[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

isch überspitzt gsi, aber denk mal chli drüber nah, du chasch immer sowiit id gschicht zrugg das eim chasch de bös inehaue. so funktionierts aber leider nöd. isch au chli eifach.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

S spielt doch kei Rolle wer de bös isch...s gat eher drum wiemer di nögschte 100 Jahr wend gstalte...

Böse Weste, böse Islam...ja eh...Waffeexport reduziere und guet isch.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

vo mir uus waffeexport reduziere, nur ebe. es wird immer nah waffe geh, wie wottsch das handle? denk mal chli wiiter. wenn du so denksch, muesch füres weltwiits waffeverbot sii. es git kei alternative nach dim denkschema wenns z end denksch.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Klar wirds Waffe geh, und ez? Du chasch doch nid de schwarzi Peter uf di andere schiebe und em Peter denn e Pistole geh...isch ja nid so als chänted mir drüber bestimme wem d USA Waffe verchauft...aber i de Schwiz wirds sicher widermal en Abstimmig ge.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

die zahlriche terror attackene vo islamischte in europa sind doch en relativ neui gschicht, ich finde ned, dassmer da so wit zruggluege muess. die radikalisierig findet statt ufgrund em chaos im mittlere oschte vode lescte 50 und bsunders ide letschte 15 jahr und em konstante witere zerbombe wo immer na lauft.

wie scho oft gseit, ich denke ned in guet und bös, ich gsehs aber uf jede fall so, dass en eidütige druck vode supermächt im mittlere oschte stattfindet ufgrund vo ressource. und ich han müehm zum gseh wo du, aug, im mittlere oschte aggressione geg de weschte gseh hesch, dassmer chönt argumentiere, dass die agfange hend. ich denke det müesstisch würklich sehr witt zrugggah.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

oh mann moff. ich han nie gseit ich gsehn im mittlere oste aggressione geg de weste. und ja natürli treit jede sis bimene konflikt biii. das isch d natur vomene konflikt.

es gat au nöd drum wer agfange haet, ich mach druff ufmerksam (und das wottsch du halt nöd gseh), das de islam ohni reformation es problem blibe wird. wird so choh. mir haetet vores paar jahr chöne reagiere, jetzt laufts den am schluss sogar widr uf masseuswiiis us europa use. den bruellet d medie und du den widr.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Ich denke für d Situation im nahe Oste sind d Chrüzzüg nid so bedütend wie de Imperialismus, de ersti und zweiti Wältchrieg und denn danach die wilkürlichi Grenzziehige mit verantwortlich. Nach em zweite Wältchrieg denn vor allem die verschiedene Interventione vor allem vo verschidene NATO Länder. Das hed im nahe Oste de Idruck erweckt, das gwüssi Länder über si herrsched und alles wend kontrolliere oder destabilisiere. Das hed über die Zyt en Zorn gäg genau die Länder erzügt. Darum sind au au die Länder Ziel vo Agriff und nid Chile, Estland oder Madagaskar. Leider hend im nahe Oste mittlerwile wahrschindlich viel Lüt s Gfühl, es isch de gesamti Weste und tüend nümme unterscheide, weli Länder genau da gsi sind.

Ez isch es eso, dass du all die agfüehrte Gründ verneine tuesch und bestritisch. Wenn ich dich richtig verstande han, isch es allei em Islam und es paar radikalisierte Mänsche zuezschriebe, dass es Terroraschläg im Weste gid. Han ich das richtig verstande? Wenn nid, chasch bitte dini Sichtwis erkläre?
Well ich ghör dich öft über d Symptom rede (Flüchtlingsström, Terrorismus). Aber was dinere Asicht nach d Ursache defür sind, han ich nid verstande. Für jedi Aktion/Reaktion gids i de Regel eini oder eher mehreri Ursache. Welli sind das für dich?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye hat geschrieben:es gat au nöd drum wer agfange haet, ich mach druff ufmerksam (und das wottsch du halt nöd gseh), das de islam ohni reformation es problem blibe wird. wird so choh. mir haetet vores paar jahr chöne reagiere, jetzt laufts den am schluss sogar widr uf masseuswiiis us europa use. den bruellet d medie und du den widr.
De Islam wird ja grad reformiert....dummerwis halt vom IS.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

da bin ich diner meinig, ich finde au parallelgsellschafte in europa es grosses problem

aber ich denke was terror agaht spielt religion en undergordneti rolle. um das ischs mir, em jones und em buccanner gange.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ne du buccaneer, mit dir isches schwierig, bi dir isch imperialismus s schlagwort. du beziehsch alles uf das. mit so lüüt lat sich nöd diskutiere. tuet mir leid. wie scho gseit muend mir jetzt für alles was schlecht lauft für de imperialismus bluete? eifach chli hineh das oisi vorfahre gmeint haend sie muend d welt erobere (analog em islam au scho) und jetzt mit de i dine auge "agebliche " konsequenze muesse lebe? neee duuuu. chasch gat so guet de medie istimme mit "wir lassen uns unsere freiheit nicht nehmen" aber überall stönd fängs bulle und mililtär mit schnellfüürwaffene.

namal natürli isch terrorismus immer en ursach für paar gründ wo sich mischet und den explosiv werdet. es isch nöd eifach nur das eine oder das andere.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Xinobrax2 hat geschrieben:S spielt doch kei Rolle wer de bös isch...s gat eher drum wiemer di nögschte 100 Jahr wend gstalte....
das isch wichtig ja.

drum. churzfristig-->

-meh direkti demokratie
-natione widr zrugg zu ihrem ursprung (einzig bisher vernünftigi form vom staatswese)
-vo mir us waffelieferige reduziere i die gföhrliche gebiet, truppeabzug etc.
-grenzene widr sichere
-regionali chreisloif fördere (nahrigsmittel vorallem)
-globalisierige ufnes vernünftigs mass zruggstutze (evtl. nur nah technologie etc.)-verlangsamt sicherlich s wirtschaftswachstum, aber was solls.
-bildig investiere
-härter und fruehner geg fundis jedere richtig vorgah
-jedes land bestimmt gnau wer flüchtling und migrant isch und haet diesbezüglich en strategie

wenns den mal chli igspielt isch, chasches den widr chli öffne i gwüsse bereich. aber jetzt muesch paar schritt zrugg, das fortwärtsgepresche wird ois nur schlechts bringe. nämlich es gsellschaftlichs chaos (spaltig) und dezue nah en unklari strategie fürd zuekunft.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

mal wieder e chliini gschichtsstund nötig?

:arrow:

Quelle

woher kommt denn all der hass auf den westen? :(
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 09 Jun 2017 08:48, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

oh mann de zwirrli haet gfehlt miteme anstalt link. aber danke. kenn ich scho.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

die letschte 15 jahr händ das jahrhundert bereirs irreversibel prägt
s'sauds händ viel devo ide hand wasmer na chönnt stüre, und det machmer kei grossi hoffnige
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

thaeye hat geschrieben:oh mann de zwirrli haet gfehlt miteme anstalt link. aber danke. kenn ich scho.
hetts demfall nüt gnützt? :(
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

zwirrlibatz hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:oh mann de zwirrli haet gfehlt miteme anstalt link. aber danke. kenn ich scho.
ja logisch, jedes mal wenn du was postisch, haets natürli ein ifluss, wie alles was du machsch. ich bin jetzt au de meinig das de weste a de weltlag allei schuldig isch. das video haet mir nah gfehlt zu dere schlussfolgerig. danke.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

thaeye hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:
ja logisch, jedes mal wenn du was postisch, haets natürli ein ifluss, wie alles was du machsch. ich bin jetzt au de meinig das de weste a de weltlag allei schuldig isch. das video haet mir nah gfehlt zu dere schlussfolgerig. danke.
nätt wie du mich immer wieder uf es höchers ross stellsch. :herzli:

ich han gfrööget öbs für dis wältbild nüt gnützt hett dass du das scho kännt hesch.
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ich stell dich nöd ufnes höchers ross du bisches scho (zumindest moralisch). und das weisch selber. bald. uf jede fall.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

thaeye hat geschrieben:ich stell dich nöd ufnes höchers ross du bisches scho (zumindest moralisch). und das weisch selber. bald. uf jede fall.
ehm nei. du machsch sit ewigs nüt anders und ich finds eifach unterhaltsam. :)
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

de mccain de dattergreis haet de comey sogar als mr president comey agsproche, da gat was in washington. :groel: mal luege ob d lynch und hillary jetzt namal chli id bredouille chömet. irgendwas isch in dc scho schwer im arge.

langfristig wirds de trump sicherlich butze, sovill druck und leaks, da wird irgendwas eh uftauche. normal.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Installier irgend e andere vo dene Politmarionette, es wird sich nüt ändere ussert de Fokus vo de Medie und de mediehörige, langwilige Mantrawiderholer wie de Aug. So chlini hässigi Angschthase oni Perspektive usserhalb vo de Bruefswelt. Truurigscht
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:Installier irgend e andere vo dene Politmarionette, es wird sich nüt ändere ussert de Fokus vo de Medie und de mediehörige, langwilige Mantrawiderholer wie de Aug. So chlini hässigi Angschthase oni Perspektive usserhalb vo de Bruefswelt. Truurigscht
de chreis isch widr gschlosse, next thema pls. ich chum den scho widr chli go radau mache (nach ca. 3 siiite anti west propaganda oder so). ich hässige böse mantrawiederholende? angsthaas mit herz. wieso eigentlich mantrawiederholend? isch doch eher dis fachgebiet oder? ;) villi schlagwörter widr aber kei fundus. so schad amigs bi dir.
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

Quelle

No schreeg.
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Scho ziemlich seltsam, ja...

Gömer mal devo us die Ufnahm isch tatsächlich unmittelbar vorem Aschlag gmacht worde. Warum ziend si sich denn in aller Öffentlichkeit um? Inere Standt wo sowieso jede Winkel mit Kameras überwacht wird? :schraube: So locker wie die sich verhalted würkts eher so als würded si sich mit guetem Gwüsse uf e Üebig vorbereite...

Ich lan mich ungern vo unscharfe Videos mit CAPS-LOCK Titel zu irgendwelche Asichte verleite...mis 4 Jahr alte Handy macht besseri Videos...au bi Nacht. Mal luege obs na bessers Material dezue git....
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

naja schon nur die tatsache dass sie sich in der oeffentlichkeit umziehen, bezeugt doch dass alles schnell gehen muss.....die sind geschult und rennen nicht voller panik herum, bringt ja nix.

habe noch nen anderes video gesehen wo irgendein verschwoerungs-hoschi meint, dass der eine bulle den toten terroristen spielt. dabei laesst er voellig ausser acht dass der polizist nen roten bart hat und der andere nen schwarzen.
manche wollen nur das sehen was sie sehen wollen und suchen nach irgendwelchen dummen sachen....ist in etwa wie mit der mondlandung und der wehenden fahne.:typej:
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
Antworten