de HELM!!!!

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Drop Dead (Oculus Rift)

Quelle

En Zombie Shooter in der Machart vo House of the Dead. Interessants "neus" VR-Konzäpt: Action-Szene sind zwar statisch. Das heisst mer stoht und es griffed scripteti Gegner a, aber wemer de letscht erledigt het, lauft mer automatisch ufme fixe Pfad zur nächschte Szene wos denn witergaht. Die Bewegig isch langsam und absolut mageschonend; wäms doch zviel isch, chönnt im Setup de "comfort" mode ischalte. Natürlich fühlt sich das Automovement es bitz komisch a, willmer nid sälber lauft. Aber i finds en akzeptable Kompromiss wo eim nid us der Immersion risst, und schlächt wirds eim trotzdäm nid wills langsam und nur zwische de Szene isch.

Es git rächt unterschiedlichi Schauplätz. Eimol kämpft mer sich dure Gruft, oder ufem Ahänger vome fahrende Traktor, eimol ime Canyon und rutscht ame Seil vo Plattform zu Plattform. Wär Spielautomate mag, kennt das. Isch alles sehr churzwilig mitere irre Profässor Story verbunde und de Spieler isch Teil vome 3 chöpfige Team wo die Untote Horde muess ufhalte. Die andere zwei Charakter tauche ab und zue als NPCs uf, um d'Story witerzbringe. Es git es paar wenigi temporäri Extras wie Maschinegwehr, Pumpgun etc womer für es paar Fights chann isetze bis sie kei Munition mer hän, plus Energydrinks wo d'Gegner verlangsame und Granate.

s'Game het en Single Player Mode mit 15 Level wo nach und nach freigschalte wärde. Zuedäm gits zwei Multiplayer Modes: Coop und Competition. Im Single Player bini bi Level 11 jetzt und Coop hani hüt zobe mitme Kolleg usprobiert. Het rächt freud gmacht.
Dateianhänge
DropDead.jpg
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

I han hüt ändlich mini Eigeentwicklig vome "Bärgstiger Simulator" mit der Oculus Touch Version vo "The Climb" usprobiert. Ich muess sage, es funktioniert perfekt! Wenn Freud hesch an dere Art vo Spiel und de Platz hesch, isches de Wärt die ca. 200 Frenk defür uszgä. I glaubs nächer wirsch in dinere Wohnig am Climber feeling nid cho.

Was isch de Unterschied:

Normal:
Du sitzisch, oder besser stohsch und chraxlisch mit de Touch controller de Fels hoch. Isch für Lüt wo zerscht mol VR spiele bestimmt en "realistischi Erfahrig". Aber dis Hirni realisiert bald, du channsch nid falle und es isch au keinerlei körperlichi Asträngig debi.

Min "Bärgstiger Simulator" bestoht usme Hängestuehl wos überall uf Amazon oder Ebay zum chaufe git. Isch safe bis 120kg Körpergwicht. Aber anstell vome Sitz hängsch es Bärgstiger Gstältli mitme entsprächende Seil und Karabiner Hake obe ine.

Da s'Bärgstiger Gstältli vorne ufghängt isch, drückt dich dis Körpergwicht nach füre. Du muesch das Gschtell also gege en Wand stelle, demit dini Fuessspitze sich nach vorne abstütze chönne. Durch die Gwichtsverteilig hesch du s'Gfühl tatsächlich in der Felswand zhange. Du luegsch im Game nach unte und chönntsch dir sehr guet vorstelle wies wär wenn jetzt würdsch falle, will din Körper tatsächlich di entsprächende Belaschtige spürt. Natürlich wärde au dini Buchmuskle beasprucht. Isch also au sportlich nid s'dümmschte wode channsch mache.

Anschtell vo däm ganze Grüscht chönntsch au eifach en stabile Hake in d'Decki meche - wenn nid wie ich ime Altbau wohnsch wo d'Wänd mit Schutt gfüllt sind ^^

De polschterti Hocker woni unte dra gschtellt han isch rein zur Sicherheit, falls irgend öppis mis Körpergwicht nid würd ushalte
Dateianhänge
Crytek_TheClimb_Announcement_Screenshot5.jpg
VRClimbing.jpg
VRClimbing.jpg (29.58 KiB) 6309 mal betrachtet
Climber Simulator.jpg
Zuletzt geändert von The Sheep am 03 Apr 2017 00:06, insgesamt 3-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

:1thumb:
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Vanishing Realms
(HTC Vive, Oculus Touch)

Quelle

So stell ich mir es RPG vor in VR!
Toll designti Wält, cooli Atmosphäre, schöni Fights, und vor allem zimlich intuitiv in de Interaktione:
Bruchsch Liecht, nimmsch e Fackle vo der Wand. Demit chasch nid nur s'Züüg uslüchte, du channsch au Züüg azünde: Cherze, Stoff, Stroh am Bode, Spinnenetz ...
Wenn e Gegestand unerreichbar hoch isch, nimmsch irgendöppis wo channsch wärfe und holsch en abe.
Es het vieli chleini Rätsel, meischtens Schalter und Schlüssel, oder mol muess mer bestimmti Items ime Für verbrenne.
Es git natürlich au Falle womer mit vollem Körperisatz muess uswiche.

Waffe (Schwärter, Schild, Boge, Zauberstab ...) chasch nach und nach im Dungeon chaufe. Und je nachdäm wieviel Gold gsammlet hesch, chasch der besseri oder weniger starki Modäll leischte.

Bewegig usserhalb Roomscale isch bisher nur mit teleporte, was i bitz schad find. Aber vlt chunnt locomotion als Zuesatz Option ja no. A propos Roomscale. Mer brucht schins mind. 2x2m Platz (weiss nid obmers susch nid optimal spiele chann, oder obs gar nid startet)

Vanishing Realms gits scho sitme Jahr. Isch aber immer no Örli Äccess. Offiziell isches nur für de Vive, aber da eine dört im Forum gschriebe het, es laufi au mit Oculus Touch, hanis trotzdäm kauft und es lauft tatsächlich perfekt.

Muess sage, das isch bisher mini bescht Dungeon Crawler Erfahrig im VR. Grafisch isches nid uf höchschtem Niveau. Einiges schint usere Unity Engine Library zsi, wo sich au "Legend of Luca" dra bedient het. Aber ich finds wirklich super.
Wäg der Spiellängi: Ich han 8 Stunde gha. Allerdings mit gmüetlich alles erforsche und Päusli dezwüsche. Mer chönnts glaubs au in 2-3 Stunde schaffe.

Ärnschthaft! Wär en Ocler oder en Vive dihei het und die 13-20 Stutz (je nach Zitpunkt uf Steam) nid usgit für en 3 Stunde Dungeon Crawler wo das umsetzt wo die meischte vo uns vo VR erwarte, weiss i au nid! Natürlich isches kei AAA Produktion. Aber lönd euch nid tüsche vo de low poly WoW-Style Grafike. In VR wirkt das ufere ganz andere Ebeni. Mir isch de Shit hüt so intensiv inecho, dassi für en Momänt tatsächlich dänkt han, i dörf mit minere (in-game) Fackle nid znoch an d'Gränze vo mim Spielberich cho, demit i nüt abfackle in mim (real-life) Computerzimmer :lol:
Dateianhänge
VRealms7.jpg
VRealms6.jpg
VRealms3.jpg
VRealms4.jpg
VRealms1.jpg
Zuletzt geändert von The Sheep am 11 Apr 2017 20:09, insgesamt 5-mal geändert.
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Es gseht drnach us dass no es paar witeri ähnlichi mittel bis hochwärtigi Games in däm Jahr wärdet usecho für PC VR System:

Mage's Tale
Raiders of Erda
Karnage Chronicles ab 25.April uf Steam (Early Access)
SoulKeeper VR
Dateianhänge
mages-tale-screenshot-3.jpg
rsz_raiders_of_erda-1024x576.png
KarnageChronicles.jpg
the-soulkeeper-vr-4.jpg
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Drachenherz »

Wow.
Einfach nur wow...

http://thewavevr.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Ich kann mit Worten nicht beschreiben, wie geil diese Software ist.

Probierts aus. VR-raving/clubbing, solo oder auch online, mit fest organisierten wöchentlichen Parties.

Gratis auf Steam:
http://store.steampowered.com/app/453000/?l=german" onclick="window.open(this.href);return false;
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Drachenherz hat geschrieben:Wow.
Einfach nur wow...

Probierts aus. VR-raving/clubbing, solo oder auch online, mit fest organisierten wöchentlichen Parties.

Gratis auf Steam:
http://store.steampowered.com/app/453000/?l=german" onclick="window.open(this.href);return false;
interessant. was macht man da? als dj tracks von der festplatte spielen und dazu mit roomscale-visualisierungen spielen? oder produziert man (auch) live musik?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Es ist als soziales Erlebnis ausgelegt. Jeden Mittwoch werden mit professionellen DJs Parties (main events) organisiert. Man trifft sich dann online zu parties und kann dann auch trips mit virtuellem geld kaufen, die man auch gemeinsam mit anderen teilen kann. Man hat aber auch die Möglichkeit, in seiner eigenen, privaten Dance-höhle zu rocken. Dort hat es ein (vereinfachtes) Mischpult mit turntables und verschiedenen audio und auch visuellen effekten. Habe bis jetzt gesehen, dass man aus vorgegebenen Records auflegen kann, muss mal schauen, ob man auch eigene Tracks importieren kann. Es gibt auch noch ein separates Mischpult nur für die Visuellen Effekte.

In diese private Dance-Höhle kann man auch andere online einladen und für die quasi auflegen.

Aber hauptattraktion sind schon die main events... hoffe, ich schaffe es mal, an soner "partie" teilzunehmen.

Versuchs mal!

Ich hab leider erst ca. 10 minuten rein geschnuppert, aber in meinen bald 5 Jahren VR erfahrung hab ich selten etwas flashigeres und abgefahrenes erlebt - das hat enorm potential, und nach über einem Monat VR-Abstinenz hab ich so richtig den Drang, mich wieder in dieses Programm zu stürzen!
PlanetHarrieR hat geschrieben:
Einfach nur wow...

Gratis auf Steam:
interessant. was macht man da? als dj tracks von der festplatte spielen und dazu mit roomscale-visualisierungen spielen? oder produziert man (auch) live musik?
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

gseht abgfahre us. Muess i mol ineluege
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von OlDirty »

I has mol installiert, aber glaub isch nöd uf Oculus usgleit. Egal, i denk als Metalfan wohl eh nöd s'richtig :eek2: I wart immer no uf die "richtige" Games. Mini Oculus macht grad en Früehligsschlof und den bald en Summerschlof will da Ding ziehn ich im Summer nöd freiwillig a.

Aber bald söt jo mol öpis rechts cho:
http://www.pcadvisor.co.uk/new-product/ ... 7-3498996/" onclick="window.open(this.href);return false;
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Einfach nur wow...

Gratis auf Steam:
Hö, schon wieder weg?
Ups, sorry!
Bei der Verarbeitung Ihrer Anfrage ist ein Fehler aufgetreten:

Dieses Produkt steht in Ihrem Land derzeit nicht zur Verfügung.
(ich wohne in Schland)
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Sie mussten das Programm vorerst aus Lizenzrechtlichen Gründen auf die USA beschränken.

Evtl kann man es auf der SteamDB noch runterladen:

Hier
https://steamdb.info/app/453000/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hab heute um 03:45 den Wecker gestellt und war an dem Live-event... wow... ne VR-party sondergleicjen, instant-presence, bin ein paar mal beim Tanzen gegen die Wand geknallt, weil ich so eingetaucht war im geschehen.

Das wird was ganz, ganz grosses!

Einfach nur wow...

Gratis auf Steam:
Hö, schon wieder weg?
Ups, sorry!
Bei der Verarbeitung Ihrer Anfrage ist ein Fehler aufgetreten:

Dieses Produkt steht in Ihrem Land derzeit nicht zur Verfügung.
(ich wohne in Schland)
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ich stell mir das sehr lustig vor, den stasch i dinere stube mit dere brülle und tanzisch chli bis anen wand knallsch?
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

thaeye hat geschrieben:ich stell mir das sehr lustig vor, den stasch i dinere stube mit dere brülle und tanzisch chli bis anen wand knallsch?
Yap. Vor luuter visuals fallts chaperone-raster mengmal gar nüme uuf. Und ebe, ich bin denn ebe im Game und nüme im ruum diheime. ;)
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Messi! Ich has über din Link no chöne abelade. Han mol fix s'Tutorial gmacht und das mit de morphende Chugle isch scho sehr beidruckend in VR. Sehr geil.

btw. Oculus Touch funktioniert. Mer muess lediglich an einere Stell im Tutorial beidi Touch Controller glichzitig benutze. Han de Tip im Forum gfunde uf Steam.
Zuletzt geändert von The Sheep am 21 Apr 2017 10:49, insgesamt 5-mal geändert.
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

a propos Musik Apps...

Aktuell spieli fascht täglich Audioshield

Da chömet Chugle im Takt vor Musik uf eim zue und mer muess si mit de Händsche fange.
Blaui Chugle für links, orangi für rächts und lila für beidi zäme. Ja, isch kei neus Spielprinzip, has gseh, aber ich finds sehr professionell und stimmig umgsetzt. Aktuell gits 3 verschiedeni Szene womer chann uswähle, verschiedeni Schwierigkeitsgrad.

Mer chann natürlich sini eigeti Musik verwände: MP3, Youtube etc.
Und wenn de Song vom Programm erkennt wird, misst mer sich wältwit mit andere wo de glich Song gspielt händ via Highscore. Bewärtet wird wieviel Fähler mer gmacht het und wie artistisch d'Darbietig gseh isch. Das heisst de wo d'Chugle mit em Beat wägboxt bechunnt mehr Punkt als de wo eifach wine Salzsüle dastoht und sini Arm ufehebt wenn öppis zfliege chunnt.

Quelle
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

The Sheep hat geschrieben:Messi! Ich has über din Link no chöne abelade. Han mol fix s'Tutorial gmacht und das mit de morphende Chugle isch scho sehr beidruckend in VR. Sehr geil.

btw. Oculus Touch funktioniert. Mer muess lediglich an einere Stell im Tutorial beidi Touch Controller glichzitig benutze. Han de Tip im Forum gfunde uf Steam.
Cool! Vilich schwebt mer sich ja mal über dä Wäg. Ich bin als "drachi" underwegs i de Wave. Die Wuche echli intensiver, will i Ferie han, aber nach em Weekend dänn wohl eher sporadischer.

Ich hoffe echt, dass das bald au i de Schwiiz veröffentlicht wird, und vor allem, dass es Europa-gerechte Live-Aläss geh wird. Das Rockt nämlich wie blöd, isch huere geil gsi... Und wenn dänn z.B. no en Schwiizer DJ uflege würd, Psytrance, Progi, Techhouse, Melodic Techno, irgendsowas... Jup, ich wär selig. (Parties in echt ligged sit es paar Jahr nämlich eifach nüme dinne...)
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

btw. Am 26. gits en Wärbe Experience vom neue Alien Film für Oculus Rift. Mer dörf debi d'Geburt vome Alien erläbe. Bin ja mol gschpannt.

Bild
http://bloody-disgusting.com/movie/3433 ... ant-utero/" onclick="window.open(this.href);return false;
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Näb de Lüt wos hype gits immer au es paar wo sich de Untergang herbiwünsche. Isch normal.
zeromeier
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

The Sheep hat geschrieben:Näb de Lüt wos hype gits immer au es paar wo sich de Untergang herbiwünsche. Isch normal.
demit öpis chan undergah, muss es zersch mal ume sii :lol:
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Zeromeier: gähn... Das gehate löst bei mir nur ein müdes Schulterzucken aus. Ich hab mittlerweile einige VR-Erlebnisse gehabt, die sowas von geil/umwälzend/umwerfend/speziell waren, dass mir klar ist, dass VR nicht mehr weg gehen wird. Ausserdem, schonmal was von Hypecycle gehört? Den verschiedenen Stufen, die eine technologie durchmacht, bis sie etabliert ist?

http://www.gartner.com/technology/resea ... -cycle.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;

Nach dem Hype kommt die Ernüchterung, nach der Ernüchterung kommt anschliessend die stete Etablierung in der Gesellschaft.

Alles schon da gewesen, bei Fernsehen, Computern, Telefonen, Handies und Smartphones.

VR kommt jetzt grad in den Absacker der Ernüchterung. Und in den nächsten 2-5 Jahren vernreitet es sich stetig, bis es in ca. 10 Jahren ein nicht mehr wegzudenkender Teil der technologisierten Gesellschaft sein wird, zusammen mit AR.

Daran werden auch Hater/Pessimisten/mümümüler nichts ändern. Gab es schon immer, hint es immer noch, und wird es immer geben.
zeromeier
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

Drachenherz hat geschrieben:Zeromeier: gähn... Das gehate löst bei mir nur ein müdes Schulterzucken aus. Ich hab mittlerweile einige VR-Erlebnisse gehabt
isch geil, du hesch. aber 20938402398492323482 anderi nöd. drum isches völlig egal für de kommerziell Erfolg. aber natürlich schön für dich.
in ca. 10 Jahren ein nicht mehr wegzudenkender Teil der technologisierten Gesellschaft sein wird, zusammen mit AR.
das chan sii, chömer ja in 10 Jahr namal drüber rede. alles wo ich säge: aktuell gids nur scheisse wo 99.9% vode Bevölkerig nöd interessiert und darum gids kein kommerzielle Erfolg.

Dass das für Dich andersch isch, isch schön, aber de Wält völlig egal.

übrigens schad i dem Zämehang:
Oculus-Manager hat geschrieben: "Oculus Rift 2 kommt in frühestens zwei Jahren" 02.03.2017
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Zeromeier: häsch du die uusfüehrige zum Hypecycle vo gartner gläse? D'entwicklig und verbreitig vo VR verlauft imene hanz normale Rahme vo de Verbreitig vo normale Technologie.

Ich finds herzig, wie du täubele chasch und die Technologie ums verrecke abemache muesch.

Hätsch du vor 30 Jahr gege d'verbreitig vo CDs täubelet?
Vor 100 Jahr gege Tonfilm?
Vor 60 Jahr gege s'Farbfernsehe?
2006 gege Smartphones?

Edit: bi all dene Technologie hät mer die gliiche Argument bringe chöne und zum teil au bracht wie hüt bi VR...

Hihi, ich finds süess, wie du dich in en Hate inesteigere chasch, und vo dir denn au uf anderi schlüssisch.

Da no en chline exkurs, wie ich d'Verbreitig vo VR in etwa gsehne:

2017: Nischenprodukt, mit überzeugendem potential, aber noch zu hohen Kosten.
2018: Erste richtige Pleiten von Startups, aber steigendes Interesse einer noch breiteten Masse. Langsamer aber stetiger Anstieg der Nutzer. Social-VR-Apps locken immer mehr Interessierte an. Zweite Generation an PC-Headsets steht in den Startlöchern. Softwareangebot hat bereits ein paar echte Killertitel, entweder VR-exklusiv oder mit absolutem Mehrwert durch VR
2019: VR wird bezahlbar, mobile VR kommt auf ein technisches Level mit Positional-Tracking und getrackten Controllern, welches mehr oder weniger Gleichwertig ist wie auf pC.
2020: VR hat sich vollständig etabliert, Nutzerbasis an High-End geräten dürfte über 200 Millionen sein, Mobile VR noch mehr. Vollständige Ankunft im Mainstream.

Noch was: VR wird die andere medie nöd ersetze, sondern ergänze. TV, Monitor, Phone etc wird nöd eifach verschwinde. Au klassischi Games wirds wiiterhin geh. Aber VR (und dänn au AR), wird sin feste Platz i de Technogesllschaft ha.

Wer das nöd erchäne chan... -> Herzig. :-)

Edit: wahrschiinlich werdet's nöd emal gamer sii, wonde Tech zum Durchbruch verhelfe werdet, sondern Otto-normal-fuzzi wo merkt, wie guet mer über VR kommuniziere, konsumiere und alltags-uufbrächendi sache erlebe chan.
Zuletzt geändert von Drachenherz am 25 Apr 2017 10:47, insgesamt 1-mal geändert.
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

VR sehr interessant. Aber no niene wos mi interessiert
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan