De GT isch geschter itrudlet. Dä pöschtler hät en wohl eifach vor d'huustür gstellt und en huusbewohner häts wohl dänn inne gno und uf dstäge gstellt. so viel zu zugestellt. andere ortschaft, andere sitten oder so.
Solangs kein andere vor mir ipackt vo mir us ok.
Da es hüt chli schön gsi isch und ich ziit gha han, hani uf de balkon zügled. im vorwüsse was mi für en gruch wird erwarte. scheiss old caps chatzepipi gammelfisch mischig igitt igitt...
Caps sind all dure gsi bis vlt uf 1-2 aber bi dene isch d'uhr e au scho längschtens abgloffe.
Also alli usse het es paar gha mit chlinere schäde uf de pads und 3 ganz übli wos pad komplett weg gsi isch, siehe detailfotos.
Nach gründliche reinigung hets den gheisse neu bestücke, Dä CC501 isch am schlimmschte gsi aber zum glück hani es via ide nöchi gfunde

Han alli ersetze chönne bis uf eine, de hani i dem wert innere gnueg chline grössi nöd im stock gha, nach chli sueche hani no en 35V gfunde, aber de ischmer zheikel gsi, evtl ischer genau 1mm zgross. und namal desoldere, kei bock.
Plus de uf de chnopfplatine muesi den au no change, die hani no in rueh glah und den nöd welle abmache wills e scho langsam am dämmere gsi isch. Ich muess ja eh namal drahöckle sobaldi en ersatz elko han.