[Serie] Game of Thrones
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich hans absolut ok gfunde, han ihn vorher aber au ned kennt
wennmeren kennt und hasst ischs möglich, dassmer die szene denn scheisse findt.
ich mein stelldir vor d'hillary clinton wär det gsässe und wie du das finde würsch
ich mein stelldir vor d'hillary clinton wär det gsässe und wie du das finde würsch
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich denke das heti d Szene für mich kaputt gmacht. Für mich isch i dere ungwohnt fründliche Gselligkeit gemeinsam mit Lannister Soldate zmizt im Wald was bedrohlichs gläge....als chänti jederziit eine s Schwert zieh und d Aria usraube oder so.
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 17 Jul 2017 13:17, insgesamt 1-mal geändert.
Re: [Serie] Game of Thrones
Der song von ihm aus smaugs einoede isch aber supr 

huere james irgendwas verschnitt. UR BEAUTIFUL UR BEAUTIFUL
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
De George R. R. Martin hätt jedem d'Eier abgrisse wo mit sonere schwachsinnige Idee chunnt. Schad ischer so fuul wordeMoff hat geschrieben:ich hans absolut ok gfunde, han ihn vorher aber au ned kennt

Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
das glaubi ned, de GRRM het vor ASOIAF im tv business gschaffed und verstaht meh devo wie das lauft als die meischte kritiker vode show
naja....geht so mit der ersten epidsode, am besten war noch das mit:
aria als walther.......was mich aber wunder nimmt, wie macht sie das mit ihrer statur und denn kleidern, sie ist ja nicht gerade die groesste?
aria als walther.......was mich aber wunder nimmt, wie macht sie das mit ihrer statur und denn kleidern, sie ist ja nicht gerade die groesste?
MAGIE HALT:)
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
D Zombies hend dich nid stutzig gmacht?
Wusste gar nid dass das magie ist, da die maske ja so texas chainsaw-artig ist.thaeye hat geschrieben:MAGIE HALT:)
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
denn muesses ja ersch recht magie si, in aktion gseht das züg ja denn perfekt us und gar ned texas chainsaw mässig
usserdem änderet sich näb de grössi ja au d'stimm
Ah gut, das toent recht plausibel.Moff hat geschrieben:denn muesses ja ersch recht magie si, in aktion gseht das züg ja denn perfekt us und gar ned texas chainsaw mässig
Ich hoffe die nächste episode gibt dann etwas mehr her, als die aufstellung aller parteien.
Mhhh musste gestern feststellen dass die episode doch nicht 1 1/2 std gedauert hat.....sind ja scheinbar nur die letzten 1-2 folgen der jeweiligen staffel(?) Die so lange dauern.

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
es isch scho krass wie wenig na chunnt, nur na 12 folge denn isch fertig
wennmer bedenkt, dass die beide letschte büecher sicher au 1000+ sitene ha werded isch das scho an arg gchürzti Version womer da die Show bechömed
wennmer bedenkt, dass die beide letschte büecher sicher au 1000+ sitene ha werded isch das scho an arg gchürzti Version womer da die Show bechömed
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Sie händ glaubs en zimliche Shitstorm usglöst mit dere Ed Sheeran Szene. Jedefalls heig er sind Twitter Account glöscht sithär.
Egal obs en Real Song vo ihm isch oder nid, woner da gsunge het, wenner dä Satz "it's a new song" nid gseit hätti und in däm momänt nid so blöd grinsend in dkamera gleugt hätt, wärs dütlich weniger gravierend gseh.
es heig ja scho es paar cameo uftritt gä vorhär, zb de drummer vo coldplay. Aber die Szene isch dermasse unuffällig gseh, dassmer en nur erkennt het wemers gwüsst het. Mit derigem chann i läbe.
Egal obs en Real Song vo ihm isch oder nid, woner da gsunge het, wenner dä Satz "it's a new song" nid gseit hätti und in däm momänt nid so blöd grinsend in dkamera gleugt hätt, wärs dütlich weniger gravierend gseh.
es heig ja scho es paar cameo uftritt gä vorhär, zb de drummer vo coldplay. Aber die Szene isch dermasse unuffällig gseh, dassmer en nur erkennt het wemers gwüsst het. Mit derigem chann i läbe.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
das isch mir gar nöd mal ufgfalle, will ich mich eh scho gärgeret han. es isch so unnötig, dass sich d'macher irgendswie populärmainstream abiedere. sie sinds ja eh scho - im guete sinn - bi dem erfolg. und klar störts eim nur wemme ihn (er)kännt und nöd würkli fan isch. aber es isch so ufgsetzt, dümmlich. schad. he nu, gange ja drvo us dass es würkli nur en cameo isch. wobii wenns so en shitstorm gitt, chönnts en ja nomal bringe und en teere und vierteile lah. das wär wiederum rächt stylish, au vo ihm sälber.The Sheep hat geschrieben:wenner dä Satz "it's a new song" nid gseit hätti und in däm momänt nid so blöd grinsend in dkamera gleugt hätt, wärs dütlich weniger gravierend gseh.

Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 19 Jul 2017 17:40, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ah ja, susch ganz gueti folg gsi. halt en halb wiederoerientierig, halb übergangsfolg, gäll.
I speeled my drink!
lol...einpaar filler und ein recht fragwürdiger kampf.
dass eon da schnell mal auftaucht und die ganze armada der besten schiffe von iron born niedermetzelt ist schon etwa fragwuerdig....theon hat dann noch den "stinker" rausgehaengt, ich hoffe er stirbt dann mal indem er sich fuer einer der starks kinder opfert.
missandey und greyworm...lol, das waren recht lange 5 min. gewesen, ich hoffe die sterben dann auch bald, die sind kaum noch zu ertragen. :typej:
dass eon da schnell mal auftaucht und die ganze armada der besten schiffe von iron born niedermetzelt ist schon etwa fragwuerdig....theon hat dann noch den "stinker" rausgehaengt, ich hoffe er stirbt dann mal indem er sich fuer einer der starks kinder opfert.
missandey und greyworm...lol, das waren recht lange 5 min. gewesen, ich hoffe die sterben dann auch bald, die sind kaum noch zu ertragen. :typej:
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich han nach de letschte Folg wieder bi de erschte Staffle agfange und bin mittlerwile i de dritte acho. Definitiv eini vo de beschte Serie sit immer 

- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Für em churze Momänt hani dänkt, dört wo d'Arya am Lagerfüür gsässe isch und plötzlich Grüsch ghört het ... jetzt bitte kei Gsang!! 

lol...wer weiss, eventuel taucht er ja nochmals auf.The Sheep hat geschrieben:Für em churze Momänt hani dänkt, dört wo d'Arya am Lagerfüür gsässe isch und plötzlich Grüsch ghört het ... jetzt bitte kei Gsang!!
das mit arya und ihrem wolf ist nun wohl definitv zu ende.......

- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
ich hoff, dass mich IMDB nid im Stich losst
de wird nöm choh sin twitter account isch uf jede fall au scho ciao, au sonen superstar miteme dünne hüütli.
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Das isch bitz s'Problem vo some Superstar. Wenn tusige vo Meitli eine abgoht wemer neume uftritt, schliesst mer schnäll druf dass eim die ganzi Wält zu Füesse ligt. d'Haters sind logischerwis nid die wo an derigi Konzärt göhn, aber die mälde sich sehr schnäll wenn ihrer Meinig nach Gränze überschritte hesch.
Und Game of Thrones isch en heiligi Chueh mitere immens grosse Fängmeinschaft. Dass da d'Sheeran Fans en Minderheit darstelle, find ich eigentlich nachvollziehbar ...
Und Game of Thrones isch en heiligi Chueh mitere immens grosse Fängmeinschaft. Dass da d'Sheeran Fans en Minderheit darstelle, find ich eigentlich nachvollziehbar ...
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Di nögscht Folg wird glaubs super....uf das Treffe warti scho sitere Ewigkeit 
Btw, wenn en Drache stirbt, wirder denn zumene untote Iisdrache? O_o

Btw, wenn en Drache stirbt, wirder denn zumene untote Iisdrache? O_o
Schwierig zu sagen, die riesen sind ja auch zu zombirs geworden....aber warum sind da keine zombie wölfe oder krähen und was noch wichtiger ist, kann der mountain noch zu nem white walker werden?!Xinobrax2 hat geschrieben: Btw, wenn en Drache stirbt, wirder denn zumene untote Iisdrache? O_o
1 drache wird sicher sterben oder zumindest schwer verwundet, das habe ich schon fast kommen sehen, obwohl ne drachenschuppe ist ja widerstandsfähiger als ein Knochen....und dass in meren, da war er js noch nicht voll ausgewachsen!