Klassiker wo nonid gspielt hesch
Moderatoren: Master(G), mr.raw
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich ha mich ebe nie gspoileret mit som2 drum hani s evermore recht geil gfunde =)
Re: Klassiker wo nonid gspielt hesch
also ich ha au sehr schöni erinnerige ans evermore. visuell schön abwächsligsriich, s zuetate sammle fürd zauber hani au cool gfunde, tuschhandel ufem markt, mega sound. alles tiptop. extrem entüschend isch aber gsi dass mer de hund nit stüüre ka als 2 player
Re: Klassiker wo nonid gspielt hesch
guet möglichmr.raw hat geschrieben:Nene isch nid EVO gsi. Ich glaub Terranigma isch es gsi.DeftOne hat geschrieben:Het de Evo evtl. EVO gmeint?![]()
Seb wör i nemli a sich scho als eis vo de istiigerfründlichere RPG's bezeichne. Einzigartig, simpel, schön Welt und joa, wenn's nöd so tüür wär eigentli scho super.
Sust wör i vermuete, dass er vilicht Soul Blazer oder Terranigma gmeint het. Wobi Soul Blazer agnehmer isch.

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
problem am mini: du spielsch dkc und findsches fantastisch. denn wetsch s'zwei spiele, chasch aber nöd, wills nöd druf isch.mr.raw hat geschrieben:ich ha vorsichtshalber 4stk bstellt und ein wird mir bim MM Basel uffd sitte gleggt.Mr. Heli hat geschrieben:De mini isch sicher günstiger und fründlilcher fürs familiebudget, sofern en grad bim release bechunsch.mr.raw hat geschrieben:dFrog wo i mir stell isch...sell i en SNES Mini kaufe, denn dörte sinn praktisch alli die Perlene druff wo ich verpasst ha...oder sell ich se als Original zuetue.
Also wirdi sicher eine ha am endi.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
guet, dck ha i scho original
ha eifach keini rpgs und shooter uff em snes.
die "wichtigschte"...für mi sinn das damals meh so plattformer gsi... ha i scho.
ha eifach keini rpgs und shooter uff em snes.
die "wichtigschte"...für mi sinn das damals meh so plattformer gsi... ha i scho.