Irgend en Tipp für d Hunters Lodge Challenges?
Es gid kei Trophäe, wenn mer s Game uf em höggste Schwierigkeitsgrad spielt? De chönnt i für d Challenges amigs gschwind uf die eifachsti Stufe wächsle?
Was muss i mache, demit am Schluss alli mögliche Verbündete mithälfed?
Ha gseh, mer müss immer Härzli-Antwort gäh? Isch ja voll dämlich oder? Warum nid mittleri Antwort gäh? isch ja au no "nett" und hälfe tuen i ja.
Well sust müsst mer prinzipiell immer und überall Härzli awähle, demit mer save isch... macht au kein Sinn...
Han ez zweine bereits ghulfe, aber nid immer Härzli-Antwort gäh... aber han ihne ghulfe und Qeust beänded. Wärded die jetzt nid debi si oder was?
ich han nöd überall herzli antworte gäh... und han trotzdem all verbündete gha.
ich han eifach alli sidequestst gmacht und abgschlosse VOR em endfight-quest... denn hani all im boot gha. ha ned speziell uf herzli-antworte g'achtet....
wär ja au blöd. es paar vo dene händ garantiert KEI herzli-antwort verdient
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Master(G) hat geschrieben:ich han nöd überall herzli antworte gäh... und han trotzdem all verbündete gha.
ich han eifach alli sidequestst gmacht und abgschlosse VOR em endfight-quest... denn hani all im boot gha. ha ned speziell uf herzli-antworte g'achtet....
Sehr güt! Han äbe gläse, mer müss immer Härzli gäh. Wär würklich schwachsinnig
Tipp zum Schnellreise: Bime Händler gids es lila Objekt wo heisst: Golden Fasttraveler Kit oder so. Mit dem chan mer unbegränzt Schnellreise. Chan mer chaufe, sobald mer bim Daytower isch oder so.
Es super Game bis ez. Gueti Story, super Wält und d Lore intereissert mi würklich. Lise i so Games sällte alles Grümpel womer isammled, aber da hani bis ez s meiste gläse. Würklich en super Wält hends da erschaffe.
Master(G) hat geschrieben:ich han nöd überall herzli antworte gäh... und han trotzdem all verbündete gha.
Sehr güt! Han äbe gläse, mer müss immer Härzli gäh. Wär würklich schwachsinnig
Tipp zum Schnellreise: Bime Händler gids es lila Objekt wo heisst: Golden Fasttraveler Kit oder so. Mit dem chan mer unbegränzt Schnellreise. Chan mer chaufe, sobald mer bim Daytower isch oder so.
Es super Game bis ez. Gueti Story, super Wält und d Lore intereissert mi würklich. Lise i so Games sällte alles Grümpel womer isammled, aber da hani bis ez s meiste gläse. Würklich en super Wält hends da erschaffe.
I weiss ou nid wär das mit dä Schwachsinn mit dä Härzli id Wäut gsetzt het. Du MUESCH eifach aui Sidequests mache bevor die letsti Mission machsch
Ig ha z Game its nid so wahnsinnig gfunge. Grafisch abartig, klar, und ou d Story isch ou huere guet ( zumindest die vor Vergangeheit ). S Gameplay finge ig its maximau guet, gäge angeri Mönsche Kämpfe isch huere schlächt gmacht. Dinos si super klar, aber mä cha z weni mache mit ihne. D Waffe si e Witz, mä cha die bestä Waffe eigentlech fasch vo Afang ah choufe. Die ganze Belohnige vo dä Sidequests si ou e Witz. D Wäut und aues isch so extrem guet designt, aber denoch finge ig verzeuht die ganzi umgäbig z weni bis nüt.. Ig würd its da nid me aus 80% gä ganz ehrlech.
Klar wärs es Nintendo Game wärs revolutionär no nie da gsi, i aune belange natürlech!
Aber äbe aus Playsi Fan muesi scho säge dasi da eigentlech me erwartet hät.
Han mir ändich s'Reisepacket Gold kauft. Jetzt chani unlimtiert Schnellreise! Fühlt sich fascht chli ah, wie damals, wo nüme hät müese pro Minute fürs Internet zahle
thaeye hat geschrieben:jetzt isch au grad en abartigi ziit vo spitzetitel. unglaublich was da usechoh isch und na chunt: Horizon, resi 7, zelda, persona 5, nioh, (berserk), Nier AUtomata. glaubs die beste 4 monet i mim gamerlebe bisher gsi.
Für mi bis its isch ganz klar s NiOh z geilste Game vom Jahr.