[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Interessant i dem Zemehang: http://www.globalresearch.ca/behind-the ... ft/5536494" onclick="window.open(this.href);return false;
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ja aber wenn die gülen bewegig ja offebar scho ewig underem CIA/US schirm versuecht d'türkey und de erdogan z'destabilisiere frag ich mich scho, wieso de erdogan sich ned scho längschtens mitem putin zämetah het. bzw. vo afang a im syrie chrieg, das isch ja kein neui entwicklig, d'usa müesst ja sin todfeind si. bzw. seit er das ja vom gülen, und wenn de en CIA puppe isch...
aber ja, es isch sicher massiv komplexer alsmer sich das vorstelle chan und 95% lauft hinderem vorhang ab, mir chönd nur puzzle was da würklich abgaht.
d'dämonisierig vo russland i eusne medie passtmer amel überhaupt ned, ich hoffe mir stüred da ned ufen katastrophe zue
edit: ischen guet link, merci
aber imm na: ich verstahne ned wieso de erdogan und de putin ned druf hiwised, dass d'usa hinder dem steckt. de erdogan het immer nur vom gülen gredt. es erstunt mich, dass die das chasperli theater mitspieled, s'gliche ide ukraine, de putin übernimmt d'story vom weschte und bügt sie eifach i sini richtig, er redet ned klartext.
aber ja, es isch sicher massiv komplexer alsmer sich das vorstelle chan und 95% lauft hinderem vorhang ab, mir chönd nur puzzle was da würklich abgaht.
d'dämonisierig vo russland i eusne medie passtmer amel überhaupt ned, ich hoffe mir stüred da ned ufen katastrophe zue
edit: ischen guet link, merci
aber imm na: ich verstahne ned wieso de erdogan und de putin ned druf hiwised, dass d'usa hinder dem steckt. de erdogan het immer nur vom gülen gredt. es erstunt mich, dass die das chasperli theater mitspieled, s'gliche ide ukraine, de putin übernimmt d'story vom weschte und bügt sie eifach i sini richtig, er redet ned klartext.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich würd mal sege will di überwiegend Mehrheit i de Türkei sunnitisch isch und Russland hinter de Schiite stat...s isch chli als würdsch dich als US-Präsident uf d Site vo de Atheiste stelle
Aber ja, s git sicher na 37828190378 anderi Gründ...

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Warum aber nid endlich mal öpert Klartext redet ischmer au es Rätsel. De Putin müesst sich nur mal vor d Kamera stele und sege "D USA unterstüzed e Erdgas Pipeline vo Katar nach Europa um Gazprom usem Mart z dränge. De Erdgas-Export macht ca. 10% vom ganze BIP us. Mit dere Pipeline zerstöred si üsi Wirtschaft"...denn wäred d Medie mal chli beschäftigt und di ganzi Propaganda wär würkigslos...
...ev. lits dra, dass au de Putin es Arschloch isch und nid will zuegeh, dases einzig und elei um Macht gat.
...ev. lits dra, dass au de Putin es Arschloch isch und nid will zuegeh, dases einzig und elei um Macht gat.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ja aber d'usa und d'araber sind ja ganz klar de aggressor, er chönnt immer na säge er hilft sini fründe
es arschloch ischer sowieso, logisch, de assad und erdogan au, jede. aber i dem fall gsehni iets kein ruefschade für ihn wenner würd d'wahrheit usehaue
es arschloch ischer sowieso, logisch, de assad und erdogan au, jede. aber i dem fall gsehni iets kein ruefschade für ihn wenner würd d'wahrheit usehaue
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Au sehr interessant...(ja widermal was vom Ganser)
Quelle
Ersez in Gedanke mal Cuba durch Syria und Italy durch Turkey
Quelle
Ersez in Gedanke mal Cuba durch Syria und Italy durch Turkey

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mir chented chli Wette abschlüsse wie und wenn si de Trump in Chrieg tribed.
Triffts echt en Flugzügträger? Oder es Gebäude? E öffentlichi Verastaltig? Vor- oder nach sim Amtsatritt? Oder passiert gar nüt?
Triffts echt en Flugzügträger? Oder es Gebäude? E öffentlichi Verastaltig? Vor- oder nach sim Amtsatritt? Oder passiert gar nüt?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
abyss hat geschrieben:Es trifft sini Föhnfrisur.

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
nuke in new york 

- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Xinobrax2 hat geschrieben:abyss hat geschrieben:Es trifft sini Föhnfrisur.

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
Xinobrax2 hat geschrieben:
Quelle
tönt an sich nid unplousibel. dass gwüssi staate interesse dra hei, dass e pro-weste-regierig a d'macht chunnt, isch unbestritte.
dennoch isch leider (wie so oft) nid überprüefbar, ob DAS video dr wahrheit entspricht oder genau so propaganda isch wie das, wo mir süsch so vorgsetzt bechöme...
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Schoso, chamer nie wüsse...im Zwifelsfall eifach die Medie verbreite wo d Situation entschärfed...
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ez hani vorig en Artikel über d Alt-Right Szene i de USA glese...vowege White Supremacy und so
Ich frag mich mengisch echt was d Journaliste während dere Ziit mached wo si eigentlich setid recherchiere. Hier mal en prominente Vertretter vo dere sogenannte Alt-Right Szene:
Quelle
Daser en Dachschade het isch glaubs ziemlich offesichtlich, aber wenn en schwule christliche Jud als Redensfüerer vo de extreme Rechte anegstellt wird, denn lauft bi de Berichterstatting glaubs öpis falsch. Anderi Lüt wie z.B. de Ben Shapiro sind zwar extrem konservativ, glichzitig aber au rational und sachlich (für konservativi Verhältnis). Wenn das di extremi Rechti isch, denn bini beruigt. Wemer bi üs d Zitig list chäntmer ja meine de KKK segi wider ufem Vormarsch...

Quelle
Daser en Dachschade het isch glaubs ziemlich offesichtlich, aber wenn en schwule christliche Jud als Redensfüerer vo de extreme Rechte anegstellt wird, denn lauft bi de Berichterstatting glaubs öpis falsch. Anderi Lüt wie z.B. de Ben Shapiro sind zwar extrem konservativ, glichzitig aber au rational und sachlich (für konservativi Verhältnis). Wenn das di extremi Rechti isch, denn bini beruigt. Wemer bi üs d Zitig list chäntmer ja meine de KKK segi wider ufem Vormarsch...
de milo isch super. aber ebe. d SJW's sind s übel vo de welt (gnau das meini mit "guet gmeint" aber ebe d uswürkige nöd beachte, das isch bi de "guetmensche" halt leider vill so). ungrechtigkeite überall bekämpfe. so quasi wies de latour scholl mal gseit haet. chasch ja au kalkutta zu dir hei hole den sind alli glich arm.
d medie haend nur es brutals problem mit breitbart (bannon und so). drum wird widrmal en begriff erfunde und den die lüüt wo eim nöd passet i das schema zwängt. kennemer fängs und wiederholt sich.
gnau glich dumm wie mängisch das forum bi aller wichtiger kapitalismuskritik. es bliiibt und isch bisher s einzige system wo wachstum generiert und das für relativ villi, jetzt gats ums justiere und nöd um white supremecist und rassiste und weisswasichwas.
d medie haend nur es brutals problem mit breitbart (bannon und so). drum wird widrmal en begriff erfunde und den die lüüt wo eim nöd passet i das schema zwängt. kennemer fängs und wiederholt sich.
gnau glich dumm wie mängisch das forum bi aller wichtiger kapitalismuskritik. es bliiibt und isch bisher s einzige system wo wachstum generiert und das für relativ villi, jetzt gats ums justiere und nöd um white supremecist und rassiste und weisswasichwas.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
S "W" in SJW isch de Grund, warum sich vili gar nüme getraued für SJ izstah wills nid mit dene wend vergliche werde. D Ironie debi isch doch, dass so Provokateure wie de Milo unfreiwillig me für di soziali Gerechtigkeit mached als all die Warriors wills d Theme uf de Tisch bringed und die Political Correctness zerschmettered....
Btw, vor einiger Ziit ischmer mal na bim Joe Rogan und bim Dave Rubin gsi...sind au na lustigi Interviews...vor allem das bim Rogan
Btw, vor einiger Ziit ischmer mal na bim Joe Rogan und bim Dave Rubin gsi...sind au na lustigi Interviews...vor allem das bim Rogan

schlimmste sind den den wo die ganz sozial grechtigkeits wahn den nah vermischet mit esotherik. das isch die best mischig, bi sötige lüüt lohnt isch nöd mal eis wort.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
wo ich vor paar jahr s'erschtmal vode alt right glese han, han ich au ned de idruck gha, dass das White supremacists oder ultranationalists sind. min idruck isch ehner gsi, dass das paar chauvi büebli sind wo ned demit zfirede sind, dassmer über fraue, Muslime und neger nüm das säge dörf womer denkt, so bitzli pegida gege policital correctness, aber nüt woni ned belächlet hätti.
hat gsehts chli andersch us, inzwüsche sind mit lüt wie em Richard spencer knallharti nazis zu dere Szene dezue gstosse, so dassmer hüt durchus vo alt reich rede chan. de milo isch natürlich gnau us dere alibihaltig use en galeonsfigur vo dere bewegig wurde. ich chan euch garantiere, dass d'alt right alles anderi als LGBT fründlich isch und au nie gsi isch. de milo wahrschinlich au nöd.
wie ihr sicher scho lang gmerkt hend bin ich selbstverständlich en stolze SJW, wobi ich immer de begriff guetmensch besser gfunde han, de isch immerhin vom goebbels prägt wurde und ned vo paar Internet nerds. wenn schon denn schon.
hat gsehts chli andersch us, inzwüsche sind mit lüt wie em Richard spencer knallharti nazis zu dere Szene dezue gstosse, so dassmer hüt durchus vo alt reich rede chan. de milo isch natürlich gnau us dere alibihaltig use en galeonsfigur vo dere bewegig wurde. ich chan euch garantiere, dass d'alt right alles anderi als LGBT fründlich isch und au nie gsi isch. de milo wahrschinlich au nöd.
wie ihr sicher scho lang gmerkt hend bin ich selbstverständlich en stolze SJW, wobi ich immer de begriff guetmensch besser gfunde han, de isch immerhin vom goebbels prägt wurde und ned vo paar Internet nerds. wenn schon denn schon.
ich bin au nöd LGBT fründlich, wieso sött ich das sii. bin aber au nöd feindlich. unnötigs züügs wo nur vom relevante ablenkt und das isch s unglichmässige verteile vo gwünn. du häsch dich leider scho vo dem abgrenzigskack ineh lah, schad drum.
Zuletzt geändert von thaeye am 03 Jan 2017 12:45, insgesamt 1-mal geändert.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mitem Wahn an sich hani kes Problem...mich nervts eher, wenn de Kampf für soziali Gerechtigkeit faschistischi Züg animmt und die Lüt in Horde umenand ziend und s Gfühl hend si müesid iri Wertevorstellige mitere agressive Haltig propagiere. Ich vertritt ja im Prinzip di gliche Wert, nur stönd bi mir halt Toleranz und freiji Meinigsüsserig ganz obe...und zwar nid nur bi dene Sache wo mir persönlich passed.
Apropos Alt-Right und so...hender de Trump bi Twitter au aboniert? De isch besser als jede Comedian. Gester z.B. so völlig usem Nichts:
De Maa isch bald President vo de USA. Das Land isch so im Arsch lol
Apropos Alt-Right und so...hender de Trump bi Twitter au aboniert? De isch besser als jede Comedian. Gester z.B. so völlig usem Nichts:
Various media outlets and pundits say that I thought I was going to lose the election. Wrong, it all came together in the last week and.....

De Typ isch zvielI thought and felt I would win big, easily over the fabled 270 (306). When they cancelled fireworks, they knew, and so did I.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00

Ich mueses grad nomal luege...
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Zwar nix neus aber jetzt offiziell, d Russe hend nix ghackt während em US-Wahlkampf. Hier de Untersuechigsbericht: https://www.us-cert.gov/sites/default/f ... 6-1229.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie bescheuert muesmer eigentlich si um für en Wahlkampf en Chrieg z provoziere?
De Bericht list doch kei Sau...

Wie bescheuert muesmer eigentlich si um für en Wahlkampf en Chrieg z provoziere?