Legend of Zelda: Breath of the Wild

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22578
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von Jones »

Spaghetti hat geschrieben:das Spieli isch so unvorstellbar guet. Sit Johrä bin i nöd me so süchtig nach einem Spiel gsi.....
mini wort :!:
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14755
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von evo »

diebesbandi schlich part mit mini boss, t sequänze mit de kollegas zum de elephant zöffne, au scho dr beschwerlich wäg zu de zoras oder ufe todesbärg uffe. so parts meini. chlö öfter öpis "erreiche" müesse statt nur öpis "finde".
isch mötzle uf allerhöchstem niveau, aber genau s glich in himmelblau wo dr focus wider so stark ufd wält und ufs entdecke usgleggt isch bruchts nach somne mamuth ja nit nomol in 3 johr oder? die gaz engine vom spiel neh und öpis chli anders aber gliich guets drmit amche. ebbe dr oot/MM twist.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von zwirrlibatz »

ah jä so. ok.

ich frög mich eh was ab jetz no wänd mache mit dere serie. wieder open world, also nomal s'gliich? oder wieder nüme open world, aso wie früehner? schiint mer chli es dilemma zwärde.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von zwirrlibatz »

Open Wörld Metroid Prime omgomg

wobii... sind ja immer scho en art gsi. aber eifach es MP mit däm polish und dere spannwiiti. dänn isch de switch kauft. wäg EIM spili.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von Herr Rossi »

zwirrlibatz hat geschrieben:ah jä so. ok.

ich frög mich eh was ab jetz no wänd mache mit dere serie. wieder open world, also nomal s'gliich? oder wieder nüme open world, aso wie früehner? schiint mer chli es dilemma zwärde.
Wemmer bedänkt dass BOTW im Ursprung für WiiU entwickelt worde isch chönnt mer mit eme technisch usgriftere Zelda rächne. Chönnt bedüte dass d Schpilwält detaillierter, grösser würd wärde. Nachem Erfolg von BOTW wärdeds wohl d open world Schiene nid verloh.
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von Goran »

Spaghetti hat geschrieben:das Spieli isch so unvorstellbar guet. Sit Johrä bin i nöd me so süchtig nach einem Spiel gsi.....

Isch halt Nintendo ;)
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von Gurgelhals »

Us technischer Sicht wär's realistischer, dass sie mittelfrischtig namal es Open World-Zelda usehaued. Die händ die Engine ufbaut (eidüütig mit entscheidender Hilf vo Monolith; die beide Xenoblades sind bim Wältdesign ganz klar Pate gstande), wo grad mit de ganze Reaktivität (Physiksystem, Interaktion vo Füür, Wind, Räge, usw.) erstens beiidruckend isch, zweitens wiiterhin grosses Potential hätt und drittens sicher au nöd ganz billig gsi isch. Die ganzi Basis nach eim einzige Spieli scho wieder zum alte Ise z'legge wär fast chli schad.

Anderersiits wär's rächt untypisch für Nintendo - grad bi de Mainline-Zeldas - wänn sie da im Sequel namal öppe s'Gliiche mached. Ubisoft-mässigi Sequelitis wirds bi Nintendo bi de grosse Prestigetitel (Zelda, Mario, Metroid, etc.) nie gäh, für das sind sie z'stolz und z'gschiid.

Chönnt mer vorstelle, dass es letschtlich devo abhanget, öb sie für es zweits Zelda i dem Stil no gnueg frischi Ideeä händ oder nöd. Wänn ja chönnted's usnahmswiis eine uf Mario Galaxy 2 oder Metroid Prime 2/3 mache. Wänn nei, dänn mached's im nörchschte Mainline-Zelda wieder öppis ganz anders und mir warted halt wieder 5-6 Jahr, bis das chunnt.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51609
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von sidusson »

evo hat geschrieben:ich ha immer noni usegfnde wie items in de shops respawne. was mich au wundernimmt isch was passiert wemmer en shrine entdeckt bevor mer s (blaue) quest dafür becho het, het me dr quest itrag gliich im log?
und was bringt tarnung? uf em lüüchtset usem gerudo geheim club, nachdem mer lvl 2 upgrade gmacht het drfür

shrines hani jez 95, langsam wirds eklig zum witeri zfinde.
respawne hani ounonid usegfunge.. aber ig teleportiere eifach vo shop zu shop u finge wasi bruche.. :lol:

squest muesch nid ha für zb e shrine wo nume dürnes quest fingsch ds ha. wird automatisch aktiviert u abgschlosse..
shubidu
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12845
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von Moff »

ich hätt iets gseit items i Shops respawned bim bloodmoon
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14755
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von evo »

nope, i ha scho öppe 6432 bloodmoons gha sit ich s erstemal in kakariko gsi bi und t holzpfiile woni damals kauft ha sin immer no nit dert. bimne terri händler hani mol r ganz shop leer kauft, den sin nach eme zitli wider paar tier din gsi, aber pfile ebefals nid. mol luege was passiert weni sone dorf shop leer chauf.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22578
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von Jones »

Bloodmoon... Öpis vom närvigste i däm game. Nid dr zuestand an sich sondern das dumme 'intro' jedes mau wo nid chasch abchürze bzw ersch wenns eh scho fasch fertig isch...
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14755
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von evo »

zersch B trugge denn +, denn sot mer doch alles skippe könne.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von Herr Rossi »

evo hat geschrieben:zersch B trugge denn +, denn sot mer doch alles skippe könne.
genau so skippsch d bloodmoon Sequenz

geschter s erschte mol uf de kilton troffe, de huere anarchischt :lol:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22578
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von Jones »

Grad vo afang a? Normalerwiis zeigts doch a, ab wenn chasch skippe? Muessi grad teste...
Benutzeravatar
NeoGeo
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3813
Registriert: 17 Jul 2008 06:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
79
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von NeoGeo »

Jones hat geschrieben:Grad vo afang a? Normalerwiis zeigts doch a, ab wenn chasch skippe? Muessi grad teste...
jo so 1 sekonde dri chasch grad
Bild
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von Gurgelhals »

D'Bloodmoon Cutscene isch ziemlich sicher dezue da, die mit em World State Reset verbundene Ladeziite z'verstecke :idea: Wänn me sie skippt häsch defür ja eifach en Ladescreen wo öppe glich lang gaht.

Das Spiel hätt usserdem en komische Bloodmoon-Glitch. Wänn me s'Spieli z'lang offe hätt (was bi mir bi de Switch-Version de Fall gsi isch; er gaht ja standardmässig nume in Sleep-Modus und s'Spieli bliibt offe), chunnt me plötzlich us em nüüt Bloodmoons über - ohni Vorwarnig und mängsmal z'mitzt am Tag :lol: Spieli beände und neu starte behebt allerdings s'Problem.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14755
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von evo »

i möcht au e kleini kritik an dr usrüschtig üebe.e chli besseri verteilig vo für und schnee landschafte wär nice gsi, orni gwand hesch immer wider ah, weils viel hohi schneeberge git, füür region hani erst bi de gorone gseh. und au mit dr donner resistenz häns biz zu guet gmeint, 3er boni vom orni set, e ganzes isolierset und dr gerudo donnerhelm... 3-4 mol trifft mer scho müehami passage mit elektrizität ah aber das wärs den scho. und dr gerudoschmuck findi total nutzlos. mega tür und het mir jez also genau gar nix brocht??usser das füre ganz kurzi zit mol sone schmuckhelm mehr defense gha het weil mer t mats gfählt hän fürs upgrade vom set helm.
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51609
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von sidusson »

armor bringt zu 90% eh nüt schlaus... btw pro tip: fürschwärt bruche = wermi im schnee u Ischschwärt bruche wes heiss isch, de bruchsch fasch ke usrüstig me :lol:
shubidu
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12845
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von Moff »

bin nach 120 stund dure und ich hans absolut phänomenal gfunde

ich han das mehrmals 10+ stund am stuck gspielt und allgemin wenig gschlafe und ich glaube ned, dass mir das je passiert isch, au als chind ide ferie ned mitneme game
das spiel het eifach en extrem starchi immersion wo eim immer motiviered na meh zmache.
das lit einersits dra, dassmer d'welt selber erkunde muess, ohni vorgebni points of interests abzarbeit, wo de effekt entstaht, dassmer immer was neus entdeckt und abglenkt wird, und all die sache mached spass und werded belohn. hauptsächlich sind das kämpf, exploration und shrine puzzles, aber au viel viel nebesache wie ernte, stei zerhacke, rösser zähme, koroks, choche und vieles meh, das macht alles zäme au irgendwie sinn.
anderersits entstaht die immersion au dur die extrem interaktivi welt, die isch eifach ufnehme niveau womer bisher na nie gseh het und ladet so viel zum entdecke und usprobiere i. was ebe relativ wischtig isch da, isch de waffeverschleiss wo motiviert ebe ned nur eifach alles abezhacke. aber au suscht i allem interagiertmer mit de welt und d'welt interagiert mitem spieler, und isch ebe ned nur kulisse wie i de allermeischte anderne open world RPGS, es isch en lebendi welt und das find ich au drum beidruckend will die welt ja zwar sehr hübsch isch, aber au sehr comichaft und irgendwie arcadig, im verglich zB du witcher 3, GTAV oder horizon zero dawn. aber velicht ladet au das grad ne me zum interagiere i, will objekt dur das eifach als interaktiv z'kennzeichne sind.

ich han vo dem spiel ned vill erwartet, ich han ehrlich gseit d'trialers bitz langwilig gfunde und gmeint es lebt usschliesslich vonere dynamische, interaktive welt. die isch natürlich da, aber es bütet au suscht extrem viel.
BOTW het viel element vode zelda franchise womer so guet na nie gseh het. ich denke da ad gerudo desert + torn, death mountain + goron town, zora domain, lost woods, schloss hyrule. das alles isch na nie so guet imene zelda darstellt wurde.

für mich ganz klar s'neue definitive zelda, wo sich alli witere werded dra messe müesse, und nümme a OoT. usserdem glaub ich au, dass das spiel wie OoT wird en spürbare ifluss uf anderi open world games ide zuekunft wird hinterlah was welt interaktivität agaht. de effekt wo das uf michg ha het isch würklich was ganz speziells gsi.

bescht moment im game übrigens, de final song vom kass, nur dasses na erwähnt gsi isch
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von zwirrlibatz »

Moff hat geschrieben:die welt ja zwar sehr hübsch isch, aber au sehr comichaft und irgendwie arcadig, im verglich zB du witcher 3, GTAV oder horizon zero dawn. aber velicht ladet au das grad ne me zum interagiere i, will objekt dur das eifach als interaktiv z'kennzeichne sind.
jetz wo's seisch. stimmt. das hamer so gar nie überleit. interaktivi items markiere oder blinke lah würkt so viel weniger - wenn überhaupt - deplatziert als imne "realgrafik" setting. :) die händ würkli jede no so chlii aspekt inere sichtwiis duredänkt wie niemer vorher.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von Gurgelhals »

Ich bin gester au färtig worde (mit öppe 38% completion rate, obwohl ich alli Shrines gholt han :lol:) und chan s'Urteil vom Moff so underschriebe.

Was mich immer wieder verblüfft hätt, isch wie Un-Nintendo-mässig das Spieli dethär chunnt. S'Nintendo-Prinzip isch ja normalerwiis das, dass de Spieler in es Korsett vo ziemlich äng gfasste und sträng gskriptete Gameplay-Regle gsteckt wird, wo dänn aber bis is letschte Detail duredänkt und mit absolutem Perfetionismus implementiert sind. S'Zelda macht s'Gägeteil, laht de Spieler komplett vo de Leine und generiert s'Gameplay, statt dass sie's konsequent dureskripted, mehrheitlich über prozedurali Regle (Physik, Wätter, KI und de ganzi Kram). Und trotzdem funktioniert s'Gameplay eso wie me sich's vo Nintendo gwohnt isch, sprich: es isch duredänkt und poliert wie susch keis mir bekannts Spiel i dem Genre. Findi no krass. Wänn me mir vor zwei Jahr gseit hett: "Du, Nintendo mached im Fall es Open World-Spieli, wo würklich konsequent Open World isch, und sie wärded mit dem praktisch us em Nüüt de ganze Industrie zeige, was bisherigi Open World-Spieli tendenziell falsch oder nöd so guet gmacht händ", dänn hett ich druf nume gseit: "Lol, träum wiiter..."

Übrigens: Hyrule Castle :shock: Anderi Entwickler würded us dem ellei use es ganzes Spiel entwickle, Nintendo haut eifach nonchalant am Schluss no öppis use, wo sich spielerisch doch erheblich anders afühlt als die 100+ Stund zuvor (au wänn's natürlich effektiv nöd gross anders isch, es fühlt sich aber eifach so ah). Hätt mich am Schluss also grad namal umghaue, obwohl (oder grad will) ich s'Gfühl gha han, dass ich's langsam gseh han.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14755
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von evo »

i han grad es 92er 1hand chimäreschwert gfunde :lol:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von Herr Rossi »

Ich bi immer me verliebt i das Schpil, is ganze Team wo das Schpil so wiit entwicklet het wies isch. Das Gfühl wenn s erscht mol bim ne ufziehende Gwitter e Bärggipfel erreicht hesch und s Panorama mit all sine Details dich sprachlos macht. Wenn e Horde vo Gägner uf e unkonventionelli Art (wo zerscht dänksch es klappt so eh nid) i Tod schicksch. Wenn sich e Dialog miteme NPC völlig ine anderi Richtig entwicklet als du Nintendo zuetraut hätsch. Wenn bim ne vermeintlich clevere Move vom Gägner völlig überrascht wirsch und de Game Over Schriftzug gsesch. Das Schpil überrascht mich all Paar Minute, öpis bessers cha der gar nid passiere!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72222
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von Master(G) »

Herr Rossi hat geschrieben: und s Panorama mit all sine Details dich sprachlos macht.
de moment, wenn Horizon Zero Dawn no ned gspielt hesch und no mit wenig grafik zfriede bisch :kicher:


nei, lol, sorry, hett müesse si :herzli:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von Herr Rossi »

Ich schpile beides, aber bim Horizon fühlt sichs andersch ah ;-)
Und sit em BOTW schpilis nümm. Chund de scho wider
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast