuss könnte sie sii loh...bruchts jetzt echt nid :typej:
Bruchts ächts nid, ou das huere PSVR, isch sone scheiss Mode erschinig wie Move & Kinect.
Und Games chöme nach emnä Jahr für so Nischeprodukt sowieso keni me
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Master(G) hat geschrieben:Bild
:lol:
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Es Mario wär scho geil in VR oder Mario Kart usw.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Mario Kart VR, für das würd ichs mir würkli no zuetue.
I speeled my drink!
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

nei jetz aber echt...was söll dä brunz...VR bruchts NID!!! Vor allem nid bi dr Switch. Sorry, aber bi dere Hardware leischtig? Grad vor kurzem gläse, dass de Switch (rein uff em Papier) 40% weniger leischtigsfähig als d PS4 isch. Ich gsehs kho... Mario Kart Switch VR (wird sicher so nen kack name ha) uff dr Switch, mit ere Grafik a la Mario Kart64....?!?!?!

Nintendo argumentiert (wäge dene 40%), dass ihri Mario Games nid meh Leischtig bruchet.... :typej: :typej: :typej: :typej: :typej: :typej:

was reg i mi eigentlich uff, wenn sogar de Sony Scheff de Switch tuet lobe und de M$ Scheff Nintendo Games uff dere ihrer Hardware wänd ha.?! :head2wall: :help:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

provokant: ich nimm aa nintendo switch wird es nischeprodukt und nintendo macht nah wenig batzeli und git den s konsolebusiness uuf wie Sega und macht den spieli uf allne plattforme und vill meh bazeli.

ziitruum: ca. 2-3 Jahr ab hüt.
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

:!:

edit: ...näbebii verdienets no Gäld mit de ThemePärks! :twisted:
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Ach, Nintendo hatte bei Wii U sowieso kaum noch in die Konsole "investiert", denn so wenig Herz hatte noch keine der Nintendo Konsolen und auch nicht eine dermassen veraltete Hardware welche schon beim Launch vermutlich bis zu 5 Jahre auf dem Buckel hatte.

Dann ist man doch besser ehrlich und macht es wie Sega... steigt aus dem Konsolengeschäft aus... ausser natürlich Mikrokonsolen namens "Handheld",... da wird Nintendo weiterhin gute Gewinne erzielen und das ist es doch was jede Firma will...

Ob Microsofty wieder aufsteht, beziehungsweise weniger geizig wird... das wird sich zeigen. Momentan hat Sony mit PS4 + vorallem PS4 PRO klar allen einen harten Tritt verpasst und das ist leider klar verdient da Sony am meisten in diese Konsolen investiert hatte und am meisten Liebe zeigte. Auch ist die Aussage richtig dass Sony PC als Hauptkonkurrent hat und nicht Microsofty... nicht einmal Nintendo, da Nintendo sowieso bald zur Hälfte Merchandise ist und die andere Hälfte Handheld... und im Main-Software beziehungsweise stationäre Konsolen und PC Markt werden sie langsam aber stetig völlig verschwinden.

Am Ende bleiben nur noch 2 übrig; PC und Playstation... ausser MS erwacht einmal mehr, wer weiss, dann sind es wieder 3. Klar ist, momentan kann man der PS4 PRO nichts vorwerfen, es wurde alles richtig gemacht und es bietet auch zufriedenstellende Leistung für anspruchsvollere Gamer.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 16 Dez 2016 16:59, insgesamt 3-mal geändert.
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

:?: Nintendo Hardware isch IMMER scho 5 Johr hindedrii gsi... ok, 5 Johr sinn übertriebe...aber jede weiss, was gmeint isch.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Nene... z.B. der Gamecube war wesentlich aktueller in der Hardware, er hatte sogar bessere Specs als die damalige PS2 aber dennoch war die PS2 viel erfolgreicher, das ist so. Auch war der Cube auch nur 1 Jahr jünger als die PS2 aber war bei den Specs klar überlegen. Erst als der erste Wii kam da hatte Nintendo die Taktik geändert... und auch wenn es anfangs gut aussah... die Erfolgswelle war dann doch verblasst... kurz vor Ende der ersten Wii Generation.

Ich war leider auch einer der Wenigen der den Cube super fand, ich habe auch 2 Cubes, ... dennoch zuwenig. Aber einer der Cubes ist immerhin eine japanische hellgrüne SE mit speziellem YUV to RGB Kabel (ohne Qualitätsverlust) und es ist neben dem SNES die Konsole von Nintendo die ich am meisten mag. Eigentlich mag ich von Nintendo nur SNES + Cube... alles andere war entweder lieblos oder noch mehr als das.

Der Wii selber ist eine Gurke aber er hatte ein paar nette Games die ich mag z.B. Xenoblade, ich habe sie deswegen mir schenken lassen. Dasselbe mit Wii U, da hatte es ebenfalls ein Xenoblade und ein paar andere nette Games aber ich hatte es effektiv nur für ein paar Games gekauft... was solls. Gut finde ich die Konsolen nicht mehr... nur ein paar Software Titel die es darauf gab.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

schoso , de cube isch s letschte würkli einigermasse guete grät gsi (konsole nöd handheld), wo au technisch chli was haet chöne (lustigerwiis isch ja au de nindento support selber 1party titel immer meh zrugange). jetzt flüügets immer meh zrugg und ich glaub ehrlich gseit nöd das die strategie ufgat. das zwitterding switch wird kei zielgruppe richtig erschlüsse chöne, es wird es halbpatzigs ding. aber evtl. lig ich natürli ganz falsch udn alli laufet imene jahr mit somene teil vorem gsicht ume und spielet im zug mit fremde und machet multiplayersessions ufem chline sbb tischli. evtl haend au alli trotz handy und psvita und 3ds ufen handheld gwartet wot dihei chasch am tv wiiterspiele. ich bezwiffles starch.
Zuletzt geändert von thaeye am 16 Dez 2016 18:18, insgesamt 1-mal geändert.
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

Ich glaub de Switch wird en heurä Seich... Guet, das hani bim NDS dazumal au gseit und es isch Andersch cho... Schaumer mal

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Es langet eis Game wo d Kids packt. S Teil isch mobil. Si zeigeds de Kollege i de Schuel. Das isch doch scho immer s Erfolgsrezept vo Nintendo "Handhelds" gsi. Da mir alli wüssed, dases definitiv es Pokémon Spiel für de Switch wird gä erübrigt sich eigentlich d Frag ob das wird passiere oder nid. D Hardware suckt imho scho ziemlich, aber das isch i dere Branche no nie es Erfolgskriterium gsi...weder im eine, na im andere Extrem (Wii, Vita). Es gat um de soziali Impact...d Specs sind doch lediglich es chlises Redli i dere ganze PR-Maschinerie. Spötischtens wenn s Spiel mit de gelbe Ratte chunt werded es paar tusig Lüt triggeret.

Dem Forum fehlt es Red Book Topic für Zuekunftsprognose.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Vor Wienachte isch das Forum no popcorniger wie suscht scho. Danke Jungs!
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
140
Trading points minus
0

Beitrag von sirarthur »

Ist doch gut, dass die überhaupt noch eine Konsole machen und ein paar gute Spiele wird es auch geben. Noch eine XONE oder PS4 hätten sie ja auch nicht bringen können. Die Konsolen sind heute ja auch schon beim Launch nicht mehr besonders teuer (vgl. PS2 und PS3 Launch) und somit lohnt sich der Kauf für einen richtigen Gamer auch bei wenigen Spielen (Hallo Neo Geo). Gute Spiele können sie auf jedenfall noch machen bei Nintendo.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

mr.raw hat geschrieben::?: Nintendo Hardware isch IMMER scho 5 Johr hindedrii gsi... ok, 5 Johr sinn übertriebe...aber jede weiss, was gmeint isch.
Öh eigetli gar nöd. Snes? N64? Cube? 3DS? Hinedrii? Und de wii nur grafisch, d'wiimote isch 5 jahr voruus gsi.

Das mit de Marioleischtig isch doch e richtigi Ussag. Und eimal meh: für was bruuchts 3 gliichorientierti Konsole? Siit em Wii "bruuchsch" nöd meh als es Nintendogrät und eis vo andere 2, dänn bisch breiteschtens abdeckt.
I speeled my drink!
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
. "SWITCH"

Beitrag von geosnow »

frühner isch es no besser gxi.

Mer hät eifach e PCE gah.
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Beitrag von Marco_in_motion »

PCE isch ja au hüt no besser :idea:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

mr.raw hat geschrieben:nei jetz aber echt...was söll dä brunz...VR bruchts NID!!! Vor allem nid bi dr Switch. Sorry, aber bi dere Hardware leischtig? Grad vor kurzem gläse, dass de Switch (rein uff em Papier) 40% weniger leischtigsfähig als d PS4 isch. Ich gsehs kho... Mario Kart Switch VR (wird sicher so nen kack name ha) uff dr Switch, mit ere Grafik a la Mario Kart64....?!?!?!

Nintendo argumentiert (wäge dene 40%), dass ihri Mario Games nid meh Leischtig bruchet.... :typej: :typej: :typej: :typej: :typej: :typej:

was reg i mi eigentlich uff, wenn sogar de Sony Scheff de Switch tuet lobe und de M$ Scheff Nintendo Games uff dere ihrer Hardware wänd ha.?! :head2wall: :help:
1 terfalops langed doch zum game ufem switch. Chaschen ja au mitnä und spiele, Handheld und Konsole i einem. Was hätt Nintendo sölle mache nochli warte uf Pascal Architektur. Sprich Endi 2017 Switch usebringä und nächher hät Konsole ächli me Leischtig. Also wänn Swicht a Xbox One anechunt bin ich zfriede.
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Ribit hat geschrieben:Nene... z.B. der Gamecube war wesentlich aktueller in der Hardware, er hatte sogar bessere Specs als die damalige PS2 aber dennoch war die PS2 viel erfolgreicher, das ist so. Auch war der Cube auch nur 1 Jahr jünger als die PS2 aber war bei den Specs klar überlegen. Erst als der erste Wii kam da hatte Nintendo die Taktik geändert... und auch wenn es anfangs gut aussah... die Erfolgswelle war dann doch verblasst... kurz vor Ende der ersten Wii Generation.

Ich war leider auch einer der Wenigen der den Cube super fand, ich habe auch 2 Cubes, ... dennoch zuwenig. Aber einer der Cubes ist immerhin eine japanische hellgrüne SE mit speziellem YUV to RGB Kabel (ohne Qualitätsverlust) und es ist neben dem SNES die Konsole von Nintendo die ich am meisten mag. Eigentlich mag ich von Nintendo nur SNES + Cube... alles andere war entweder lieblos oder noch mehr als das.

Der Wii selber ist eine Gurke aber er hatte ein paar nette Games die ich mag z.B. Xenoblade, ich habe sie deswegen mir schenken lassen. Dasselbe mit Wii U, da hatte es ebenfalls ein Xenoblade und ein paar andere nette Games aber ich hatte es effektiv nur für ein paar Games gekauft... was solls. Gut finde ich die Konsolen nicht mehr... nur ein paar Software Titel die es darauf gab.
Ich hatte bei der Wii freude bei einigen NIntendo Spielien. Vor alle beim Zelda Skyward Sword. Das war super und grafisch reichte es für das Spiel und noch andere gute Nintendo Spiele. War eine neue Erfahrung mit Wii Mote und Nunchock
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Beitrag von Marco_in_motion »

Goran hat geschrieben:[Chaschen ja au mitnä und spiele, Handheld und Konsole i einem.
grnau das wotti ebe nöd ...wänni Zug fahre gsehni d'Lüüt am Handy, ich han bis jetzt ein einzige gseh ame 3ds. Und ich sälber wott au lieber game wänni allei diheime bin.
wills MEGA isch.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Antworten