Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:"fän" vonere marke sii isch eh z dümst wott chasch mache, empfehlig: buech "NO LOGO". d unternehmige butteret immer meh is "branding" um ihri marke mit emotione z lade und d produkt werdet immer schlechter vo de qualität her und au bezahlig vo de arbetnehmer. günne tuend d grossaktionär und s management. den machets nah chli "mind change" seminar mit de mitarbeiter under de prämisse "teamförderig" und scho ziehnd alli am strang.
:!: :!: :!:
Super Buech. chasch d Ideologie vom hinderfrage grundsätzlich uf alles awände. Die mit Verschtand hend wie scho gfühlti tuusig mal da inn erwähnt näb de Nintendo Konsole no es witers Grät dehei und erfröied sich a Inhalt und nid am ne dämliche Schriftzug ufeme Kunschtschtoffghüüs.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Naja...weni ehrlich bin mag ich s Nintendo Zügs scho lieber und han au froid a dem Schriftzug. Das lit allerdings dra, dass ich e nostalgischi Beziehig zu dem Brand han. Gueti Erinnerige us de Chindheit. Kei Ahnig ob si objektiv betrachted besser sind, aber subjektiv für mich halt scho. Das isch für mich aber na lang kein Grund um eifach jede Blödsinn z chaufe...

...im Gegeteil. Nintendo Produkt sind für mich ideal um mis eigne Konsumverhalte z beobachte und z optimiere. Ich han immerna froid wienes chlises Chind wenn si was nois usebringed...aber ebe...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

emotionali bindig isch scho ok wenns dich würkli persönlich trifft ( und i de chindheit chan sich dis hirni "nah" nöd geg so züügs wehre"), aber so indoktrinierts züüüügs im erwachsenealter isch des todes und das lernet die supergstudierte leider. branding branding branding.

bsp. de it boss da bi ois macht jetzt es MBA inere schuel in bern mitem slogan: we will change the way you think. das seit scho alles uus. ich wür nie i sones institut go studiere.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

ich glaub nintendo isch bi mir wirkli die einzig marke woni fan bi. ma ka au reflektiert fanatisch sih. tönt irre aber goht.
in unserer gsellschaft isches leider scho länger e tugend öpperem öppis ahztrülle woner nit brucht. früener sin söttig usem dorf tribe worde mit fakle und mistgable
Zuletzt geändert von evo am 12 Jan 2017 12:15, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ne du überschätzisch dich, aber isch ok wenn du reflektiert fanatisch bisch. marke fan siii isch en kult und das wird immer meh pusht. meh baut emotionelli bindig mitem chund uuf damit er nömm merkt was füren schrott er eigentlich chauft und wie das ganze überhaupt zämäbaut wird und das seg ich als marketing pinsel.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

überschätze uf was? uf däm einte segmänt woni e kleins bizli zu viel gäld für mini verhältnis inebuttere? und das isch jez nit mol usgrächnet sondern eifach es buchgfühl.
es git sus kei einzigi marke woni blindlings kaufe würd nur wegm brand. ok filicht no dr eint oder ander nike sneaker.
aber ich ka mir igestoh dass es zumne grosse teil wegem fanatismus passiert und ich muss mir nit irgendwelchi schin argumänt zämmebäue zum meine nintendo isch "würkli" s bescht vom beschte, und versueche t käuf rächtzfertige.
Zuletzt geändert von evo am 12 Jan 2017 12:22, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

das isch mini wahrnehmig vo dir bezüglich nintendo, mir isch das doch egal. chasch au i bettwösch vo ihne schlafe, ich finds eifach schlimm wenn meh bi BIG N nöd dörf kritisch sii nur will sie (au bi mir übrigens) oisi "chindheit" mitprägt haend.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

mis game verhalte letscht gen
pc: 90%
wiiU: 5%
3DS: 3%
ps4: 2%

zum erschte mal ned all aktuelle konsole gha, han vorer de xbox ame au gha

alli säged immer nintendo konsolene chauftmer weg mario, zelda etc.
stimmt au, es isch drum en gueti 2tkonsole.

de wiiU isch aber i dere hisicht au en enttüschig gsi.
keis zelda und d'marios ned asatzwis ide liga vo de galaxlers.
im grund gna en totali bruchlandig für nintendo fans. einzig am mario kart hani schona freud gha.$

trotzdem hani hoffnige für de switch. finds es glatts konzet und s'zelda und mario gsehnd guet us. und irgendes bayonetta oder so und mario kart wird au na cho, denn isch schomal besser als de WiiU.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

evo hat geschrieben:überschätze uf was? uf däm einte segmänt woni e kleins bizli zu viel gäld für mini verhältnis inebuttere? und das isch jez nit mol usgrächnet sondern eifach es buchgfühl.
es git sus kei einzigi marke woni blindlings kaufe würd nur wegm brand. ok filicht no dr eint oder ander nike sneaker.
aber ich ka mir igestoh dass es zumne grosse teil wegem fanatismus passiert und ich muss mir nit irgendwelchi schin argumänt zämmebäue zum meine nintendo isch "würkli" s bescht vom beschte, und versueche t käuf rächtzfertige.
überschätze mitem reflektiert fanatisch, das isch nämlich nöd möglich.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

thaeye hat geschrieben:das isch mini wahrnehmig vo dir bezüglich nintendo, mir isch das doch egal. chasch au i bettwösch vo ihne schlafe, ich finds eifach schlimm wenn meh bi BIG N nöd dörf kritisch sii nur will sie (au bi mir übrigens) oisi "chindheit" mitprägt haend.
han editet. ich weiss dass ich fanatisch bi. aber genau drum bin ich reflektiert in mim handle weil ich weiss ich bi emotional gstüürt. ich los es eifach zue
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Moff hat geschrieben:mis game verhalte letscht gen
Vive: 80%
Emus ufem PC: 20%
WiiU: 0%
3DS: 0%
PS4: 0%
XOne: 0%

Yey...aber ich holmer glaubs en New 3DS XL sobald de Switch dusse isch. Froi mi druff :-D
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

sorry, wäge Diskussionsstörig...ich ha kei WiiU Topic gfunde :shock: ?!
dFrog im ruum...wird de Switch äggscht au so e ufflösig aahekriege?

Es lohnt sich dr Link aazluege...de 3D World Mario seht in 4K eifach numme no :shock: :sabber: uss!

Wii-U-Spiele in 4K: So scharf waren die Spiele noch nie
Ein Team aus Entwicklern hat einen inoffiziellen Emulator entwickelt, der es möglich macht, Wii-U-Spiele auf dem PC zu genießen. Damit aber nicht genug: Das Programm soll Nutzern erweiterte Grafikeinstellungen und die Möglichkeit bieten, Mario und Co. in der Auflösung von 4K zu erleben.

Am kommenden Freitag möchte Nintendo endlich weitere Informationen zu seiner neuen Konsole Switch enthüllen. Auch technische Details könnten dabei veröffentlicht werden - doch während die Konkurrenten Sony und Microsoft mit ihren Konsolen so langsam aber sicher ins 4K-Zeitalter vorstoßen, sind Auflösungen dieser Dimension in Nintendos Gefilden auch mit der Switch eher unwahrscheinlich. Wer Mario und Co. trotzdem in 4K erleben möchte, bekommt, wie so oft, Abhilfe aus dem Fanlager.

Wie die englischsprachige Seite Gamerant berichtet, sollen sich einige Entwickler unter dem Namen "Team Cemu" zusammengeschlossen und einen Emulator entwickelt haben, der es nicht nur möglich machen soll, Spiele der Nintendo-Konsole Wii U auf dem PC zu erleben, sondern die Auflösung dieser Spiele deutlich zu erhöhen. Über den Youtube-Kanal reznoire wurde bereits ein Video veröffentlicht, der das beliebte Wii-U-Spiel Super Mario 3D World in der beeindruckenden Auflösung von 4K zeigt.

Natürlich sollen nicht nur der ikonische Klempner und seine Freunde von der schärferen Optik profitieren: Auch populäre Spiele wie Bayonetta 2 und Xenoblade Chronicles X, die bekanntermaßen mit deutlich andersartigen, detailreicheren Grafikstilen aufwarten, sollen mit dem Emulator in höherer Auflösung spielbar sein. Aktuell ist das grafische Upgrade nur für solche verfügbar, die das Entwicklerteam bei Patreon unterstützen, doch bereits am 16. Januar 2017 soll die Funktion frei für jeden veröffentlicht werden.

Ob Nintendo mit seiner Switch ähnlich gestochen scharfe Erlebnisse in Planung hat, erfahren wir möglicherweise am kommenden Freitag den 13. Januar, wenn das Unternehmen eine Präsentation zur neuen Konsole abhalten möchte.

Auf der Wii U bietet Super Mario 3D World bunte Abenteuer in "Full-HD" - eine Auflösung, die Spiele wie Super Mario Galaxy auf der Vorgängerkonsole schmerzlich vermissen ließen. In unserer Bilderstrecke bekommt ihr einen Eindruck vom Spiel.

Quelle

Quelle: Spieletipps.de
http://www.spieletipps.de/artikel/6470/1/" onclick="window.open(this.href);return false;

pc: 0%
wiiU: 20%
One: 3%
3DS: 77%
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Am 13. Januar wird Nintendo die Nintendo Switch und ihre Spiele vorstellen. Schon vorab könnte eine Liste aller Titel geleakt sein, die in den kommenden Wochen auf zahlreichen Events angespielt werden können – inklusive dem neuen 3D-Mario, das angeblich den Titel Super Mario Odyssey trägt.
Ein 4chan-Nutzer, der angibt in Europa für den Aufbau der Stände eines Hands-On-Events zuständig zu sein, hat folgende Liste spielbarer Titel und Details veröffentlicht:
Has Been Heroes – Indiespiel mit Wikingerthema von Frozenbyte (Trine, Shadwen, Nine Parchments). Gesichtet wurden drei Charaktere mit einem handgezeichneten Cartoonstil: ein kleiner mit Pfeil und Bogen, ein großer mit einer Axt und ein normal gebauter mit einem Schwert.
Fast RMX – Fast Racing NEO mit neuen Inhalten von Shin’en Multimedia.
Snipperclips – Ein kleiner Indietitel, der die beiden Joy-Con-Controller für zwei Spieler nutzt.
Splatoon 2 – Eine Fortsetzung, kein Port. Die „2“ im Logo ist eine pinke Tintenspur, die von einem Tintenfisch gezogen wird.
Super Bomberman R – Das Logodesign zeigt eine Abbildung des Planeten Erde im „R“.
Arms – Fantasy-Kampfspiel. Alle Charaktere haben ein spezifisches Thema (grüner Ninja, violette Mumie), lange Arme und verschiedene Fähigkeiten. Der Stil erinnert an The Wonderful 101 von Platinum Games.
Disgaea 5 Complete – Das Originalspiel mit allen DLCs.
Ultra Street Fighter 2: The Final Challengers – Port mit neuen Inhalten.
Mario Kart 8 Deluxe – Port mit neuen Inhalten.
Super Mario Odyssey – Neuer 3D-Mario-Titel. Das Logo enthält die Abbildung eines Flugzeugs, das eine Flugmechanik oder Weltreisethematik andeutet.
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Just Dance 2017
Skylanders Imaginators
1 2 Switch – Eine Minispielsammlung, die die Funktionen der Konsole demonstriert, unter anderem mit Samurai-Training, einer Wildwest-Schießerei, dem Knacken eines Tresors, Kühe melken, Bälle fangen und einen Rhythmus nachspielen.
Seine Behauptungen werden sowohl durch die Markenschutzeintragung des noch nicht angekündigten Has-Been Heroes durch Frozenbyte als auch die Meldung der Nintendo-Insiderin Emily Rogers gestützt, dass es sich bei einem der angeblichen Wii U-Ports tatsächlich um eine Fortsetzung handelt.

Quelle : http://mag.shock2.info/nintendo-switch- ... mberman-r/" onclick="window.open(this.href);return false;
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

:shock: :shock: :shock: :shock: Bomberman :!: :!: :!: :!:
Has been Heroes
Splatoon 2 ... :shock: 2 :!:
Und wenn no de Battle im MK8...
=
instant buy!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Spoiler Balke drüber, merci :!: :idea:
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

total langwilig also stimmts wahrschinlich
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:"fän" vonere marke sii isch eh z dümst wott chasch mache, empfehlig: buech "NO LOGO". d unternehmige butteret immer meh is "branding" um ihri marke mit emotione z lade und d produkt werdet immer schlechter vo de qualität her und au bezahlig vo de arbetnehmer. günne tuend d grossaktionär und s management. den machets nah chli "mind change" seminar mit de mitarbeiter under de prämisse "teamförderig" und scho ziehnd alli am strang.
:!: :!: :!:
Super Buech. chasch d Ideologie vom hinderfrage grundsätzlich uf alles awände. Die mit Verschtand hend wie scho gfühlti tuusig mal da inn erwähnt näb de Nintendo Konsole no es witers Grät dehei und erfröied sich a Inhalt und nid am ne dämliche Schriftzug ufeme Kunschtschtoffghüüs.
de meiste wo da drin über technische sache diskutieret gats au nöd um de schriftzug sondern drum das nintendo es eifach nöd will oder nömm schafft, technisch einigermasse uf de höchi z siii. den chömet d nintendo markeschützer und seget: hey weisch sie muend doch nöd! isch doch nöd wichtig gueti grafik, weisch spielspass.

und das trüllt sich den. schlussendlich isches es videospielforum und da wird halt au bimene neu release vonere konsole technischi aspekt vergliche. alles anderi wäri nöd normal. natürli entscheidet ja nöd nur das füren chaufentscheid sondern ebe au eventuell die "emotionell" bindig mitem Super Mario.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

okok
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

mr.raw hat geschrieben:sorry, wäge Diskussionsstörig...ich ha kei WiiU Topic gfunde :shock: ?!
Mir hend es Emu Topic ;)

:arrow: http://thegforum.ch/viewtopic.php?f=51&t=10987" onclick="window.open(this.href);return false;
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

No 9 Stund :sabber:

Die wo eine wend seted sich ev. schomal parat mache um eine z reserviere :P
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

mr.raw hat geschrieben:
PC: 20%
One: 30%
PS4: 20%
Wii U: 20%
Vita: 6%
3DS: 4%
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

PlanetHarrieR hat geschrieben:
mr.raw hat geschrieben:
PC: 20%
One: 30%
PS4: 20%
Wii U: 20%
Vita: 6%
3DS: 4%
PC 80%
WiiU 20%
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Im UK sinds scho sit gester am astah...zum reserviere :lol:
http://gonintendo.com/stories/271717-fa ... -yesterday" onclick="window.open(this.href);return false;

Het dene arme Brite niemert verzellt, dasmer das au über s Internet chan mache? :|
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

gitt lüüt wo ab und zue vorusegöhnd.
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Um inere schlage azstah? Bi Rege und Schnee? En Tag vorher? Über d Nacht? Um e Konsole z reserviere? Ja easy du, jedem das seine...ich latsch ebe lieber chli durch de Wald. Diesbezüglich bini wohl altmodisch...

No 5 Stund!

:panik: :panik: :panik:
Antworten