Marco_in_motion hat geschrieben:ich has vor ca. 2 Jahr innere Wüehchiste gfunde wo alles 10.- gsi isch, metalgear gbc und mr. do GB hani au grad mitgnoh.
Edith: leider sinds nümme richtig sealed gsi, Sie händ nur d'Schachtlene dusse gha und d'GAmes dänn inetah wänns öpper a de Kasse zahlt hät.
Ha druff bestande das ich d'Games i d'Schachtlene tue därf
lol 10.- häsch gmeint ich lahn repros für 9.90 use?
Marco_in_motion hat geschrieben:ich has vor ca. 2 Jahr innere Wüehchiste gfunde wo alles 10.- gsi isch, metalgear gbc und mr. do GB hani au grad mitgnoh.
Edith: leider sinds nümme richtig sealed gsi, Sie händ nur d'Schachtlene dusse gha und d'GAmes dänn inetah wänns öpper a de Kasse zahlt hät.
Am nnap sini Priise sind üsserscht fair und wüki super gmacht, 1A
Mer muen au berücksichtige, dasses bi SNES diversi choschtegünschtigi variant git zum repros mache ufgrund vom platz i dä cartridges und das isch bi GBA nöd dä fall. Drum wirds scho alleige wäg em material türer.
nnap hat geschrieben:Mer muen au berücksichtige, dasses bi SNES diversi choschtegünschtigi variant git zum repros mache ufgrund vom platz i dä cartridges und das isch bi GBA nöd dä fall. Drum wirds scho alleige wäg em material türer.
Scho so, kolleg het boards gmacht und ich de rescht, hesch en tip woher ich es cover ueberchum?
Am nnap sini Priise sind üsserscht fair und wüki super gmacht, 1A
starfox 2 het erscht 1995 sölle usecho. si händs denn wohl nöd usebracht will dänn d'3d konsole scho im aamarsch gsi sind und en super fx chip da eifach ziemli scheisse uusgseh het degäge...