Scorn is billed as a first-person adventure with puzzles and shooting. Ebb noted that it won't just be a typical FPS, as most creatures you encounter won't try to harm you. Furthermore, Scorn won't contain any cutscenes or procedural generation as Ebb wants its world to feel meticulously crafted and tell a story through its godforsaken environment.
Oha! Schiint alles andere als en generische Krawall Im All zwerde. Erinnert näbem Offesichtliche au no a Dark Souls (plot? wele plot?) und a Tool videos.
Aber ich bezwifle dasses morn usechunnt. Irgendwenn im 2017 het en Mitarbeiter im Forum uf Steam Greenlight gseit. Und es paar Wuche vor Release söllmer vorbstelle chönne. Early Access hingege sölls nid gä.
es wird sicher "slow", aber defür umso atmosphärischer. sie rüeret de spieler ja eifach i die wält, ohni tutorials und wie, was, wo. das findi schomal super! es wird glaub scho en einzigartigi erfahrig.
hoffi zumindescht. vom style her hetts bi mir sowieso scho gwunne. day-1.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
s'isch duss. Und wie vermuetet, es isch weder shooter no survival horror spiel.
Erwart es Game à la "Myst", wo primär us Rätsel, und nur am Rand us Action bestoht, und stell dir das ganze ime biomechanische Horrosetting usme HR Giger Alptraum vor, und du wirsch wahrschinlich freud ha an "Scorn".
Und ganz wichtig:
Es isch es old-school game, wo alles muesch sälber usefinde. Es wird zwar azeigt mit Symbol wenn vorme interaktive Spielelemänt stohsch, ob en Musklick oder es Movement mit Bewegigstaschte möglich isch, aber es git keini Quicktime Events, wo im richtige Momänt e bestimmti Taschte muesch drucke.
Es het au kei Charte, und scho gar kei Automapping, nit mol en Kompass. Das chann inere organische Architektur durchus zu Orientierigsschwirigkeite füere. Han sit langem wieder mol Papier und Stift zur Hand gno, zum ufzeichne wo weli Türe, wele Schalter oder anders inteaktivs Züg zfinde isch.
Scorn isch es Game, wo Geduld und e gwüssi Fruschtresistänz vorussetzt. Ungwöhnlich für 2022, aber dennoch mol wieder erfrischend, sones Game zspiele.
bin dure, knapp 6 stund, all achievements gholt.
sehr en geile trip gsi!
für mich als giger-fan scho sehr sehr geil gsi!
isch äbe geil wenns die eifach so dri rüeret ohni en erklärig.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999