Buccaneer hat geschrieben:Also betriffts eigentlich Lüt, wo versueched es Rollebild z erfülle und nid unbedingt sich sälber sind? Also z.B. en Ma, wo sich alli Müeh gid, männlich z si? Bier trinke, Fuessball luege, haarig und lut si etc. pp. so die typische Klischees?
Und die hend sich jetzt Jahre i das Rollebild inegläbt und gsehnd das jetzt bedroht, well anderi Lüt de Muet hend, z mache was sie glaubed für sie s richtgie isch und sich nid i sones Rollebild wönd inezwänge?
Aber warum? Ich han ja de mänlichschti Hetero si (oder was au immer ich will), au wenn min Nachbar schwul isch und d Nachbarin bi und en witere Nachbar lieber en Frau wär...
es isch ehner min idruck, dass lüt wo je stärcher ide gschlechterolle sich wiederfindet extremer uf gender theme reagiered. ich denke ehner androgyni type wie de ribit oder de xino hend so guet wie kei problem demit will klassischi genderrolle ihne sowieso egal sind.
warum? wenn gschlechterrolle ufbroche werded verlür ich als männliche mah mini identität und min wert ide gsellschaft, usserdem stahn ich ja au uf wiblichi fraue. ich verstahne das scho. drum wird en normalisierig vo dere entwicklig bekämpft.
ischs o bitsli wie wenn nur na scheiss games erfolgrich sind und nur na söttig games gmacht wärded, das gaht mir als CRPG spieler ja au uf de sack will ich lieber komplexi CRPGs hätti und zwar tonnewis wie früener. denn gahtsmer uf de sack, dass bethesda und bioware rollespiels o viel verchaufed und obsidian permanent näch am konkurs isch.