Quelle
Moderator: Avenger
Hummer +Steak?Jones hat geschrieben:gwüssi chreise finde immer e grund zum andere ihres eigetum kaputt z'mache..
Die Strasse ist sowieso dicht... weil sich dort hunderttausende versammelten um dem heiligen Gesülz zuzuhören. Ich nehme an die haben sogar alle "frei" bekommen, währenddessen im "Nahost" andere zur gleichen Zeit pausenlos eine aufs Dach kriegen.thaeye hat geschrieben:ok chli buschtrommle spiele und es füürli z mittzt uf de strass mache, isch i ihrne auge wahrschinlich kunst. chani verstah.
du bisch de meister im whataboutism, mit so lüüt lohnt sich diskutiere gar nix. "bonzen" "nahost"". super als ob das jetzt was mit dem i dere diskussion z sueche haet.Ribit hat geschrieben:Hummer +Steak?Jones hat geschrieben:gwüssi chreise finde immer e grund zum andere ihres eigetum kaputt z'mache..
Da ist doch nichts putt... wars eventuell der Schampus?
Meinst du ein Maschendrahtzaun oder sowas? Das tut doch keinem Bonzen weh... nervt nur die Polizei aber dafür sind sie ja da.Die Strasse ist sowieso dicht... weil sich dort hunderttausende versammelten um dem heiligen Gesülz zuzuhören. Ich nehme an die haben sogar alle "frei" bekommen, währenddessen im "Nahost" andere zur gleichen Zeit pausenlos eine aufs Dach kriegen.thaeye hat geschrieben:ok chli buschtrommle spiele und es füürli z mittzt uf de strass mache, isch i ihrne auge wahrschinlich kunst. chani verstah.
KANYE 2020Xinobrax2 hat geschrieben:Facebook het ja nid vo sich us usem heitere Himmel mal beschlosse, dass si es Wahrheitsministerium bruched. Di alte Medie hend vo eim Tag uf de ander im Glichschritt Fake News für d Niderlag vo de Hillary verantwortlich gmacht und Facebook het denn druff reagiert. Ez chamer das selbstverständlich au nur als Verchettig vo Zuefäll betrachte, aber ich befürchte dehinter Absicht.
Dases für Facebook rein rechtlich betrachted en legitime Schritt isch stimmt scho, aber de Herr Zuckerberg würd gern 2020 is Wiise Huus izieh. Ich trau dem Typ nid.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 6 Gäste