Nioh! (PS4 exklusiv)
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
es gseht ebe eher nach dark souls uus vom gameplay her.
wärs meh wie ninja gaiden, wärs besser
wärs meh wie ninja gaiden, wärs besser

Re: Ni-Oh! (PS4 exklusiv)
Naja, ninja gaiden 3 war katastrophal gewesen. 

- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Mir hett scho z 2 nüm ganz sooo gflashed. Aber z 1 ufdr Box isch scho le Bescht gsi! 

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben
Yep, teil 1 war absolut genial gewesen, teil 2 war auch noch supr, aber teil 3 war himmeltraurig gewesen.abyss hat geschrieben:Mir hett scho z 2 nüm ganz sooo gflashed. Aber z 1 ufdr Box isch scho le Bescht gsi!
Habs aber auf der wiiu gezockt, vom gameplay her wirds wohl dasselbe wie auf der ps3 gewesen sein.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Chönt ächt super wärde, aber ou dr gröst scheiss
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
PAX Gameplay; gseht us wie es Demon Souls games, aber was ich so gsehne, schiints e bitz eifacher zsi...
Quelle
gseht aber guet us!
haben will!
Quelle
gseht aber guet us!
haben will!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
In the Nioh PS4 Alpha Demo you can select Movie Mode (Resolution Priority = ca. 30 fps) or Action Mode (Frame Rate Priority = ca. 60 fps)

wollen mal hoffen, habe nicht mehr die nerven mich abzurackern.Master(G) hat geschrieben:PAX Gameplay; gseht us wie es Demon Souls games, aber was ich so gsehne, schiints e bitz eifacher zsi...

gibts eigentlich kein tageslicht, alles ist so dunkel und duester....?
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
tonnewiis neui hd-screens: http://www.thegnet.ch/gallery/display/1837/Nioh" onclick="window.open(this.href);return false;
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
Beta gspielt hani geschter... holyshit isch das schwer. es isch ultra-schwer. schwerer als dark souls... ich glaub das isch nüt für mich... und ich würds so gern spiele. alts japan, samurais, ninjas, demone... gnau miiis... aber es isch so brutal huere schwer. ich bin chum 5 gägner wiiter cho ide demo. 

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
so en seich! ich han jetzt dvollversion. es isch schwer ja, aber nie so schwer die Dark Souls oder Bloodborne. Ich has usführlich gspielt am weekend und ha afe 3 grossi bosse besiegt. es uhuere suchtspiel. so viel style, so viel items, so viel möglichkeite! mega. genau mis!Master(G) hat geschrieben:Beta gspielt hani geschter... holyshit isch das schwer. es isch ultra-schwer. schwerer als dark souls... ich glaub das isch nüt für mich...

muesch dgägner nur gnau aluege und analysiere und de im richtige moment zueschlah. ich finds total super wiemer im minutetakt besser und immer besser wird. und plötzlich stelled grösseri gägner überhaupt keis problem meh dar.
wenn frage hesch, frag. ich han scho 18 stund gspielt

Re: Nioh! (PS4 exklusiv)
isch kauft, natürli.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Master(G) hat geschrieben:so en seich! ich han jetzt dvollversion. es isch schwer ja, aber nie so schwer die Dark Souls oder Bloodborne. Ich has usführlich gspielt am weekend und ha afe 3 grossi bosse besiegt. es uhuere suchtspiel. so viel style, so viel items, so viel möglichkeite! mega. genau mis!Master(G) hat geschrieben:Beta gspielt hani geschter... holyshit isch das schwer. es isch ultra-schwer. schwerer als dark souls... ich glaub das isch nüt für mich...![]()
muesch dgägner nur gnau aluege und analysiere und de im richtige moment zueschlah. ich finds total super wiemer im minutetakt besser und immer besser wird. und plötzlich stelled grösseri gägner überhaupt keis problem meh dar.
wenn frage hesch, frag. ich han scho 18 stund gspielt![]()

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ja, hett CoOp... mer chan sich en fründ is spiel hole und zäme schnätzle!
mer brucht aber es item defür und muess zume schrein gah und bätte. de chunt hilf
gueti sache, wenns mal zschwer wird.
mer brucht aber es item defür und muess zume schrein gah und bätte. de chunt hilf
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ah ok sehr nice, de chasch mini Frag im For Honor Topic ignoriereMaster(G) hat geschrieben:ja, hett CoOp... mer chan sich en fründ is spiel hole und zäme schnätzle!

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
es isch spielerisch nöcher am ninja gaiden / onimusha als am dark souls. find ich jetzt. und gnau das find ich de überzügendi punkt. de schwierigkeitsgrad isch dark souls, aber das isch au grad alles.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Villech vo dr Taste belegig ja, aber schüsch isches 1 zu 1 es DS was nüt schlächts isch, natürlech si es paar Sache angers, villech sogar besser, aber spilerisch het mit ninja gaiden nüt z tüeMaster(G) hat geschrieben:es isch spielerisch nöcher am ninja gaiden / onimusha als am dark souls. find ich jetzt. und gnau das find ich de überzügendi punkt. de schwierigkeitsgrad isch dark souls, aber das isch au grad alles.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
:typej:
ok...
darum wirbt sony und team ninja au demit.... "ninja gaiden meets dark souls"... staht so uf de offizielle homepage 
ok...

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ja das schribe si öbe wüäus vo Team Ninja chunt lol, sorry was het das Game mit Ninja Gaiden gmeinsam? Villech s Setting teilwis und spezial Chräft chli, me eifach nid sorry. :typej:
Aues angerä isch eifach vo DS inspiriert.
Mir wärs nämlech neu das mit em William de Wäng entlang chasch rennä, schnäu wie dr Blitz bisch, gäge 20 Gägner ohni Problem glichzitig chasch kämpfe etc
Aues angerä isch eifach vo DS inspiriert.
Mir wärs nämlech neu das mit em William de Wäng entlang chasch rennä, schnäu wie dr Blitz bisch, gäge 20 Gägner ohni Problem glichzitig chasch kämpfe etc
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
doch äbe, mer chan sich en ninja azug alegge, dual-schwertli näh, wurfsternli rüere und sich BLITZSCHNELL dur mehreri gägner gliichziitig schnetzle
SCHNELL.... SAUSCHNELL
weisch so, umeseckle und umesäble... und bitz uswiiche... schnipf, schnapf, schnitz.... und de no en ninja-magie hinedri.. BÄNG!!¨DA FRISS! so voll ninja gaiden mässig... ja. das chamer. obs glaubsch oder ned.
ich spieles scho sitt knapp 30 stund und bin afe bim 4. endboss....
meinsch ich verzell scheiss du hördöpfel!?
seinzig womer ned chan isch ade wänd nah laufe. aber weiss, evtl. chunt das ja no!
SCHNELL.... SAUSCHNELL
weisch so, umeseckle und umesäble... und bitz uswiiche... schnipf, schnapf, schnitz.... und de no en ninja-magie hinedri.. BÄNG!!¨DA FRISS! so voll ninja gaiden mässig... ja. das chamer. obs glaubsch oder ned.

seinzig womer ned chan isch ade wänd nah laufe. aber weiss, evtl. chunt das ja no!

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Soka, das mit em Ninja Azug chani doch nid wüsseMaster(G) hat geschrieben:doch äbe, mer chan sich en ninja azug alegge, dual-schwertli näh, wurfsternli rüere und sich BLITZSCHNELL dur mehreri gägner gliichziitig schnetzle
SCHNELL.... SAUSCHNELL

Das wirdi de säuber müesse aluege i bi no sketpisch, du bisch doch sicher Infinite Warfare statt NiOh am Game

30 H und ersch bim 4e Ändboss? Machsch aui Sidequests oder stirbsch eifach so viu? Chamer fasch nid vorsteue das das Game würklech 70 H söu ga

Wie würsch es bewärte bis its?