[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye hat geschrieben:HAUPTSACH ISCH FRIEDEN UND NETT und GUTES HERZ! damit werdet d problem sicherlich glöst. chli nett inere teerundi mit genderneutrale wese diskutiere i lissliger stimm. die lüüt bringet ois sicherlich vorwärts.
Wenn di genderneutrale Wese amigs bi mir a de Türe lüted und mich mit de Knarre am Chopf zum teeschlürfe zwinged seg ich ine amigs, dass ich am liebste würd go flüge. Oft verwachi denn amigs, aber mengisch troimi denn au witer und chan tatsächlich flüge. Sonig Troim findi immer mega erholsam.

Und ja...falls das irgendwenn mal gsetzlich söti verankeret werde wie in Kanada regi mi au uf....bis det hi...wayne.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Bizzli Angst mache, bizzli hetze, bizzli verwirre, bizzli Statistike ignoriere.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Buccaneer hat geschrieben:Bizzli Angst mache, bizzli hetze, bizzli verwirre, bizzli Statistike ignoriere.
:groel: bitzeli komischi verglich mache, useschnorre, dumm sii. vor luuter herz vergesse, das d welt halt doch nah nach gwüsse gsetzt funktioniert und au gsellschaft. toleranz solang vor sich herhalte, bismeh selber undergat.
Zuletzt geändert von thaeye am 06 Jul 2017 07:34, insgesamt 1-mal geändert.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Bizzli Biträg editiere, bizzli Wörter is Muul lege, bizzli ignorded, bizzli pöble.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Buccaneer hat geschrieben:Bizzli Biträg editiere, bizzli Wörter is Muul lege, bizzli ignorded, bizzli pöble.
ich chum dich bald mal go kolonisalisiere wenn so wiiter machsch!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

wahrschinlich vom constantin seibt de "relativierigsartikel" , de haet mal en "schöne" verglich gmacht woner terroropfer mit lüüt vergliche haet wo sich a fischgrät verschlucket und sterbet.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

bizzli intollerant, bizzli Spiessbürger, bizzli ängstlich
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

intolerant ggü dir uf jedefall. UHURU
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

:herzli:
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

thaeye hat geschrieben:
Buccaneer hat geschrieben:Bizzli Angst mache, bizzli hetze, bizzli verwirre, bizzli Statistike ignoriere.
:groel: bitzeli komischi verglich mache, useschnorre, dumm sii. vor luuter herz vergesse, das d welt halt doch nah nach gwüsse gsetzt funktioniert und au gsellschaft. toleranz solang vor sich herhalte, bismeh selber undergat.

es isch ironisch, dass du offenbar ned gsehsch, dass du de bisch vo eus da inne wo am meischte nachem herz handlet, recht viel angscht treisch i dim herze, aug
ok, de bejita wahrhschinlich nachli meh als du

die angscht vor terror wird doch masslos übertriebe und politisch missbrucht und usgnutzt. einersits für meh überwachig im inland und anderersits für geopolitischi ziel im mittlere oschte, und dis herz gheit druf dri und tanz nach dere pfiffe. chunnschder ned blöd vor?
schalt doch mal en gang zrugg und lueg wie viel eus das würklich betrifft, mal ganz ohni "ja lueg mal i 10 jahr" wahnvorstellige,w o lüt wie du scho vor 50 jahr bracht hend und nie itroffe sind.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ahja @xino: en transfrau ned anes frauefestival lah wär tatsächlich diskriminierend.
für witeri LGTB und gender frage chönder euch immer a mich wende.

cheers, euche Moff
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Moff hat geschrieben:ahja @xino: en transfrau ned anes frauefestival lah wär tatsächlich diskriminierend.

cheers, euche Moff

Frage:
Warum möched alternativi Läbensforme a so vielne Lüt Angst? Wie mer gad vorher ghört hed: Es macht en Grundpfiler vo eusere bürgerliche Gsellschaft kaputt, nämlich d Familie.
Warum hend so viel Lüt Angst, wenn Homos dörfed hürate und Manne lieber Fraue wäre und umgekehrt?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:

es isch ironisch, dass du offenbar ned gsehsch, dass du de bisch vo eus da inne wo am meischte nachem herz handlet, recht viel angscht treisch i dim herze, aug
ok, de bejita wahrhschinlich nachli meh als du

die angscht vor terror wird doch masslos übertriebe und politisch missbrucht und usgnutzt. einersits für meh überwachig im inland und anderersits für geopolitischi ziel im mittlere oschte, und dis herz gheit druf dri und tanz nach dere pfiffe. chunnschder ned blöd vor?
schalt doch mal en gang zrugg und lueg wie viel eus das würklich betrifft, mal ganz ohni "ja lueg mal i 10 jahr" wahnvorstellige,w o lüt wie du scho vor 50 jahr bracht hend und nie itroffe sind.
die gfahr gsehn ich natürlich au (überwachigstaat, aber de chunt so oder so, da sind d weiche vorher scho gstellt worde). trotzdem blibbt die unkontrolliert "asylufnahm" es grosses problem (da chumi au widr : wieso lat meh das zue?).
aber ja immer wiiter relativiere bis zum nöchtste mal, den chunt au de nöchst relativierigsartikel, de chreislauf kennemer jetzt scho siit 3 jahr (pray for mini mueter)

ich schalt en gang zrugg sobald me im summer nömm ghört das widr 10000 "asylante" in italie innerhalb vo 2 täg achoh sind und d italiener nömm wüsset wie wiiter. jetzt lauft das 3 jahr so und nix passiert. SUPER EU, SUPER POLITIKER, SUPER HERZ.
Zuletzt geändert von thaeye am 06 Jul 2017 08:05, insgesamt 1-mal geändert.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Buccaneer hat geschrieben:
Moff hat geschrieben:ahja @xino: en transfrau ned anes frauefestival lah wär tatsächlich diskriminierend.

cheers, euche Moff

Frage:
Warum möched alternativi Läbensforme a so vielne Lüt Angst? Wie mer gad vorher ghört hed: Es macht en Grundpfiler vo eusere bürgerliche Gsellschaft kaputt, nämlich d Familie.
Warum hend so viel Lüt Angst, wenn Homos dörfed hürate und Manne lieber Fraue wäre und umgekehrt?
ich bin überzügt es het mit traditionelle gschlechterrolle ztue, die sind wahnsinnig tüf verankered i eure gsellschaft und mached en grosse teil vo euser identität us. ich denke s het sehr wenig mit religion oder susch irgendwelche ideologie ztue sondern mit de gschlechterrolle. das macht de lüt angscht.
das gsehtmer zB dra, dass lesbe viel weniger hass uslösed als schwuli und feminini schwuli au viel meh hass abbechömed als maskulini.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

was füren bullescheiss, moff. natürli machet gschlechterrolle was us i oisere gsellschaft, schliesslich pflanzet mir ois au fort. wtf.

Bild
Zuletzt geändert von thaeye am 06 Jul 2017 08:11, insgesamt 1-mal geändert.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Also betriffts eigentlich Lüt, wo versueched es Rollebild z erfülle und nid unbedingt sich sälber sind? Also z.B. en Ma, wo sich alli Müeh gid, männlich z si? Bier trinke, Fuessball luege, haarig und lut si etc. pp. so die typische Klischees?
Und die hend sich jetzt Jahre i das Rollebild inegläbt und gsehnd das jetzt bedroht, well anderi Lüt de Muet hend, z mache was sie glaubed für sie s richtgie isch und sich nid i sones Rollebild wönd inezwänge?

Aber warum? Ich han ja de mänlichschti Hetero si (oder was au immer ich will), au wenn min Nachbar schwul isch und d Nachbarin bi und en witere Nachbar lieber en Frau wär...
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

thaeye hat geschrieben:was füren bullescheiss, moff.
Denn erlücht üs doch, oh Prophet! Oder hesch wie üblich nur e dummi Schnorre ohni irgendwas bizträge? :lol:

Viellicht chömmer d Frag ja gad chli uswite: Warum fühled sich konservativi, ängstirnigi Spinner wo alles am Blick nacheplappered wie de Aug, so vo allem bedroht, was irgendwie usserhalb vo de Norm isch?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

wer nur so ufen futzdumm i idee chunt und s "rolleverständnis" (was das au immer isch i de hütige doch sehr liberale ziit) als grund für irgendwelchi problem nimmt (uusert evetl beziehigsproblem), de isch de glich idiot wod kolonialisierig für alles verantwortlich macht. chömer au mal überd problematike in afrika rede und was sie alles verpennt haend i de letschte 100 jahr? da gits au sehr villes.

mir mensche haend en gschicht und en entwicklig hinder ois, das isch über jahrunderte gwachse. das chasch nöd eifach so über de huufe ruehre ohni grossi gsellschaftlichi verwerfige.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Buccaneer hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:was füren bullescheiss, moff.
Denn erlücht üs doch, oh Prophet! Oder hesch wie üblich nur e dummi Schnorre ohni irgendwas bizträge? :lol:

Viellicht chömmer d Frag ja gad chli uswite: Warum fühled sich konservativi, ängstirnigi Spinner wo alles am Blick nacheplappered wie de Aug, so vo allem bedroht, was irgendwie usserhalb vo de Norm isch?

am blick nahplappere, wow jetzt häsch aber tüüf id rhetorikchiste inegriffe, warum fuehlet sich idiotischi, miteme iq vomene hirnamputierte usgtattete sozis nöd i de lag au nur es bitzeli voruus z luege. lustigerwiis sinds ja meistens verwöhnti saugooofe us gutem huuuus.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

aug du projeziersch mal wieder, du widersprichsch mir ja gar ned. im gegeteil, ich säge ja gnau, dass eusi gschlechterrole en integrale teil vo euser identität sind und dementsprechend alles, wo det was dra will rüttle sehr emotional beantwortet wird, was ja ebe drum au verständlich isch. ich verstah ned wie du vo mim text druf chunnsch ich würd denke gschlechterrolle mached i suer gsellschaft nüt us.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ebe und drum sött meh bitz ufpasse wie meh i dem bereich fortwärtsgat (oder besser au nöd). es isch eine vo de pfiiiler vo oisere gsellschaft. s rüttle dra wird zu vill problem fuehre und momentan isch eh en schlechti ziit für sowas (wieso wird eigentlich grad alles so pusht vo de nette lüüt momentan?) gender? rassiste überall? kei grenze? wieso das alles i churzer ziit? wott öper gsellschaft würkli spalte? isches zielt?

die diskussion chan jede für sich selber entscheide, ob er sich als maa oder frau fuehlt (isch was individuells) aber als gsellschaft haend mir pflicht zerst uf d familie s setze. de rest isch privatsach. lustigerwiis pushet das ja vorallem chinderlosi (ich bin imfall au eifach zum das nah gseit han, gsehn aber d wichtigkeit vo de familie als basis für villes , Wertvermittlig etc.).
Zuletzt geändert von thaeye am 06 Jul 2017 08:30, insgesamt 1-mal geändert.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Buccaneer hat geschrieben:Also betriffts eigentlich Lüt, wo versueched es Rollebild z erfülle und nid unbedingt sich sälber sind? Also z.B. en Ma, wo sich alli Müeh gid, männlich z si? Bier trinke, Fuessball luege, haarig und lut si etc. pp. so die typische Klischees?
Und die hend sich jetzt Jahre i das Rollebild inegläbt und gsehnd das jetzt bedroht, well anderi Lüt de Muet hend, z mache was sie glaubed für sie s richtgie isch und sich nid i sones Rollebild wönd inezwänge?

Aber warum? Ich han ja de mänlichschti Hetero si (oder was au immer ich will), au wenn min Nachbar schwul isch und d Nachbarin bi und en witere Nachbar lieber en Frau wär...
es isch ehner min idruck, dass lüt wo je stärcher ide gschlechterolle sich wiederfindet extremer uf gender theme reagiered. ich denke ehner androgyni type wie de ribit oder de xino hend so guet wie kei problem demit will klassischi genderrolle ihne sowieso egal sind.

warum? wenn gschlechterrolle ufbroche werded verlür ich als männliche mah mini identität und min wert ide gsellschaft, usserdem stahn ich ja au uf wiblichi fraue. ich verstahne das scho. drum wird en normalisierig vo dere entwicklig bekämpft.

ischs o bitsli wie wenn nur na scheiss games erfolgrich sind und nur na söttig games gmacht wärded, das gaht mir als CRPG spieler ja au uf de sack will ich lieber komplexi CRPGs hätti und zwar tonnewis wie früener. denn gahtsmer uf de sack, dass bethesda und bioware rollespiels o viel verchaufed und obsidian permanent näch am konkurs isch.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Was händ wert (und s'vermittle) mit gschlächterrolle ztue? :nut:

Im übrige händ nur die lüüt es problem mit "abnormitäte" wo mit sich sälber nöd glücklich sind. Was kümmeret en glückliche hetero öb näb ihm es schwuls paar iizieht? Und läbe die eigetli in sünde, wenn sie verhüüratet sind oder wänn nöd? Und was diskutiert me so öppis no im 2017 i de freie weschtliche wält?
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Frage: warum verfalled eigentlich oft genau die Trans-Mensche wo seged d Gschlechterrolle segid irrelevant erscht recht i di konträri Gschlechterrolle? En Transfrau will langi Haar, schöni Chleider, en "Fraue-Job", en Fraue Stimm....und wenn de Maa ire nid d Türe ufhebt isch si apisst. Warum eigentlich wenn das sowieso alles egal isch? Oder tueni grad ungrechtfertigt pauschalisiere? Wie gseit, ich kene persönlich kein Trans-Mensch...
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Will für sie die gängige rolle irrelevant sind. Definiere wänd sie sich dänk trotzdäm, völlig verständlich.
I speeled my drink!
Antworten