[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
guete video rossler
finde de cem eigentlich en tubel aber das tönt ganz interessant, es würd immerin die bodelos tumm entscheidig vom assad einigermasse plausibel erkläre.
es isch glichzitig beruhigend, will das würd heisse, dass di'usa und d'russe sich ned ad gurgle göhnd, anderersits beunrhigend wenn die beide grossmächt eus un zuekunft zäme verarsched statt getrennt wie bisher
stay tuned
finde de cem eigentlich en tubel aber das tönt ganz interessant, es würd immerin die bodelos tumm entscheidig vom assad einigermasse plausibel erkläre.
es isch glichzitig beruhigend, will das würd heisse, dass di'usa und d'russe sich ned ad gurgle göhnd, anderersits beunrhigend wenn die beide grossmächt eus un zuekunft zäme verarsched statt getrennt wie bisher
stay tuned

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Genau die Gedanke hani eigentlich scho sit eme Wiili.
Ja de Cem isch wie jede nur bedingt z erträge, das isch öpis vom gschidschte woner je useglah het
Ja de Cem isch wie jede nur bedingt z erträge, das isch öpis vom gschidschte woner je useglah het
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
Am xino sis video: läck dä typ isch komplett unfähig zwe gradi sätz am Stück z'rede... Völligi zytverschwändig...
Am rossi sis findi sehr interessant und die lüt si im gegesatz zum dütsche kener komplette Analphabete...
Am rossi sis findi sehr interessant und die lüt si im gegesatz zum dütsche kener komplette Analphabete...

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
De Benesch? 
Logisch, de isch scho immer so gsi...ehemalige Alex Jones Fanboy vo infokrieg.tv...und ez machtes eis Jones Bashing Video nachem andere...das isch ja de Witz
Hier no was anders:
Quelle

Logisch, de isch scho immer so gsi...ehemalige Alex Jones Fanboy vo infokrieg.tv...und ez machtes eis Jones Bashing Video nachem andere...das isch ja de Witz

Hier no was anders:
Quelle
Unfassbar. Jede 2. satz ungerbricht er zig mau mit 'ähm', 'ja', etc...
Macht eim, unabhängig vom inhalt, aggressiv... lol
Macht eim, unabhängig vom inhalt, aggressiv... lol
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich finds amigs na herzig wiener det i sim super virtuelle Studio hockt...
Entweder im netz surfe, ODER rede. Nid beides gmeinsam... lol
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Hier nochli Fake News zum Thema
Quelle
Jede f*ing Youtube Kanal het en eigni Version vo de Ereignis
...und d MSM verzeled immerna, dases de Assad mues gsi si....
:typej:
Quelle
Jede f*ing Youtube Kanal het en eigni Version vo de Ereignis

...und d MSM verzeled immerna, dases de Assad mues gsi si....
:typej:
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich denke mir immer "wer profitiert davon"? Danach ist die Sachlage ziemlich klar.
Gedankenspiel: Nehmen wir ´mal an, diese Basis gehört der USA und Syrien bombardiert diese Basis weil die USA mutmasslich Leute getötet hatte (also reine Mutmassung, weil es kommt ja noch auf die Tötungsart an), danach wäre Syrien ein Terrorstaat und ein Grossteil der Welt würde Syrien niedermetzeln. Ganz egal was die Anderen auch tun... die USA hat immer Recht und niedergemetzelt wird Syrien so oder so, weil das ist der Plan. Da bekommt das Wort "Rechtsstaat" eine völlig neue Bedeutung.
Gedankenspiel: Nehmen wir ´mal an, diese Basis gehört der USA und Syrien bombardiert diese Basis weil die USA mutmasslich Leute getötet hatte (also reine Mutmassung, weil es kommt ja noch auf die Tötungsart an), danach wäre Syrien ein Terrorstaat und ein Grossteil der Welt würde Syrien niedermetzeln. Ganz egal was die Anderen auch tun... die USA hat immer Recht und niedergemetzelt wird Syrien so oder so, weil das ist der Plan. Da bekommt das Wort "Rechtsstaat" eine völlig neue Bedeutung.
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
Isch das mit em Giftgas inszeniert demits ändlich en Grund gha händ Syrie offiziell aazgriefe? Hät mi stark a bisherigi inszenierige erinneret...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Es gseht scho sehr schtarch dena us...
isch ja vor drüehalb jahr scho es Thema gsii. d Carla del Ponte isch nach dere Ussag bzw ussage zruggpfiffe worde
Quelle
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... roops.html" onclick="window.open(this.href);return false;
de Ron paul
http://dailycaller.com/2017/04/05/it-ma ... lag-video/" onclick="window.open(this.href);return false;
isch ja vor drüehalb jahr scho es Thema gsii. d Carla del Ponte isch nach dere Ussag bzw ussage zruggpfiffe worde
Quelle
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... roops.html" onclick="window.open(this.href);return false;
de Ron paul
http://dailycaller.com/2017/04/05/it-ma ... lag-video/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Niemert weisses...was mich misstrauisch macht isch nid mal de Agriff selber, sondern d Art und Wiis wie drüber berichted wird. Es wird so ta als heti de Assad scho immer mit Gifgas gwerkled, obwohl mittlerwile allgemein bekannt isch, daser wohl nid hinter de Agriff vo 2013 steckt. Isch chli so als würdmer en aktuelli Bombewelle uf de Irak mit de widerentdeckte Massevernichtsigswaffe rechfertige...
Z.B. sowas...
Quelle
Ich versuech ja echt mir alles azluege, aber wenn denn es Gspröch scho mit somene Dünnschiss igleited wird, denn löschtsmer schochoi ab....und die Sendig nennt sich "Presseclub"
Z.B. sowas...
Quelle
Ich versuech ja echt mir alles azluege, aber wenn denn es Gspröch scho mit somene Dünnschiss igleited wird, denn löschtsmer schochoi ab....und die Sendig nennt sich "Presseclub"

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ja, es isch genau settige journalistische Gugus wo mir je nach Luune Mordgedanke oder es luts Uselache uslöst. De Abfall luegd doch nach sonere Ileitig nur e geischtig zrugblibne...Xinobrax2 hat geschrieben:Ich versuech ja echt mir alles azluege, aber wenn denn es Gspröch scho mit somene Dünnschiss igleited wird, denn löschtsmer schochoi ab....und die Sendig nennt sich "Presseclub"
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
de unterschied zwüsche em gas 2013 und de WMD im Irak isch ebe, dass letschteres au die offiziell Story isch. das isch bim Assad sim Gasagriff 2013 sowit ich weiss ned de fall, oder hend etablierti maintsteam medie was mal ufgriffe?
mini postion isch ohnehin, dass es im grund gna kei rolle spielt, bitzli wie bi 9/11. das zu was d'USA 9/11 missbrucht het isch ohnein illegal und verwerflich, bim gas isches sgliche. selbst wenn de Assad 1400 vo sim eigne Volk vergast het, isch er immer na die besser alternative als die inzwüsche komplett vo dschihadischte underwarderte rebelle.
het de obamler übrigens au so gseh, das nur als iwurf will die gliche anti establisher, wo de trump gwählt hend ihn us dem grund iets ja kritisiered oder ganz abschwöred.
mini postion isch ohnehin, dass es im grund gna kei rolle spielt, bitzli wie bi 9/11. das zu was d'USA 9/11 missbrucht het isch ohnein illegal und verwerflich, bim gas isches sgliche. selbst wenn de Assad 1400 vo sim eigne Volk vergast het, isch er immer na die besser alternative als die inzwüsche komplett vo dschihadischte underwarderte rebelle.
het de obamler übrigens au so gseh, das nur als iwurf will die gliche anti establisher, wo de trump gwählt hend ihn us dem grund iets ja kritisiered oder ganz abschwöred.
und en mannschaftsbus vom BVB. isch sicherlich au false flag vo de rechte! prayfordinimueter
#fauschifahnä
"wir lassen uns unsere freie gesellschaft nicht kaputt machen"
"wir stehen zusammen"
"wir stehen zusammen"
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Recht gschidi Wort vo dir Aug. Hesch s Herz am rechte Fleck