[spiritualität] meditiere und eso züg

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Re: [spiritualität] meditiere und eso züg

Beitrag von zwirrlibatz »

wieso sött ich das? und was hesch drvo?
I speeled my drink!
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Ich finds en archiwierigswerte Kommentar. So ehrlich
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Vor allem willer vom Zwirli sälber chund schiints archivierigswert.

Ich han aber verdacht uf Plagiat, will ich hanem vor einiger Zit mol ziemlich öpis ähnlichs gseit, und erscht no grächtfertigter *inspiritussanctus*
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

:vortex:
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 25 Jul 2017 00:31, insgesamt 2-mal geändert.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Humor ist wenn man nicht du bist.
Und Humor ist vielschichtiger als mancher denkt. Editiert und dabei hämisch grinsend
Mit offne Absichte, primär zur Underhaltig, und wils möglich isch natürlich. Mini Tochter würd itz säge "Chills!"
Zuletzt geändert von Herr Rossi am 15 Jun 2017 16:35, insgesamt 2-mal geändert.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 25 Jul 2017 00:31, insgesamt 1-mal geändert.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Astroboy hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:Fair. Die wenigschte händ e Ahnig was Spiritualität würkli isch und dänke nume a Röicherstäbliesoterikbrimborium.
Was isch dänn us dinere Sicht Spiritualität würkli?
Unglaublich. Zersch nach nullkommadrüvier Sekunde e pseudogwundrigi Frag stelle und wemme sich dänn für anders wertvolleri Ziit nimmt und e gründlichi wohlfeili Antwort lieferet, gitts eifach kei Reaktion. ADS Internetzklugscheissersaugoofegenerationeventjunkies. Frög mich eifach nie meh öppis. Chappeschiisse.
ich ha di post gläse und en als nice befunde
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

MIMIMI much? :D Herrje bisch du es zarts Pflänzli. Ha di zwöit Post nüm gseh nachdem im erste ja klar gmacht hesch, dass dr z'schad bisch fürne Antwort.

Dini Verbindig vo Spiritualität und Wüsseschaft fingi recht lol'ig. S'isch chly als würsch säge: Öpfu und Bire si ds gliiche wöu es si beides Frücht. Nur wöu Erkenntnisinteresse als Grundvorussetzig beiderorts vorhande isch, heisst dass nid, dass ds gliiche resultiert. Es mag vergliichbar si (stellewiis), aber s'isch nid ds gliiche und es muess ou nid ds einte im angere enthalte si. Somit: Was am Erkenntnisinteresse (und ar Wisseschaft) spirituell söu si, entzieht sich mir völlig. Ischs nid eher d'Vorstellig vom Unbekannte, vom Nicht-Wisse, was müglecherwiis e Furcht uslöst, wo mr zB mit Spiritualität (oder ebe Wüsseschaft) versueche z'vermindere? Also quasi dr Impetus vom Wöue z'Wüsse isch begründet i de Konsequenze vom Unwüsse. Ergo isch weder Wüsseschaft spirituell no Spiritualität wisseschaftlich, us mire Sicht schliesse sie sech sogar uus. Was ja Koexistenz aber nid per se usschliesst.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Die grösste Dummheit die ich je gesehen habe, sehr Anti-spirituell ist ein Grossteil der Welt. http://www.srf.ch/kultur/wissen/die-fis ... en-ist-weg" onclick="window.open(this.href);return false;
Spiritualität in den ersten Formen ist zuallererst eine Motivation und die fehlt erschreckend vielen Leuten.
Grisu
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Grisu »

20170430_150012.jpg
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Astroboy hat geschrieben:MIMIMI much? :D Herrje bisch du es zarts Pflänzli. Ha di zwöit Post nüm gseh nachdem im erste ja klar gmacht hesch, dass dr z'schad bisch fürne Antwort.

Dini Verbindig vo Spiritualität und Wüsseschaft fingi recht lol'ig. S'isch chly als würsch säge: Öpfu und Bire si ds gliiche wöu es si beides Frücht. Nur wöu Erkenntnisinteresse als Grundvorussetzig beiderorts vorhande isch, heisst dass nid, dass ds gliiche resultiert. Es mag vergliichbar si (stellewiis), aber s'isch nid ds gliiche und es muess ou nid ds einte im angere enthalte si. Somit: Was am Erkenntnisinteresse (und ar Wisseschaft) spirituell söu si, entzieht sich mir völlig. Ischs nid eher d'Vorstellig vom Unbekannte, vom Nicht-Wisse, was müglecherwiis e Furcht uslöst, wo mr zB mit Spiritualität (oder ebe Wüsseschaft) versueche z'vermindere? Also quasi dr Impetus vom Wöue z'Wüsse isch begründet i de Konsequenze vom Unwüsse. Ergo isch weder Wüsseschaft spirituell no Spiritualität wisseschaftlich, us mire Sicht schliesse sie sech sogar uus. Was ja Koexistenz aber nid per se usschliesst.

richtig, lüüt wo seget spiritualität und wüsseschaft sind nöch binenand , haend en vogel. schlussendlich isch de mensch s ganz lebe lang uf de suechi und ich hans gfuehl im hütige ziitgeist büütet halt d spiriutalität für villi lüüt antworte vom "herz" und drum wendet sie sich ab vo de komplexe welt und gönd den i dere materie völlig uuf (isch halt eifacher, das i dere materie kei "gsetz" git und chli chasch freestyle) . jedem sin weg, aber bitte mit gsundem menscheverstand.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

De Friede mit sich sälber und sim Umfeld finde isch für mich e Beschtandteil vom gsunde Mönscheverschtand und hed, für mich, nüt mit Spiritualität ztue. De Begriff isch an sich recht schwammig, da ne wohl jede anderscht interpretiert.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Herr Rossi hat geschrieben:So ehrlich
ja eh! isch völlig jensiits gsi de astroboi. unverschämt so öppis. liit eifach nöd dine.
Acid hat geschrieben:Vor allem willer vom Zwirli sälber chund schiints archivierigswert.

Ich han aber verdacht uf Plagiat, will ich hanem vor einiger Zit mol ziemlich öpis ähnlichs gseit, und erscht no grächtfertigter *inspiritussanctus*
unbedingt archiviere!!! und mir dänn ganz fescht im richtigschte momänt um d'ohre haue. hui das wird en spass. :-D
evo hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:
Astroboy hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:Fair. Die wenigschte händ e Ahnig was Spiritualität würkli isch und dänke nume a Röicherstäbliesoterikbrimborium.
Was isch dänn us dinere Sicht Spiritualität würkli?
Unglaublich. Zersch nach nullkommadrüvier Sekunde e pseudogwundrigi Frag stelle und wemme sich dänn für anders wertvolleri Ziit nimmt und e gründlichi wohlfeili Antwort lieferet, gitts eifach kei Reaktion. ADS Internetzklugscheissersaugoofegenerationeventjunkies. Frög mich eifach nie meh öppis. Chappeschiisse.
ich ha di post gläse und en als nice befunde
du bisch ja au nöd so verstiift hysterisch wie paar anderi. :)
Astroboy hat geschrieben:]MIMIMI much? :D Herrje bisch du es zarts Pflänzli. Ha di zwöit Post nüm gseh nachdem im erste ja klar gmacht hesch, dass dr z'schad bisch fürne Antwort.
he nei :groel: dadruf weiss ich jetz würkli nöd was antworte. :lol:
du wettsch da öppisem widerspräche wo niemer gschriebe hett. und bi mim hani no äxtra agfüegt "das türli jetz nur husch husch schnäll schnäll ganz grob."

wenn vo öpfel und bire redsch, dänn also vo de unveriibarkeit vo faktbezogner wüsseschaft und wischiwaschitralala "spiritualität"? ich han en bezug härgstellt vo eusere ageborene neugier (drum d'erinnerig a eusi chindlichi wahrnehmig emal früehner wo teils leider verlore), wo sich dur wüsseschaft und spiritualität zieht. einigi göhnd (bzw verlöhnd sich uf) de eint wäg, anderi (uf) de anderi. nomal anderi chli uf beidne. also gitts parallele. übrigens hett de vatikan e stärnwarte mit ganz gwundernasigi glöbige astronome :shock: also wemme scho mit öpfel und bire will cho, dänn dänk an stiel und s'gschröibschi i beidne. und vilech no a de stiel wo mal söttsch usezieh. :-D
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:De Friede mit sich sälber und sim Umfeld finde isch für mich e Beschtandteil vom gsunde Mönscheverschtand und hed, für mich, nüt mit Spiritualität ztue. De Begriff isch an sich recht schwammig, da ne wohl jede anderscht interpretiert.

du interpretiersch i alles was ine. so isch dis wese. dir chönte meh fakte umd ohre schlah, es wär dir egal. aber lömmers.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Falsch. Mir chasch du dini Asichte umd Ohre haue, es Isch mer egal :)
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 25 Jul 2017 00:31, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

de friede mit sich selber isch au so schön. so quasi: ich han d erlösig gfunde lolz.

den de zwirrli chindliche wahrheit mit spiritualität vermische etc. wie dumm isch den de shit und den als biespiel füren "sprituelle" Wüsseschaftler de Vatikan neh? typisch zitgeist, en minderheit wird herezoge und als realität dargstellt. aber das isch bi realitätsverdränger gern de fall.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 25 Jul 2017 00:31, insgesamt 2-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

das passiert aber hüt ribitmaa, es wird villes schöngfärbt und vorallem nöd durdenkt, sondern EIFACH IMMER VORWÄRTS (hauptsach isch es tönt guet und nett). und das wird ois s gnick breche als gsellschaft. Realitätsverdränge inkl. geg himmel schwebe.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 25 Jul 2017 00:32, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

yes danke für die analyse, weisch was sind mini "problemzone" ich segs dir will ich sehr selbstkritisch bin und jede tag über mis verhalte nahdenke, wird bi dir eher nöd de fall sii, will du ja s gfüehl häsch alli andere sind dumm nur du nöd.

ich bin en schwarz wiis denker
ich bin sehr bestimmt i mim uftrete
ich kommunzier härt

das sind sache won ich dra schaffe chan um mit lüüt wo en gegesäztlichi position vertretet, besser is gspröch choh. das heisst aber nöd das ich mich ändere, will au die art haet sehr vill vorteil (useschäle vo charakterstarche lüüt wo nöd grad devoolaufet wenns mal chli härt zue und her gat etc. etc.).

jetzt häsch en gueti analyse vo mir. aber häsch dir sicherlich au mueh geh
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich lise da ine nume Ideologie, Wunschvorstellige und Glückskeks-Weisheite...ich seges drum nomal...

...wer WÜRKLICH en spirituelli Erfahrig will mache schafft das mit DMT oder 5-MeO-DMT. Es funktioniert bi jedem Mensch. Immer. En Esotheriker würd die Erfahrig wohl miteme abdroschne Begriff wie "Erlüchtig" umschribe. I dem Fall isch die Bezeichnig sogar mal halbwegs passend. Dummerwis isch Erlüchtig generell aber kein Dauerzuestand. Nach 15 Minute ischmer wider zrug und genauso bescheuert wie vorher. Die Erfahrig isch als Dauerzuestand au gar nid wünschenswert, will sich jeglichi Form vo Dualität uflöst und alles nur na eis isch. Das tönt zwar schön, isch als Dauerzuestand aber sinnlos, will di vollkommeni Einheit glichzitig au de totali Stillstand im absolute Nichts bedüted.

...und ja, mir isch klar wie das tönt wemer d Erfahrig nie gmacht het :typej:
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Warum nid erstrebenswert? Tünd nid Buddhiste uf de Zuestand hitrainiere? Dualismus überwinde, Projektione loslah etc. pp.?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Buccaneer hat geschrieben:Warum nid erstrebenswert? Tünd nid Buddhiste uf de Zuestand hitrainiere? Dualismus überwinde, Projektione loslah etc. pp.?
Joa, als Ideologie tönt das ja au nett und so...aber wemers erlebt isches halt glich nomal was anders. Ich segeds mal so, di ganzi menschlich Erfahrig baut uf Dualismus uf...also würklich ALLES. Also...klar chamer persönlich s Leid i de Welt überwinde wemer somene Zuestand entgege strebt, aber das lit in letzter Konsequenz wohl eher dra, dasmer au d Menschlichkeit hinter sich lat. Es isch chli so, als würd en Computer versueche oni 0 und 1 uszcho...isch zwar sureal, aber mal agnoh er würdi sonen Zuestand erreiche, denn chänter au nüm rechne und wär denn irgendwie chli nutzlos.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Xinobrax2 hat geschrieben:Ich lise da ine nume Ideologie, Wunschvorstellige und Glückskeks-Weisheite...ich seges drum nomal...

...wer WÜRKLICH en spirituelli Erfahrig will mache schafft das mit DMT oder 5-MeO-DMT. Es funktioniert bi jedem Mensch. Immer. En Esotheriker würd die Erfahrig wohl miteme abdroschne Begriff wie "Erlüchtig" umschribe. I dem Fall isch die Bezeichnig sogar mal halbwegs passend. Dummerwis isch Erlüchtig generell aber kein Dauerzuestand. Nach 15 Minute ischmer wider zrug und genauso bescheuert wie vorher. Die Erfahrig isch als Dauerzuestand au gar nid wünschenswert, will sich jeglichi Form vo Dualität uflöst und alles nur na eis isch. Das tönt zwar schön, isch als Dauerzuestand aber sinnlos, will di vollkommeni Einheit glichzitig au de totali Stillstand im absolute Nichts bedüted.

...und ja, mir isch klar wie das tönt wemer d Erfahrig nie gmacht het :typej:

für mich tönt das nach: han mir en trip gönnt, isch geile gsi und chli schräg, aber jetzt bini widr nuechtern. s problem a dem zuestand isch wahrschinlich au widr wenn de zuestand ufd realität abebrichsch und es zukunftsmodell drus erstellsch: am schluss sind mir mensche alli glich langwielig und s lebe isch langwielig, defür simmer alli nett und arm.
Antworten