Terminator 2 3D
Terminator 2 3D
Vorgestern ist die überarbeitete Version dieses (aus meiner Sicht) absoluten Meisterwerks in Deutschland in die Kinos gekommen. Jetzt wollte ich schauen, wann und wo ich mir den am besten gebe, nur um voller Entrüstung feststellen zu müssen, dass der in Der Schweiz gar nicht gezeigt wird.
https://outnow.ch/Movies/News/2017/08/2 ... izer-Kinos" onclick="window.open(this.href);return false;
Schade, das wäre für mich ein Grund gewesen, ausnahmsweise mal ins Kino zu gehen...
https://outnow.ch/Movies/News/2017/08/2 ... izer-Kinos" onclick="window.open(this.href);return false;
Schade, das wäre für mich ein Grund gewesen, ausnahmsweise mal ins Kino zu gehen...
Re: Terminator 2 3D
Wieso de das? De wär i viellicht au mal wieder is Kino... Und in Schland nur uf Deitsch... :typej:

Kleiner Flug nach England wär ne OptionBuccaneer hat geschrieben:Wieso de das? De wär i viellicht au mal wieder is Kino... Und in Schland nur uf Deitsch... :typej:

Ich hoffe, dass der in 3 Wochen noch in Deutschland läuft, dann bin ich ein paar Tage dort.
Ja, aber uf Dütsch! GrässlichMagnus hat geschrieben:Kleiner Flug nach England wär ne OptionBuccaneer hat geschrieben:Wieso de das? De wär i viellicht au mal wieder is Kino... Und in Schland nur uf Deitsch... :typej:![]()
Ich hoffe, dass der in 3 Wochen noch in Deutschland läuft, dann bin ich ein paar Tage dort.

- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Mir langet Heimkino. Im Oktober chunnter ja bereits use.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
bleib cool du pfeife.Buccaneer hat geschrieben:Ja, aber uf Dütsch! GrässlichMagnus hat geschrieben:Kleiner Flug nach England wär ne OptionBuccaneer hat geschrieben:Wieso de das? De wär i viellicht au mal wieder is Kino... Und in Schland nur uf Deitsch... :typej:![]()
I speeled my drink!
True that! Aber Film glich lieber im Original.evo hat geschrieben:Ich mag düütsch. Beste sprache

- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Bi am Dienstag gsi in Lörrach. Film natürli kult, z 3D zimli bescheide. Und ja, shame on Switzerland widermol... :typej:
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Magnus hat geschrieben:Kleiner Flug nach England wär ne OptionBuccaneer hat geschrieben:Wieso de das? De wär i viellicht au mal wieder is Kino... Und in Schland nur uf Deitsch... :typej:![]()
Ha gmeint, er sig nume am 29 gloffe.
Oh Banana…!
Nice. A must have für mi. Freu mi scho dä dähei satten 3D z'luege. Isch eh besser wie im Kino vo de Quali herThe Sheep hat geschrieben:Mir langet Heimkino. Im Oktober chunnter ja bereits use.
"Wer koh, der koh" würde man in Bayern sgen. Da fehlt mir leider das Equipment...OlDirty hat geschrieben:Nice. A must have für mi. Freu mi scho dä dähei satten 3D z'luege. Isch eh besser wie im Kino vo de Quali herThe Sheep hat geschrieben:Mir langet Heimkino. Im Oktober chunnter ja bereits use.
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
was meinsch demit ? Kei guete 3D Effekt ?abyss hat geschrieben: z 3D zimli bescheide.
Vom Cameron gits glaubs nur Titanic bisher als Nachbearbeitig uf 3D, und de hani technisch also überraschend guet gfunde.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
also für de Film würdi scho nach London Flüge (choscht ja keis Vermöge meh z.B. mit Ryanair) um en imne Imax 3D dsluege... natürli extrem dumm dasne d CH widr nid bringt :typej: :typej:
was mich allerdings chli stört isch wieder die Color Correction was gmacht hend. öb das jetzt würklech am Cameron sinere Vision entspricht und er früener nie happy dermit isch gsi?
Quelle
was mich allerdings chli stört isch wieder die Color Correction was gmacht hend. öb das jetzt würklech am Cameron sinere Vision entspricht und er früener nie happy dermit isch gsi?
Quelle
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Naja, z 3D isch nid so überecho irgendwie. Vielch isches ou am Kino gläge. Zimli chli gsi in Lörrach.The Sheep hat geschrieben:was meinsch demit ? Kei guete 3D Effekt ?abyss hat geschrieben: z 3D zimli bescheide.
Vom Cameron gits glaubs nur Titanic bisher als Nachbearbeitig uf 3D, und de hani technisch also überraschend guet gfunde.

Oh Banana…!
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
ach du scheisse. Teal & Orange mal wieder. Unglaublich wie lang sich die blödi Mode ghalte het. Müesste bald 15 Jahr siReinforced hat geschrieben:was mich allerdings chli stört isch wieder die Color Correction was gmacht hend. öb das jetzt würklech am Cameron sinere Vision entspricht und er früener nie happy dermit isch gsi?
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
en grund für mich uf Laserdisc downzgradeThe Sheep hat geschrieben:ach du scheisse. Teal & Orange mal wieder. Unglaublich wie lang sich die blödi Mode ghalte het. Müesste bald 15 Jahr siReinforced hat geschrieben:was mich allerdings chli stört isch wieder die Color Correction was gmacht hend. öb das jetzt würklech am Cameron sinere Vision entspricht und er früener nie happy dermit isch gsi?

Bi Titanic 3D das selbe Spiel? Isch de vor 5 Jahr nomal gloffe in 3D?!
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Titanic hani 2D und 3D ab Blaustrahl. Wirkt au Teal & Orange. Wobi nid so dunkel, und ich bin mir nid sicher, ob de nid scho immer so gseh isch. Spielt ja fascht usschliesslich znacht.
die color correction isch aber übelscht! gättet minere meinig jeglichi tüüfi.
cha das en grund sii das lcd's kei true black chönd darstelle dasme so en seich macht?
anderi option mit 3d glass isches normal.
cha das en grund sii das lcd's kei true black chönd darstelle dasme so en seich macht?
anderi option mit 3d glass isches normal.