Jep... weil das PS4 Highlight der E3 ein Game sein muss, dass ich schon 3x durchgezockt habe ... Ok... da war noch Detroit (skeptisch) und Spiderman (irgendwie hats mich nicht überzeugt)... aber ok Sony...
Herr Rossi hat geschrieben:Colossus und Ico schpili jedes Jahr mindeschtens einisch. Zitlos geil!
I liebe d Games oh, aber Ico isch mir leider zu verautet, und ou d Stürig isch haut nid so das wahre i Ico ( augemein i team ico games isch d Stürig schlächt, i tlg isch bsunders schlimm ).
Aber es isch definitiv extrem schad gits das Studio nüme
Herr Rossi hat geschrieben:D stürig hani recht im Griff, stört mi scho lang nümm. Aber ich ha au kei Problem mit Ice Climber
Auso bim Ice Climber hani d Stürig eigentlech ou nid schlächt im Griff, bi eifach schüsch scheisse dert.. Aber its grad bi tlg hani ziemlich am Afang mindestens 5 Minute probiert mit em trico e Brück ufe z cho, und d Stürig het nie kapiert was ig ha wöue, när ou schlächti Kamera wo teilwis gwächselt het... S het mir grad abglösche, has nid mau anähernd düre gspielt... Bi ziemlich am Rage gsi
Herr Rossi hat geschrieben:De Trico isch es Tier und verhaltet sich entsprechend. Das Thema hemmer scho gha, aber ja, d Stürig und d Kamerafüerig chasch de Hase gäh
Ja klar und das isch ja ou geil, aber weisch wenn über 5 Minute muesch ufe glich Punkt zeige daser ufegeit, empfinde ig das eifach aus schlächts Game Design..
Reinforced hat geschrieben:lohnt sich das HD? Update wirklich? Klar besseri Grafx wirds ha aber eigentlich isch mer mit dr PS3 Version scho rächt guet bedient gsi...
I gloube das muesch du säuber wüsse
Aber zu 60 fps säge ig nid nei, usserdäm hani d ps3 remaster chum gspiut. Hamer das game its nid aus remake gwünscht, säge aber sicher ou nid nei
Reinforced hat geschrieben:lohnt sich das HD? Update wirklich? Klar besseri Grafx wirds ha aber eigentlich isch mer mit dr PS3 Version scho rächt guet bedient gsi...
I gloube das muesch du säuber wüsse
Aber zu 60 fps säge ig nid nei, usserdäm hani d ps3 remaster chum gspiut. Hamer das game its nid aus remake gwünscht, säge aber sicher ou nid nei
Krass jetzt fangts mit dä PS4 au a mit mindistens 3 mal verkaufe
Zuletzt geändert von LuiStyle am 22 Jan 2018 19:38, insgesamt 1-mal geändert.
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07