[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
wo gnau staht i dem bricht, dasses ned d'russe gsi sind?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Nieneds...aber s Ziel vom Bericht wär eigentlich gsi z bewise dases d Russe gsi sind und genau das hends ebe nid gschafft...insofern chamer drus schlussfolgere, dass si die Vorwürf und au d Sanktione oni jegliche Bewis vorbracht hend und das obwohl genau s Gegeteil behaupted worde isch. K, mini Formulierig isch biz blöd gsiMoff hat geschrieben:wo gnau staht i dem bricht, dasses ned d'russe gsi sind?

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Heise het au grad na was dezue veröffentlicht: https://www.heise.de/security/meldung/U ... 85937.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lut dem Artikel gits no en geheime Bericht wo trotzdem söll bewise dases d Russe gsi sind. Mal abwarte...
De Trump het übrigens na akündigt, dass hüt oder morn witeri Infos zum Hack veröffentlicht werded: http://edition.cnn.com/2016/12/31/polit ... ia-doubts/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lut dem Artikel gits no en geheime Bericht wo trotzdem söll bewise dases d Russe gsi sind. Mal abwarte...
De Trump het übrigens na akündigt, dass hüt oder morn witeri Infos zum Hack veröffentlicht werded: http://edition.cnn.com/2016/12/31/polit ... ia-doubts/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
selbscht wenns ies gsi wäred, wär het bitte s'händy vode merkel ghackt, lulz. mal wieder en geile double standard
als ob die email leaks überhaupt jemals öpper ernsthaft gjuckt hättet
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Exakt...vowege d NSA arbeiti na amene witere Bericht. S isch ja nid so, dass si für sonig Bericht eifach chli umegoogled. Die hend s ganze verdammte Netz ghackt und wenn de Agriff würklich us Russland cho isch denn hend si au die Date...und zwar öpe 1 Sekunde nachem Agriff. Statdesse chömeds denn mit so Shizzle wie IPs und kyrillische Zeiche i de Software obwohl das ja Sache sind wo genau gar nüt bewised. Wenn ich en russische Hacker wär würdi innerhalb vo de US-Arbetsziit operiere, US-Software verwende und mich hinter ere US IP verstecke. Wär isch denn bitte so blöd und hinterlat sonig Spure? Em Putin sini Spezialeinheite?
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
Näbed "normalem" Warfare, info warfare, financial warfare gids no cyber warfare und de hed i de letschte Jahr massiv zuegno.Moff hat geschrieben:selbscht wenns ies gsi wäred, wär het bitte s'händy vode merkel ghackt, lulz. mal wieder en geile double standard
Gids zu dem wahri Zahle? Ich meine mal gläse gha, dass d USA dete füehrend sind und mit abstand die meiste Operatione durefüehred. Leider weiss i nüm, woni das gläse han. I de Medie staht halt nur immer, wenn mer devo usgaht, dass Russe oder Chinese was ghackt hend... und i de seltenste Fäll gids irgend en Bewies und das Medium wo die Story bringt, blibt au nid dranne und wür ufkläre, wenn Bewies da sind...

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Hier gits e realtime map vo verschidene Agriff: http://map.norsecorp.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Si zeigt allerdings nid wer dehinter steckt sondern lediglich wo d Server stönd wo d Attacke usfüered. Kei Ahnig wie si zu dene Date chömed...isch sicher nid repräsentativ, aber ich finds na entspannend die Map chli azluege. Uf jede Fall tobt en Chrieg im Netz...
Si zeigt allerdings nid wer dehinter steckt sondern lediglich wo d Server stönd wo d Attacke usfüered. Kei Ahnig wie si zu dene Date chömed...isch sicher nid repräsentativ, aber ich finds na entspannend die Map chli azluege. Uf jede Fall tobt en Chrieg im Netz...
genau, die verdammti doppelmoral kackt mi so eländlech a.
dä obummer laht befründete staate ihri oberhäupter hacke/abhöre und niemer kümmerets.
und wenn düre hack oder leak (isch ja nid bekannt wohär die sache cho si aber es git nid unwichtigi lüt wo säge, es sig e interne leak gsi) democrats-interni souereie a d'öffentlechkeit chöme, wärde die sache sachlech ignoriert und e sündebock gsuecht, wär ächt das chönnti gsi si. was genau louft eigentlech falsch uf üsere wäut? unfuckingfassbar.
und denn chasch no so schönredner-brichtli läse, dass die familie 8 jahr im wisse hus gsi si, ohni jeglechi skandäl etc...
e vorschuss-lorbere-friedens-nobelpris und denn jahrelang mit drohne lüt umbringe ohni grichtsentscheide inkl massive kollateralschäde und niemer kümmerts.. i ha nid gross hoffnig, dass es dr trump besser mache wird aber schlechter geits eigentlech o nid würklech bzw isches gloub generell egal, wär ar macht isch. es louft sowieso i die falsch richtig...
happy new year!
dä obummer laht befründete staate ihri oberhäupter hacke/abhöre und niemer kümmerets.
und wenn düre hack oder leak (isch ja nid bekannt wohär die sache cho si aber es git nid unwichtigi lüt wo säge, es sig e interne leak gsi) democrats-interni souereie a d'öffentlechkeit chöme, wärde die sache sachlech ignoriert und e sündebock gsuecht, wär ächt das chönnti gsi si. was genau louft eigentlech falsch uf üsere wäut? unfuckingfassbar.
und denn chasch no so schönredner-brichtli läse, dass die familie 8 jahr im wisse hus gsi si, ohni jeglechi skandäl etc...
e vorschuss-lorbere-friedens-nobelpris und denn jahrelang mit drohne lüt umbringe ohni grichtsentscheide inkl massive kollateralschäde und niemer kümmerts.. i ha nid gross hoffnig, dass es dr trump besser mache wird aber schlechter geits eigentlech o nid würklech bzw isches gloub generell egal, wär ar macht isch. es louft sowieso i die falsch richtig...
happy new year!

Danke
Washington DC, Los Angeles, New York, Dubai, Marseille, Peking... huere spannend
Washington DC, Los Angeles, New York, Dubai, Marseille, Peking... huere spannend

Xinobrax2 hat geschrieben:Wär isch denn bitte so blöd und hinterlat sonig Spure? Em Putin sini Spezialeinheite?
elefantespure seit meh däm gloub...

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Muesch luege, eine verlürt sicher na sin Pass im Netz.Jones hat geschrieben:elefantespure seit meh däm gloub...Xinobrax2 hat geschrieben:Wär isch denn bitte so blöd und hinterlat sonig Spure? Em Putin sini Spezialeinheite?
lolXinobrax2 hat geschrieben: Muesch luege, eine verlürt sicher na sin Pass im Netz.
guet.. dä mit de uswiese isch scho komisch. bi 9/11 isches e witz schlechthin. i dene trümmer wärs auso bitz zuefall...

aber es het o no nie sone täter chönne befragt wärde. viellech isches tatsächlech e art vo visitecharte. meh chas nid säge... ämu nid abschliessend.
und dass es e verschwörig isch, DASS nie eine cha befragt werde, isch lächerlech. dä typ isch inere 0815 kontrolle ums läbe cho woner uf cops gschosse het. wenn die theorie würd stimme, müsst wäutwit jede strassecop i dere verschwörig mit drin stecke...

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich weiss ehrlich gseit nid wasi vo all dene Päss söll halte. Müesstmer im Einzelfall untersueche. Vilicht hends au gar nie Päss gfunde und behaupted das eifach demits nid müend zuegeh, dass d Nachrichtedienst die Lüt scho sit Monate ufem Schirm gha hend...
...bzw. si gäbed ja amigs zue dass die Lüt bereits polizeilich bekannt gsi sind aber si chönd ja schlecht sege, dass d Software für d Gsichtserkennig aktiv isch und d Dienst Zuegriff uf alli öffentliche Kameras inc. Bewegigsprofil vo de Handys hend. Das empört d Bevölkerig und wirft d Frag uf, warum d Aschläg nid verhinderet worde sind. K, au wider nur en Verschwörigstheorie....aber mengisch fragi mi halt schochli was de Sinn und Zweck vo dere Totalüberwachig isch...
...bzw. si gäbed ja amigs zue dass die Lüt bereits polizeilich bekannt gsi sind aber si chönd ja schlecht sege, dass d Software für d Gsichtserkennig aktiv isch und d Dienst Zuegriff uf alli öffentliche Kameras inc. Bewegigsprofil vo de Handys hend. Das empört d Bevölkerig und wirft d Frag uf, warum d Aschläg nid verhinderet worde sind. K, au wider nur en Verschwörigstheorie....aber mengisch fragi mi halt schochli was de Sinn und Zweck vo dere Totalüberwachig isch...
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 03 Jan 2017 15:10, insgesamt 2-mal geändert.
Es isch vor allem interessant, wie guet es funktioniere tued!Jones hat geschrieben:genau, die verdammti doppelmoral kackt mi so eländlech a.
Doppelmoral funktioniert ja nur, wenn d Lüt nid aneluege wennd und sie wird ja uf so offesichtlichi Sache agwänded, dass es nur lächerlich isch... Es sind nidmal komplexi Lügekonstrukt wo schwär z durschaue wäred.
Biespiel?
"D Russe rüsted massiv uf und sind darum en Gfahr.".
Seid das Land wo sid Jahre 10x als d Russe für Rüstig usgäbed und wo zuesätzlich au no d Nato uf sinere Site hed. Und doch glaubeds d Lüt und hend Angst.
"Mir bekämpfed de Terror"
Es isch klar bewiese, dass es sit dem Kampf gäge Terrorismus meh Terror gid.
"Mir sind Agriffe worde und tüend eus jetzt verteidige" säged d Franzose nach dene schlimme Aschläg.
Dass sie vorher aber in Syrie über 7000 Luftagriff gfloge sind, wird nid gseid. Well denn wärs ja kein Agriff meh gseh, sondern en Gägeschlag wo gäge 7000 Luftagriff relativ läppisch isch.
Das über 70 Zitige und Gazette (le Figaro z.B.) ame Rüstigskonzern ghöred, wo eng mit em Sarkozler und de regierende Schicht verbandled isch, interessiert au nid...
"Mir münd s Vetorächt i de UNO ufhebe, well d Chinese und vor allem d Russe mit ihrem Veto verhindered, dass Chriegsverbrächer zur Verantwortig zoge wärded"
Das mer aber mit em eigne Veto sini eigne Verantworliche vo völkerrächtswidrige Chriege schützt, wird nid erwähnt (Bush-Regierung, Blair-Regierung, Schröder-Regierung).
"Die meiste Flüchtling sind Sozial- und/oder Wirtschaftsflüchtling"
Isch es nid eher so, dass es i dene Regione sit Jahrzente Chrieg gid und die Chriege praktisch nie nur lokali Akteur kännt? Warum wärded über 300k Dütschi i dem Land nid als Wirtschaftsflüchtling bezeichned?
etc pp
Es isch für mich es rächts Phänomen und ich chan nid ganz verstah, warum mer so ganz simpli Lügene nid eifach durchschaut und es weiss ja würkli jede, dass wenn en Politiker was verzehlt, dass es nid stimmt.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mir sind di GueteBuccaneer hat geschrieben:Es isch für mich es rächts Phänomen und ich chan nid ganz verstah, warum mer so ganz simpli Lügene nid eifach durchschaut und es weiss ja würkli jede, dass wenn en Politiker was verzehlt, dass es nid stimmt.

Xinobrax2 hat geschrieben:Mir sind di GueteBuccaneer hat geschrieben:Es isch für mich es rächts Phänomen und ich chan nid ganz verstah, warum mer so ganz simpli Lügene nid eifach durchschaut und es weiss ja würkli jede, dass wenn en Politiker was verzehlt, dass es nid stimmt.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Isch na guet. S Hörbuech hani grad na i de Cloud, hier: https://mega.nz/#F!qtR0SQxL!lYEGoXTI2ZEhQeBubxEF8w" onclick="window.open(this.href);return false;Buccaneer hat geschrieben:Xinobrax2 hat geschrieben:Mir sind di GueteBuccaneer hat geschrieben:Es isch für mich es rächts Phänomen und ich chan nid ganz verstah, warum mer so ganz simpli Lügene nid eifach durchschaut und es weiss ja würkli jede, dass wenn en Politiker was verzehlt, dass es nid stimmt.
scho mal überleit das en passwegruehre innerhalb vom IS au als ahaltspunkt chan diene, demit de hinderbliebene vom märtyrer chan ihre IS Todesrente zahlt werde, de gits imfall. isch imfall theorie.
Zuletzt geändert von thaeye am 03 Jan 2017 15:54, insgesamt 1-mal geändert.
lolz. dumm. häsch d diskussion über die dütsche i de letschte jahre da i de schwiz nöd verfolgt? das isch gnau s geile bi ois, es wird über jede gmotzt. egal ob dütsche oder nordafrikaner. also eigetnlich s gegeteil vo rassismus.Buccaneer hat geschrieben: "Die meiste Flüchtling sind Sozial- und/oder Wirtschaftsflüchtling"
Isch es nid eher so, dass es i dene Regione sit Jahrzente Chrieg gid und die Chriege praktisch nie nur lokali Akteur kännt? Warum wärded über 300k Dütschi i dem Land nid als Wirtschaftsflüchtling bezeichned?
und das ewige de bös weste isch leider au vill zeifach, es sind villi faktore. aber das wänd ihr nöd gseh. es muess de bös weste siii, wo die ganz welt kaputt macht.
Xinobrax2 hat geschrieben:Ich weiss ehrlich gseit nid wasi vo all dene Päss söll halte. Müesstmer im Einzelfall untersueche. Vilicht hends au gar nie Päss gfunde und behaupted das eifach demits nid müend zuegeh, dass d Nachrichtedienst die Lüt scho sit Monate ufem Schirm gha hend...
es isch äbe e ungerschied, ob öpär ufgrund vo technischer überwachig ufem "radar" vo gheimdienste isch, oder ob er tatsächlech 1:1 überwacht wird. das isch nämlech schlichtwägs unmüglech bi sonere azahl vo sogenannte "gfährder". da müsstisch dr gheimdienst vorhunderfache (u das isch nid übertriebe).
und das mitem zuegriff uf alli öffentleche kameras inkl. gsichtserkennig isch u bliebt es märli. i de filme geit das, ir realität nid.
und es wärde durchus aschläg verhinderet. aber alli chame nie verhindere. egal wie gross dr ufwand vor überwachig isch.
Buccaneer hat geschrieben: "Die meiste Flüchtling sind Sozial- und/oder Wirtschaftsflüchtling"
es isch aber tatsach, dass dr gross teil nid vo chrieg flüchtet sondern vo wirtschaftlecher/sozialer uswägslosigkeit. i rede itz nid vo syrie.
persönlech chani das verstah (i würds äuä o versueche) aber platz und geld für die ganz wäut hei mer schlichtwägs nid...
die dütsche si zum gröschte teil da zum schaffe. im gägesatz zu lüt usserhalb vom personenfreizügigkeitsabkommen gäute haut anderi regle aber grundsätzlech hesch nid unrächt wenn seisch, dass die o us ähnleche gründ chöme.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Es het bereits vor 10 Jahr funktioniert. I de Realität. Warum glaubsch, dass die Technologie nid zum Isatz chunt? Selbst Facebook erkennt alli dini Fründe uf dine Föteli und fallsd innerhalb vo de letschte paar Monet mal d Google Photos App verwendet hesch weisch ja au, dass si nid nur Mensche sondern au Gegeständ und de Kontext chönd analysiere. Sogar dis Handy chasch mitere Gsichserkännig freischalte. Ez müesstisch mir also echt mal erkläre warum du nid glaubsch, dass d Dienst das ebefalls chönd...Jones hat geschrieben:und das mitem zuegriff uf alli öffentleche kameras inkl. gsichtserkennig isch u bliebt es märli. i de filme geit das, ir realität nid.
...das d Kameras offiziell nid vernetzt sind ischmer bewusst...aber genau darum wird das Zügs doch ghackt. Dass de 08/15 Mitarbeiter vome Nachrichtedienst kei Zuegriff druff het ischmer au klar, aber du glaubsch doch nid ernsthaft, dases kei Abteilig git wo genau das macht. Oder öpe scho? Wartisch ufem Leaks bisd das chasch glaube?
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 03 Jan 2017 16:13, insgesamt 1-mal geändert.
es isch e ungerschied, ob e software ha bilder analysiere oder ob jedi kamera (i jedem migros, a jedere vbz haltestell etc) vernetzt isch. das isch u bliebt falsch. da bruchi ke leak, da hani säuber mini erfahrige...Xinobrax2 hat geschrieben:Es het bereits vor 10 Jahr funktioniert. I de Realität. Warum glaubsch, dass die Technologie nid zum Isatz chunt? Selbst Facebook erkennt alli dini Fründe uf dine Föteli und fallsd innerhalb vo de letschte paar Monet mal d Google Photos App verwendet hesch weisch ja au, dass si nid nur Mensche sondern au Gegeständ und de Kontext chönd analysiere. Ez müesstisch mir also echt mal erkläre warum du nid glaubsch, dass d Dienst das ebefalls chönd...Jones hat geschrieben:und das mitem zuegriff uf alli öffentleche kameras inkl. gsichtserkennig isch u bliebt es märli. i de filme geit das, ir realität nid.
...das d Kameras offiziell nid vernetzt sind ischmer bewusst...aber genau darum wird das Zügs doch ghackt. Dass de 08/15 Mitarbeiter vome Nachrichtedienst kei Zuegriff druff het ischmer au klar, aber du glaubsch doch nid ernsthaft, dases kei Abteilig git wo genau das macht. Oder öpe scho? Wartisch ufem Leaks bisd das chasch glaube?

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich glaub das nid. Was möglich isch wird au gmacht. Es isch au gar nid notwendig alli Bilder vo jedere Kamera 24/7 z überwache. Das wär elei scho vo de Rechepower her Blödsinn. Wennt ez aber e verdächtigi Person hesch, denn chasch si au über di verfüegbare Kameras verfolge. Zum eine hesch ja d Bewegigsprofil vo de Handys (und segmer ez nid d Dienst hegid kei Zuegriff uf d Triangulationsdate vo de Mobilfunkabüter) und zum andere hesch d Koordinate vo de Kameras wo du denn je nach bedarf d Bilder chasch analysiere. Vor es paar Jahr hets bim Chaoskongress mal en Vortrag zur Triangulation über d Sendemaste und Satellite gä. Selbst privati Unterneme chönd a die Date ane cho wenn si wend....und du glaubsch, dass usgrechnet d Nachrichtedienst druff verzichted?Jones hat geschrieben:es isch e ungerschied, ob e software ha bilder analysiere oder ob jedi kamera (i jedem migros, a jedere vbz haltestell etc) vernetzt isch. das isch u bliebt falsch. da bruchi ke leak, da hani säuber mini erfahrige...Xinobrax2 hat geschrieben:Es het bereits vor 10 Jahr funktioniert. I de Realität. Warum glaubsch, dass die Technologie nid zum Isatz chunt? Selbst Facebook erkennt alli dini Fründe uf dine Föteli und fallsd innerhalb vo de letschte paar Monet mal d Google Photos App verwendet hesch weisch ja au, dass si nid nur Mensche sondern au Gegeständ und de Kontext chönd analysiere. Ez müesstisch mir also echt mal erkläre warum du nid glaubsch, dass d Dienst das ebefalls chönd...Jones hat geschrieben:und das mitem zuegriff uf alli öffentleche kameras inkl. gsichtserkennig isch u bliebt es märli. i de filme geit das, ir realität nid.
Ich glaube de da isches gsi...müessten ez aber nomal luege um ganz sicher z si. Chani leider grad nid...ev. spöter...
Quelle
Edit: Isch glaubs de falsch....ich suechen nachane mal...postes denn da ine...
Ich verstan jetzt nid so recht, was das mit dine Erfahrige z tue het. Arbeitisch bi de NSA? O_o
das si 2 paar schueh. natel ortig isch was anders u das isch machbar. scho lang.Xinobrax2 hat geschrieben:
Ich glaub das nid. Was möglich isch wird au gmacht. Es isch au gar nid notwendig alli Bilder vo jedere Kamera 24/7 z überwache. Das wär elei scho vo de Rechepower her Blödsinn. Wennt ez aber e verdächtigi Person hesch, denn chasch si au über di verfüegbare Kameras verfolge. Zum eine hesch ja d Bewegigsprofil vo de Handys (und segmer ez nid d Dienst hegid kei Zuegriff uf d Triangulationsdate vo de Mobilfunkabüter) und zum andere hesch d Koordinate vo de Kameras wo du denn je nach bedarf d Bilder chasch analysiere. Vor es paar Jahr hets bim Chaoskongress mal en Vortrag zur Triangulation über d Sendemaste und Satellite gä. Selbst privati Unterneme chönd a die Date ane cho wenn si wend....und du glaubsch, dass usgrechnet d Nachrichtedienst druff verzichted?
Ich verstan jetzt nid so recht, was das mit dine Erfahrige z tue het. Arbeitisch bi de NSA? O_o
aber kameras si zum grösste teil nid vernetzt (ghöre ja alli öpärem anders). wär was anderes seit, seit eifach was.. darf er grundsätzlech aber stimme tuets wäge däm nid.
bewegisprofil vo natels si äbeso machbar wobi ig mit däm ke erfahrig ha...
i ha mau es interview vom "Der Staatsfeind Nr. 1" direktor gseh. er het was glabberet, das wo sie im film zeige, sig i dr realität sit jahre müglech. hani chli müesse lache...