Was spielsch grad retrigs?
Moderatoren: Master(G), mr.raw
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Öpis vo Nintendo glaub. Ha vo letscht mal chlei Gamesountracks gloset ufem I-Pod. Chunnt mer sehr bekannt vor. Versueches mal z finde... 

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
ahhhhhh jetzt wo du Nintendo gschribe häsch, isches mir wieder in Sinn cho
Es isch Starfox ufem Snes : Corneria
Ihm s'merci druff

Es isch Starfox ufem Snes : Corneria
Ihm s'merci druff

geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
endlich wieder mal etwas gamen mit FADE...diesmal paar Mega-CD games:
Snatcher: Viel gibts nicht mehr zu sagen zu diesem Spiel, aber man muss mal anfügen, dass nicht jeder mit Text-Adentures etwas anfangen kann und dazumal schon nicht konnte. Aus heutiger Sicht müssen wohl auch eingefleischte Genre-Fans bei Snatcher etwas "die Zähne zusammen beissen" im Hinblick auf die doch etwas in die Jahre gekommene Grafik/Animation. Stimmung und Story aber immer noch bravurös (auch wenn zu 90% von Blade Runner geklaut). Super mit Save-Funktion! Der wahrste Grund ein Mega-CD zu besitzen. ohne Wertung.
Robo Aleste: für die meisten nicht so gut wie Musha. Das mag stimmen. Sound und Setting sind aber sehr gelungen. Samurai und Roboter passen halt schon sehr gut zusammen. Sicherlich nicht der technisch ausgereifteste Shooter. Aber dennoch ein 7/10.
Star Wars - Rebel Assault: eigentlich immer noch ein gut gemachtes Spiel. Super Intro, gute Einführung etc....aber mit der 64-Farben Full Motion Grafik kriegt man einfach nur noch Augenkrebs. Vieles kann das menschliche Auge fast nicht mehr erkennen
. Deshalb leider nur noch eine 4/10 Wertung.
Bari Arms: immer noch ein recht flotter Shooter, aber es ist einfach zu viel daraus geklaut von anderen Spielen wie Gate of Thunder, Last Resort, Spriggan oder Aero Blasters. Das am wenigsten beeindruckende sind die jeweiligen Endgegner. 6/10
Shilpeed: Dazumal bahnbrechend (ich erinnere mich noch an die Vergleiche mit Star Fox in den Game-Magazinen, auch wenn an den Haaren herbei gezogen). Die Grafik ist natürlich in Punkto Vektorgrafik in die Jahre gekommen, aber irgendwie ist das Spiel immer noch recht flott. Sehr mager sind aber halt dann doch die taktischen Möglichkeiten und das erbärmliche Waffensystem. Wertung 6/10.
Keio Flying Squadron: gefällt mir immer noch sehr gut. Erinnert mit der putzigen Grafik stark an Spiele wie Cotton, Parodius und Air Zonk. Ist gut gealtert. mind. Wertung 7/10
By the way: weiss jemand den besten Import-Adapter, der wirklich mit allen CD-Spielen funzt??? (CDplus und CDx tuns nämlich nicht mit allen!! CDplus mit Megakey ging noch am besten, siehe Bild
)

Snatcher: Viel gibts nicht mehr zu sagen zu diesem Spiel, aber man muss mal anfügen, dass nicht jeder mit Text-Adentures etwas anfangen kann und dazumal schon nicht konnte. Aus heutiger Sicht müssen wohl auch eingefleischte Genre-Fans bei Snatcher etwas "die Zähne zusammen beissen" im Hinblick auf die doch etwas in die Jahre gekommene Grafik/Animation. Stimmung und Story aber immer noch bravurös (auch wenn zu 90% von Blade Runner geklaut). Super mit Save-Funktion! Der wahrste Grund ein Mega-CD zu besitzen. ohne Wertung.
Robo Aleste: für die meisten nicht so gut wie Musha. Das mag stimmen. Sound und Setting sind aber sehr gelungen. Samurai und Roboter passen halt schon sehr gut zusammen. Sicherlich nicht der technisch ausgereifteste Shooter. Aber dennoch ein 7/10.
Star Wars - Rebel Assault: eigentlich immer noch ein gut gemachtes Spiel. Super Intro, gute Einführung etc....aber mit der 64-Farben Full Motion Grafik kriegt man einfach nur noch Augenkrebs. Vieles kann das menschliche Auge fast nicht mehr erkennen

Bari Arms: immer noch ein recht flotter Shooter, aber es ist einfach zu viel daraus geklaut von anderen Spielen wie Gate of Thunder, Last Resort, Spriggan oder Aero Blasters. Das am wenigsten beeindruckende sind die jeweiligen Endgegner. 6/10
Shilpeed: Dazumal bahnbrechend (ich erinnere mich noch an die Vergleiche mit Star Fox in den Game-Magazinen, auch wenn an den Haaren herbei gezogen). Die Grafik ist natürlich in Punkto Vektorgrafik in die Jahre gekommen, aber irgendwie ist das Spiel immer noch recht flott. Sehr mager sind aber halt dann doch die taktischen Möglichkeiten und das erbärmliche Waffensystem. Wertung 6/10.
Keio Flying Squadron: gefällt mir immer noch sehr gut. Erinnert mit der putzigen Grafik stark an Spiele wie Cotton, Parodius und Air Zonk. Ist gut gealtert. mind. Wertung 7/10
By the way: weiss jemand den besten Import-Adapter, der wirklich mit allen CD-Spielen funzt??? (CDplus und CDx tuns nämlich nicht mit allen!! CDplus mit Megakey ging noch am besten, siehe Bild

HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? 

- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
Nachtrag: gestern mit FADE auch noch rasch CARRIER AIR WING durchgespielt. Hat immer noch viel charme, wie der vorgänger. Kommt an diesen jedoch nicht heran bzw zu wenig neues. Aber auch diese platine ist eine der besten 2-player simultan horizontal shooters. Wertung 7.5/10

- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
Bisch nit du de gsi wo gseit het s wär unfertig und unfair? Ich finds au super, mindestens so guet wie Musham.o.terra kaesi hat geschrieben:

Find de mix us anderne Shooter genau cool, hesch vo allem öbis dinne, vorallem de sehr geili Sound dörf me no erwähne,m.o.terra kaesi hat geschrieben: Bari Arms: immer noch ein recht flotter Shooter, aber es ist einfach zu viel daraus geklaut von anderen Spielen wie Gate of Thunder, Last Resort, Spriggan oder Aero Blasters. Das am wenigsten beeindruckende sind die jeweiligen Endgegner. 6/10
Böss si zwar cool aber, biz zu simple, stimmt.
Gfallt mir jetzt gar nit, sicher e solids Game, aber bi recht entüscht gsi devo, spielt sich kantig, faad bideri Grafik, irgenwie hesch nie richtig Power...m.o.terra kaesi hat geschrieben: Keio Flying Squadron: gefällt mir immer noch sehr gut. Erinnert mit der putzigen Grafik stark an Spiele wie Cotton, Parodius und Air Zonk. Ist gut gealtert. mind. Wertung 7/10
- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
Bisch nit du de gsi wo gseit het s wär unfertig und unfair? Ich finds au super, mindestens so guet wie Musham.o.terra kaesi hat geschrieben:

Find de mix us anderne Shooter genau cool, hesch vo allem öbis dinne, vorallem de sehr geili Sound dörf me no erwähne,m.o.terra kaesi hat geschrieben: Bari Arms: immer noch ein recht flotter Shooter, aber es ist einfach zu viel daraus geklaut von anderen Spielen wie Gate of Thunder, Last Resort, Spriggan oder Aero Blasters. Das am wenigsten beeindruckende sind die jeweiligen Endgegner. 6/10
Böss si zwar cool aber, biz zu simple, stimmt.
Gfallt mir jetzt gar nit, sicher e solids Game, aber bi recht entüscht gsi devo, spielt sich kantig, faad bideri Grafik, irgenwie hesch nie richtig Power...m.o.terra kaesi hat geschrieben: Keio Flying Squadron: gefällt mir immer noch sehr gut. Erinnert mit der putzigen Grafik stark an Spiele wie Cotton, Parodius und Air Zonk. Ist gut gealtert. mind. Wertung 7/10
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
nope. dä beni ned gsi.Panther hat geschrieben: Bisch nit du de gsi wo gseit het s wär unfertig und unfair? Ich finds au super, mindestens so guet wie Musha![]()
aber ech glaube, ech wörd musha trotzdem en besseri wertig gä well 1. esch es of modul und älter ond trotzdem grafisch und technisch glichwertig und 2. gfallt mer chiptune sound (grad vom megadrive) sowieso besser

Ond wägem KEIO no: esch's ned eifach so, dass du au eher de "non-putzig-shooter" typ besch, wie ech öbrigens au, ond drom sowieso mit cotton & co. eh ned so vell chasch ahfo?

- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
nei dä bin ich gsi. ich hans zerst au sehr guet und sogar besser we musha gfunde. di gameplaytechnische schwächene merkt mer denn erscht mit de ziit wänn nie en richtige flow ufchunt...m.o.terra kaesi hat geschrieben:Panther hat geschrieben: Bisch nit du de gsi wo gseit het s wär unfertig und unfair? Ich finds au super, mindestens so guet wie Musha![]()
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
keio hät en unglaublich guete soundtrack. muesch mal mit ere guete aalag lose. wo au d'bäss und d'höchene guet überechömet. und huere witzig isch dä sound au no...
Quelle
Quelle
- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
das stimmt, und eigetlich bini dr gröschti Cotton Fan wos git, au Paro und Magcial Chase züg. s'Keio findi eifach spielerisch
nit toll und Grafisch langwilig (nit scheisse aber irgediwe farblos)
@Dennin, stimmt scho dass s Musha objektiv besser isch, find aber CD Sound vom Dennin cool und Stage Desing und
Thematike au besser als Musha. Au die rächt coole Zwischesequenze bringe freud imo
nit toll und Grafisch langwilig (nit scheisse aber irgediwe farblos)
@Dennin, stimmt scho dass s Musha objektiv besser isch, find aber CD Sound vom Dennin cool und Stage Desing und
Thematike au besser als Musha. Au die rächt coole Zwischesequenze bringe freud imo
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
alles isch besser bim dennin aleste. ussert s'stage design us spielerischer sicht isch nahezu inexistänt...
- Grisu
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
220
Shadowrun für snes grad düregspielt.
Packendi story, grossartigi farbpalette in geilem steampunklook, atmosphärischi musig (de kampfsound goht mer zwar dürs karma grinde mittlerwiile bizli ufe sack) und soone schöni isoperspektive.
Ufelevle, companions ahüüre, computer hacke, strassegangs bechriege, geischter beschwöre, vampire, zombies, ballere mit fadechrüzli, gheimi zaubersprüch..
..und en foxy lady natürlech..
was wotsch no meh?
Leider wiederholt sech gäge schluss im spielverlauf einiges, was be mier d'spannig es bizli usegnoh het. Und s'grinde esch zitewiis chli längwiilig, wenn au lang ned so zitufwändig wie be andere rpgs vo dere zit.
Fazit (us hütiger sicht betrachtet): Immerno 8/10
Jetz weissi werums mim brüeder damals so guet gfalle het..
Packendi story, grossartigi farbpalette in geilem steampunklook, atmosphärischi musig (de kampfsound goht mer zwar dürs karma grinde mittlerwiile bizli ufe sack) und soone schöni isoperspektive.
Ufelevle, companions ahüüre, computer hacke, strassegangs bechriege, geischter beschwöre, vampire, zombies, ballere mit fadechrüzli, gheimi zaubersprüch..
..und en foxy lady natürlech..
was wotsch no meh?
Leider wiederholt sech gäge schluss im spielverlauf einiges, was be mier d'spannig es bizli usegnoh het. Und s'grinde esch zitewiis chli längwiilig, wenn au lang ned so zitufwändig wie be andere rpgs vo dere zit.
Fazit (us hütiger sicht betrachtet): Immerno 8/10
Jetz weissi werums mim brüeder damals so guet gfalle het..

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Es isch mi SNES Toptitel
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Snatcher : Ohne Wertung?
10/10
Weiss also jede...

Weiss also jede...
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
Esch es "heisses ise". drom hani kä wertig gä. klar eschs es einzigartig guets game. aber de zah vo de ziit häd au a dem spiel(konzept) gnaget. mer muss schochli nerve ha, das au hött no mit begeisterig wälle zpiele. Drom esch es im 2017 eigentli nor no es 8/10 game.Marco_in_motion hat geschrieben:Snatcher : Ohne Wertung?![]()
10/10
![]()
Weiss also jede...
Im gegesatz zB zomene guete shooter.

- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Warum? Us dim Text hani nur chönne entnäh das d'Grafik und d'Animatione halt nümme so toggo sind. Aber hey... was häsch erwartet?
und au das isch numme Gschmackssach.
Story, Atmosphäre, Spannigsboge, Präsentation isch hüt no absolute Mindblow. Snatcher isch es Kunstwerk.
Ämal für mich, will mir ALLES a dem Game gfallt. ich bin en Snatchernazi

Story, Atmosphäre, Spannigsboge, Präsentation isch hüt no absolute Mindblow. Snatcher isch es Kunstwerk.
Ämal für mich, will mir ALLES a dem Game gfallt. ich bin en Snatchernazi

- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
ich find japanischi adventures (so heisst das genre/konzept) also aktueller denn je...m.o.terra kaesi hat geschrieben: aber de zah vo de ziit häd au a dem spiel(konzept) gnaget.
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
du wirsch das jetzt de sicher nochli "objektiviere" chönne oder, so dass mer/ech au öpis demit chönd ahfo.hanf hat geschrieben:ich find japanischi adventures (so heisst das genre/konzept) also aktueller denn je...m.o.terra kaesi hat geschrieben: aber de zah vo de ziit häd au a dem spiel(konzept) gnaget.

anyway: soldier blade zocke, esch au hött no so geil wie 1993. Snatcher nömm ganz, sorry. do deför esch d'dynamik eifach z'lame för höttigi verhältnis.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Muesch halt en Wii bim Gamen trinke.
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
das isch genau das wo im moment wieder me cho sött: langsamkeit. isch es schöns gfühl nöd di ganz ziit vo hektik überlade zwerde. phoenix wright 1-7, another code, hotel dusk, last window... sind alli relativ neu. früener häts das genre bi ois nöd gä, ussert ebä snatcher...m.o.terra kaesi hat geschrieben:deför esch d'dynamik eifach z'lame för höttigi verhältnis.
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
naja, deswäge grad vomene "hype" zspreche wär chli vermässe. ech fänds aber scho au toll wenn game weder chli meh i diä rechtig göcht, nach dem ganze egoshooter-chriegerli-scheiss-hype (eho-shooter-fans behauptet jo gern, dass sie das geballere entspannt. chasch aber neurologisch nochewiise, dass es das ned macht. aber facts sind momentan jo eh nömm mode, nor "wie mers fühlt"). 

- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
Verzell meh, was isch am Stage Desing nit guet?hanf hat geschrieben:s'stage design us spielerischer sicht isch nahezu inexistänt...
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
z.b. dä schneelevel mit em zug schlafsch ii bis zum boss will alli gegner scho vernichtisch bevors überhaupt is bild chömet. dä boss hät dänn aber ein unfaire aagriff wo der denn doch wieder alli läbe chostet und dänn muesch en namal aafange... es isch eifach sehr frustrierend, wills immer entweder z'eifach oder z'schwierig isch. d'chürzi vo dä level gäg dä schluss zeigt au dass si eifach nöd fertig worde sind mit em spiel... d'extrawaffe sind au total unusgwoge. dä grüen schuss isch uf eme tüüfere level z.b. besser als uf eme höchere. dä blau laser isch viel zguet und dä gäll chreisschuss isch i dä jap version unbruchbar. i dä US und PAL version chli besser, aber immer no schwer z'benutze...
es paar monet mehr fiinschliff und es wär eine vo dä beste 16-bit shooter worde, aber so macht er eifach nur bedingt spass. und ich hans würkli versuecht. hans au mehrfach duregspielt...
es paar monet mehr fiinschliff und es wär eine vo dä beste 16-bit shooter worde, aber so macht er eifach nur bedingt spass. und ich hans würkli versuecht. hans au mehrfach duregspielt...