chunt druf ah, was du für chicks kennsch. ehrlich gxeit, isches de meischte völlig egal. game tüend eh alli.siralos hat geschrieben: naja wird halt immer noch als kinderkram bezeichnet und so nen chick-magnet isses glaubs auch nicht gerade so.
Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"
Moderatoren: Master(G), zeromeier
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
und wer chauf sich di farbigi version switch ? 

- Spaghetti
- (S)NES/(S)FC forever
- TRADINGPOINTS:
-
2580
Ich, nur grau ist trostlosReinforced hat geschrieben:und wer chauf sich di farbigi version switch ?
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Ich würd mer's überlegge, wänn die beide Dinger nöd verschiedefarbig wäred. Zwei roti oder zwei blaui wäred ok, aber so gsehts us wie wänn me mit zwei verschiedefarbige Socke umelauft. Und nei, das isch jetzt nöd ganz plötzlich wieder fräch und in, sondern genauso tumm wie's scho immer gsi ischReinforced hat geschrieben:und wer chauf sich di farbigi version switch ?

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
wahr. ich werde stattdessen auch zum grauen mann.

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Ich bekenn mich zu Farbe!Reinforced hat geschrieben:und wer chauf sich di farbigi version switch ?

Isch mal öpis anders nöd so 08/15.
Ich hoffe schwer das irgendwenn orangigi JoyCon chömed das wär nice

Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Die Umsetzung farbigen Designs wirkt halt billig.
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
mer brucht eh 2 pads. also eimal farbig und eimal grau 

Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
findi jetzt nöd so schlimm, wenn mal us zwei einzelne socke wieder es Paar machsch. nöd wills kool isch, sondern will ich nöd gern ganzi söcke furtrühere tuen. ich han da aber en trick. ich chaufe eifach 10 Paar vode gliche söcke.Gurgelhals hat geschrieben:Ich würd mer's überlegge, wänn die beide Dinger nöd verschiedefarbig wäred. Zwei roti oder zwei blaui wäred ok, aber so gsehts us wie wänn me mit zwei verschiedefarbige Socke umelauft. Und nei, das isch jetzt nöd ganz plötzlich wieder fräch und in, sondern genauso tumm wie's scho immer gsi ischReinforced hat geschrieben:und wer chauf sich di farbigi version switch ?

- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
ich chauf drum nur schwarzi socke
Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"
farbigi socke hän aber scho au swag
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Dreh den Swag auf!
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Het schono swag irgendwie
... chan aber au verleide

- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
swag = secretly we are gay
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Krass dr Switch isch no nid mau dusse und 3rd Party support isch scho tod
Es chunt eifach keis einzigs grosses und vorallem neus 3rd Party Game füre Switch, keis Mass Effect, keis RE7, keis Red Dead Redemption, keis Titanfall, sicher keis Star Wars Battlefront oder Battlefield und no viel me, aus nid Nintendo fan muesch das Ding eifach nid ha sorry, its chunt de das Jahr es neus Zelda und Mario, und när chöit dir de wieder mindestens 2 Jahr warte bis wieder Games chöme füre Switch wo nid totale Ghüder si, oder gar nid ersch existänt

Es chunt eifach keis einzigs grosses und vorallem neus 3rd Party Game füre Switch, keis Mass Effect, keis RE7, keis Red Dead Redemption, keis Titanfall, sicher keis Star Wars Battlefront oder Battlefield und no viel me, aus nid Nintendo fan muesch das Ding eifach nid ha sorry, its chunt de das Jahr es neus Zelda und Mario, und när chöit dir de wieder mindestens 2 Jahr warte bis wieder Games chöme füre Switch wo nid totale Ghüder si, oder gar nid ersch existänt

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
das will au niemert. settigi spiel will jede uf ps4 oder xbox one bzw. scorpio ... und pc.... aber sicher ned uf switch in "megaabgspeckt"...
mer chauft sich au kein switch wäg settige spiel. also wayne.
de switch hett en ganz anderi zielgruppe
da ghörsch du ja gar ned dezue... es isch eifach "glück" dass mario und zelda au dich aspräched.. bzw. die "ander zielgruppe"...
ich persönlich ghöre au zu de "andere zielgruppe" - ich weiss das aber und akzeptier das und chaufe de switch ussschliesslich für mario und zelda-spieli... meh will ich gar ned. wenn dir das zwenig isch, chaufsch en halt eifach ned.
mer chauft sich au kein switch wäg settige spiel. also wayne.
de switch hett en ganz anderi zielgruppe

ich persönlich ghöre au zu de "andere zielgruppe" - ich weiss das aber und akzeptier das und chaufe de switch ussschliesslich für mario und zelda-spieli... meh will ich gar ned. wenn dir das zwenig isch, chaufsch en halt eifach ned.
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Nintendo muess eifach paar IP meh usse rühre und dä rest isch für mich Bonus 
Was sicher isch das er meh Support wird ha als Vita.

Was sicher isch das er meh Support wird ha als Vita.

Switch: 4627-6864-8584
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Quelle: standart.atWarum so viele Blockbuster-Games nicht für Nintendo Switch erscheinen
Dritthersteller wie EA und Take-Two warten ab, anderen ist die Hardware zu schwach
Nintendos neue Spielkonsole wird im am 3. März ohne zahlreiche namhafte Blockbuster-Games von Drittherstellern auf den Markt kommen. Im Anschluss an die offizielle Vorstellung und Presseevents geben nun immer mehr Publisher bekannt, dass sie ihre Großproduktionen zumindest vorerst nicht auf die Hybridspielkonsole portieren werden. Als Grund dafür werden die spezielle Hardware und generelles Abwarten angegeben. Derzeit sieht es jedenfalls danach aus, als werde die Switch sich zumindest anfangs stark auf Nintendos Eigenproduktionen stützen müssen.
Abwarten auf Erfolg
Hersteller Electronic Arts kündigte zur Vorstellung der Switch Anfang Jänner "eine spezielle Version" für die Nintendo-Konsole an und bekräftigte mit dem wichtigsten Franchise des Konzern den Support. In einem Interview mit IGN zeigte sich Vizepräsident Patrick Soderlund prinzipiell sehr angetan von dem Konzept und Nintendos unkonventioneller Herangehensweise. Dennoch werde man abwarten, wie sich die Plattform entwickelt, bevor man weitere Investitionen tätigt. EA hat unter anderem einige "Star Wars"-Games, "Mass Effect Andromeda" und weitere "Need for Speed"- und "Battlefield"-Spiele in Arbeit. "Wir haben jetzt nichts weiter (für die Switch) anzukündigen, aber sollte die Konsole erfolgreich sein, werden wir da sein."
Eine ähnliche Strategie scheinen Ubisoft, Take-Two und Bethesda zu verfolgen. So kündigte Ubisoft neben dem Extremsporttitel "Steep" das Tanzspiel "Just Dance 2017" und eine Portierung des Platformers "Rayman Legends" an – aktuell erscheinende Blockbuster wie "For Honor" oder "Ghost Recon Wildlands" jedoch nicht. Take-Two wiederum stellte das Basketballspiel "NBA 2K18" in Aussicht, zu Hits wie "GTA 5" oder "Red Dead Redemption 2" gab es hingegen keine Informationen. Und Bethesda portiert das 2011 erschienene Rollenspiel "Skyrim" für die Switch, neuere Werke wie "Fallout 4" oder "Prey" aber nicht.
Höfliche Wortmeldung zur Switch gibt es auch von Seiten des "Resident Evil 7"-Produzenten Masachika Kawata, der gegenüber der Seite Express. "Ich denke, es ist eine sehr einzigartige Hardware. Ich freue mich auf auf die Möglichkeiten des Systems, aber wir haben derzeit keine Pläne bezüglich 'Resident Evil 7' für die Switch", so Kawata. Die Zukunft sei jedoch nicht in Stein gemeißelt.
Mohammad Alavi, Senior-Designer des Hit-Shooters "Titanfall 2" findet klarere Worte. In einem heiteren Interview mit dem Youtube-Channel Drunk Tech Review erklärte der Designer, dass er keine breite Unterstützung für die Switch durch Dritthersteller erwartet. dafür sei "die Hardware zu schwach", was eine Portierung von Xbox One- oder PS4-Titeln wohl erschweren dürfte. "Verdammt nein! Nein, man wird nicht in der Lage sein, 'Titanfall 2' auf die Switch zu bringen."
Die Chancen, dass die populäre Coop-Shooterserie "Borderlands" bzw. "Borderlands 3" auf die Switch kommt, stehen ebenfalls nicht gut. "Ich rechne nicht damit. Wir haben mit Nintendo gesprochen, aber die Gespräche wurden eingestellt. Sie haben andere Prioritäten", erklärt Studiochef Randy Pitchford über Twitter.
Dejavu
Spiel mir nochmal das Lied Sam...
Das Teil wird sich verchaufe. Es brucht eifach Zit. Ihr werdeds no erläbeBejita hat geschrieben:Krass dr Switch isch no nid mau dusse und 3rd Party support isch scho tod![]()
![]()
![]()
und die wo uf allne konsole chömed sind ufem switch zwar früehner duse, chostet aber au fascht doppelt so viel.
wär scho fast es eiges topic wärtevo hat geschrieben:farbigi socke

ich chan das nöd aluege :typej:
Simr ja no froh spielts kei rugel wie oft sich das teil verkaufe wird
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
es wird de 2. fail hinderenand nachem wiiU (zom erschte mol) för nintendo ond denn werded sie sech wohl müesse osem hardwaregschäfte useziä so wie sega ano dazumal. ihr werdeds no erläbe.
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? 

64 und cube hän sich au beid hinterenand nit so prickelnd verkauft und s git glich no nintendo konsolene im fall