[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Morn gangi paar Polizischte go verschiesse. Das wird fascht luschtig solangs nid im ne Bürgerchrieg ändet...
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
Öhm...
Tuets dir irgendwo weh rossi?
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
wo?Herr Rossi hat geschrieben:Morn gangi paar Polizischte go verschiesse. Das wird fascht luschtig solangs nid im ne Bürgerchrieg ändet...
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Hesch au schomol ine Wald inegruefe?Jones hat geschrieben:Öhm...
bisch am trolle?Herr Rossi hat geschrieben:Hesch au schomol ine Wald inegruefe?Jones hat geschrieben:Öhm...
logisch isches nid luschtig, wenn zig lüt ums läbe chöme...

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
bi de düsseldorfer raverpanikattackekatastrof vor paar jahr hesch glachet.Jones hat geschrieben:logisch isches nid luschtig, wenn zig lüt ums läbe chöme...
I speeled my drink!
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Uf emotionaler Ebeni berüert mich so Zügs gar nüme. Ich empfinds weder als lustig na als schlimm. Klar ghörts zum guete Ton so z tue als wärmer betroffe, aber jede Tag so z tue als wäri betroffe lit mir nid so. Ich versuech uf rationaler Ebeni öpis dege z unterneh...bringt zwar au nix, aber es fühlt sich chli weniger verloge a.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
s'dümmscht isch das "betroffene aber doch eigetli verlogne guetmänsche" gschwätz. schön wemme sich so drvo distanziere chan will me ebe nöd emotional sondern gschiid und vernünftig würke will. drbii isch das reini projektion zum sich für besser als die andere halte z'chöne. vo wäge nöd emotionali reaktion. 

I speeled my drink!
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
sind halt eifach propaganda opfer
isch ja schön und guet wennmer sich emotional ufheize und i chriegsstimmig bringe laht vo paar bilder im blick vo tote chind
d'frag isch doch wo sind die bilder vode hunderte tote chind vo de US drone attackene
isch ja schön und guet wennmer sich emotional ufheize und i chriegsstimmig bringe laht vo paar bilder im blick vo tote chind
d'frag isch doch wo sind die bilder vode hunderte tote chind vo de US drone attackene
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Die findsch easy wenn si wetsch finde. Die nid abgfuckte Medie für die nid dämlich Läserschaft brichtet sogar ab und zue drüber.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Chasch du so gseh...erfahrigsgemäss isches aber ebe so, dass di emotional Reaktion de eigentlich Terror usmacht. D Opfer sind in letschter Konsequenz nid die wo sterbed, sondern die wo sich terrorisiere lönd. Ich chan mich für öpis bessers halte will ich das rational chan analysiere und du chasch dich für besser halte will du sonen emotionale Mensch bisch. Win:Win und s Sterbe gat witer...zwirrlibatz hat geschrieben:s'dümmscht isch das "betroffene aber doch eigetli verlogne guetmänsche" gschwätz. schön wemme sich so drvo distanziere chan will me ebe nöd emotional sondern gschiid und vernünftig würke will. drbii isch das reini projektion zum sich für besser als die andere halte z'chöne. vo wäge nöd emotionali reaktion.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Mich berüert das emotional au nid solang mir keis Opfer emotional nöch schtod. Ich findes sehr schad für die Mönsche wo so Tate verüebed, die hend all es Manko und wohl fehlendi Empathie. Cha mer nid vorschtelle dass de Mönsch weiss was Glück isch bzw hed sich de Mönsch wahrschinlich no nie glücklich gfühlt i sim Läbe. =(
wie meinen?zwirrlibatz hat geschrieben:bi de düsseldorfer raverpanikattackekatastrof vor paar jahr hesch glachet.Jones hat geschrieben:logisch isches nid luschtig, wenn zig lüt ums läbe chöme...

fehlendi empathie, keis herz, schön waenn alles so eifach isch. leider isch d welt chli komplizierter worde.Herr Rossi hat geschrieben:Mich berüert das emotional au nid solang mir keis Opfer emotional nöch schtod. Ich findes sehr schad für die Mönsche wo so Tate verüebed, die hend all es Manko und wohl fehlendi Empathie. Cha mer nid vorschtelle dass de Mönsch weiss was Glück isch bzw hed sich de Mönsch wahrschinlich no nie glücklich gfühlt i sim Läbe. =(
so billig immer widr mitem gliche scheiss azfange, bi jedere thematik: fehlendi empathie, fehlendes herz. nödganzbache. im ernst. da bringt de ribit ja nah meh fleisch am chnoche mit sim wirre züügs. obwohls wenns useschälsch am schluss au nur blibt: fehlends herz, fehlends chakra, fehlendi empathie, fehlendi liebi, zähl mal wievielmal du glück und liebi und empathie i dine posts bruchsch? grosses thema bi dir? wieso?
wirsch nöd mal chli "reflektierter" oder i dine wort "differenzierter" im alter? immer so vill emotione und so wenig richtigs fundament. schad. aber i dine auge han ich ja s "glück au nöd gfunde" oder was weiss ich was für grossi gfühl und emotione. dini emotionsgstüürti argumentationswiis isch immer individuell uslegbar, das sött dir als super differenzierer langsam klar sii. den für jede heisst z.b Glück was anders und das isch au guet so. also widrmal chli vernünftig ohni grossi emotionelle schlagwörter argumentiere wär vo vorteil, bhaupt ich mal. ich labbersack.
so widrmalmuesseummichhaue
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Apr 2017 16:40, insgesamt 13-mal geändert.
Quelle
spannend ab minute 9. "judgement day". aber usblende los, isch bös. eifach verdränge. wahrscinlich gits nah applaus vones paarne da ine für die uusag. de bös weste söll nur eis id fressi überchoh und so. und ja isch sicher en arme maa , aber ebe. härt usgleite islam isch leider mitunder es problem füren ufklärti gsellschaft und es wird nöd besser sich dem nöd z stelle.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Du bisch scho e luschtige, wird mal Ziit dass lehrsch akzeptiere dass jede anderi Erfahrige macht uf sim Wäg und andersch empfindet. Vo unterschiedliche Charaktereigeschafte redemer besser gar nid suscht gits wider e Stack Overflow i dim Hirn.thaeye hat geschrieben:fehlendi empathie, keis herz, schön waenn alles so eifach isch. leider isch d welt chli komplizierter worde.Herr Rossi hat geschrieben:Mich berüert das emotional au nid solang mir keis Opfer emotional nöch schtod. Ich findes sehr schad für die Mönsche wo so Tate verüebed, die hend all es Manko und wohl fehlendi Empathie. Cha mer nid vorschtelle dass de Mönsch weiss was Glück isch bzw hed sich de Mönsch wahrschinlich no nie glücklich gfühlt i sim Läbe. =(
so billig immer widr mitem gliche scheiss azfange, bi jedere thematik: fehlendi empathie, fehlendes herz. nödganzbache. im ernst. da bringt de ribit ja nah meh fleisch am chnoche mit sim wirre züügs. obwohls wenns useschälsch am schluss au nur blibt: fehlends herz, fehlends chakra, fehlendi empathie, fehlendi liebi, zähl mal wievielmal du glück und liebi und empathie i dine posts bruchsch? grosses thema bi dir? wieso?
wirsch nöd mal chli "reflektierter" oder i dine wort "differenzierter" im alter? immer so vill emotione und so wenig richtigs fundament. schad. aber i dine auge han ich ja s "glück au nöd gfunde" oder was weiss ich was für grossi gfühl und emotione. dini emotionsgstüürti argumentationswiis isch immer individuell uslegbar, das sött dir als super differenzierer langsam klar sii. den für jede heisst z.b Glück was anders und das isch au guet so. also widrmal chli vernünftig ohni grossi emotionelle schlagwörter argumentiere wär vo vorteil, bhaupt ich mal. ich labbersack.
so widrmalmuesseummichhaue
ich lern immer widr. glaub mir jede tag. aber d lehrer wähli gern nah selber uus. und vo emotionsgladene diskussionstechnische eher feminie partner (sorry für de seximus, trigger) lerni nie so vill, das hani bereits glernt.
usserdem lieber en stack overflow im hirn als en hohli birre. und jetzt gnueg agfluecht
usserdem lieber en stack overflow im hirn als en hohli birre. und jetzt gnueg agfluecht

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Statt umefigge würd mi interessiere was du dänksch was imne sone Mönsch vor sich god. Ich fänd das konschtruktiver.
ich muess mich nöd i alles ifühle etc. das isch gnau das wo ois underscheidet. ich ziehn grenze. ab und zue sicherlich au z resolut. normal.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich zie dänk au Grenze, und ich glaube nid dass dini resoluter sind. Si sind sicher nöimet andersch. Easy gäll
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Soso, der Assad hat neuerdings den Zorn der halben Welt bekommen wegen einem mutmasslichen Giftgasangriff gegen das eigene Volk und gestorben waren offenbar "nur" 58. So wenig Effizienz hätte er da erreicht aber im Gegenzug US Bombenangriffe und den Zorn der halben Welt erhalten, super Deal. Er muss ja echt ein Supertrottel sein wenn er es tatsächlich befehligt hätte oder aber... fast die ganze Welt wird stinkfrech belogen.
http://www.srf.ch/news/international/us ... -in-syrien" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetzt tritt die USA in die vollen, Rebellen unterstützen ist nicht mehr ausreichend.
http://www.srf.ch/news/international/us ... -in-syrien" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetzt tritt die USA in die vollen, Rebellen unterstützen ist nicht mehr ausreichend.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich denke mit dem sind d'träum vode anti establisher endgültig begrabe und es isch zwifelsfrei beleit, dass de trump schlimmer als de obama und d'hillary isch i jedem bereich, oder?
ich nime gratulatione und entschuldigunge vo euch na bis am sunntig abe entgege
ich nime gratulatione und entschuldigunge vo euch na bis am sunntig abe entgege
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich gratuliere dir.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-