ich chaufe nix meh als hardcopy, ussert games, aber dur das dasses keis ultimativ kultigs system meh gitt (zb. wie SFC/PCE/MD/NG/GB etc) wo schöni Hülle gha händ, gaht mir das am Arsch verbi, resp. truuri dere Hülle wos aktuell für d'System git nöd nah. Isch sowieso nur no ultrabilligschte scheiss plastik, mached sich ja nöd mal meh d'müeh für es manual etc. daher egal.
chaufe nur no retrogames als hardcopy, rescht egal.
S'einzig wo mich a dem nervt isch dass d'Retail-Läde meh und meh verschwindet. i 10 jahr gits kein Alcom, WOG oder susch irgenden Lade wo no Hardcopy Games verchaufed. Evtl. gits die Läde ja au gar nümme, und wenn doch, denn verchaufeds nur no download codes.
und wieso sött meh denn no imene lade go chauffe? d'Hersteller müend de Händler scho no en Möglichkeit gäh, dass es für d'Chunde sich lohnt in Lade zgah, statt s'Game abezlade.
zum thema internet, gröschteteils nümme zum ushalte was meh für scheisse und vollidiote muess aluege und zuelose, überall sinds, fb/twitter/insta/yt/ überall. internet lösche, danke.
ich persönlich bstelle alli games online... in online-shops vom wog oder alcom... (oder lade grad uf steam, psn, xlive abe)
ich weiss ja was ich will und was ich bechume. warum inen lade gah, umfahre, parkplatzgebühre zahle und astah ade kasse? plus ziit.. die ziit machi lieber was anders, was sinnvollers.
inen lade bin ich letscht jahr wäg games gnau 2x gange und denn au nur zum gamestop, zum alti games verbi bringe oder vonere ituuschaktion zprofitiere...
und au bi chleider gah ich immer seltener inen lade. chamer die sache ja schicke lah und zruggschicke, wenns ned passt...
food chasch au online bstelle, machi zwar (no) ned, aber wär sicher au eifacher, als ame samschtig bim grosse asturm inen coop zgah und 9 six-pack 1.5l fläsche etc. umeschleppe...
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
de trend gaht sicher i die richtig, aber mir sind ja au hardcore gamers und ned de massemarkt. de dominik pascal us schwammedinge chauft es fifa und es call of duty im jahr und das machter im melectronics bim esse chaufe oder im interdiscount im shopping center während sini fründin im chicorée ide umkleide kabine isch
bi dem punkt kunts au biz druf ah wode wohnsch würdi sage. ich ha doch einiges im lade kauft. ufem heiwäg vor schuel/schaffe kumi an paar elektronik läde verbi. oder wenni uf tütschland gang go läbensmittel kaufe luegi garantiert no zu de games, heftigi prise hän si teils.
PlanetHarrieR hat geschrieben:Hardcopy klingt wie ein cooler Bandname!
für e band wo d'musig nur als download abüütet. zimli kuul wärs.
Spiel, Film, Musig wo ich würkli will haben, will ich demzufolg als Hartkopie. Ich wetts mit schönem Cover und Schachtle zum immer wieder aluege und i d'Finger näh und is Abspielgrät stecke. So als voll intensivs Gsamterläbnis. Öppis nur ufem Compi oder im Konsolespeicher zha, isch läb- und wertlos. Online bstelle und im Lade poschte isch bi mir öppe 50/50. Ziit und Parkplatzsueche isch käs Thema, will ich bin ja nöd blöd und wohn i de gottvergässne Pampas, sondern det wo's ÖV und a jedem Egge en Lade gitt.
zwirrlibatz hat geschrieben:ich stell mir parkplatzsueche blöd vor.
nüd isch tümmer als mit unzählige weiche, umesüchende und scheisse lallende volltrottle imene bus/tramm/whatever sitze, ich hasses. suechi lieber 30 minute pp
allgemein nöd gern zviel lüüt um mich ume. nur weichi wennd sich duurend und möglichscht oft in grosse masse bewege. wieso söt meh das wele? isch behinderet.
zwirrlibatz hat geschrieben:ich stell mir parkplatzsueche blöd vor.
nüd isch tümmer als mit unzählige weiche, umesüchende und scheisse lallende volltrottle imene bus/tramm/whatever sitze, ich hasses. suechi lieber 30 minute pp
das isch theoretisch scho wahr, aber im ÖV gaffe die meischte stumm uf ihres händy.
allgemein nöd gern zviel lüüt um mich ume. nur weichi wennd sich duurend und möglichscht oft in grosse masse bewege. wieso söt meh das wele? isch behinderet.
gaht mir au eso. aber nur darum würd ich nie i d'agglo zügle wo me für alles s'auto bruucht. und sich dänn über die andere autos ufregt ich bin gottefroh han ich ken tägliche arbetswäg i de masse, dank em i de stadt wohne.