Z dümmste Game uf dr Wäut. Gester gspiut uf eine 28 Schüss abgfüret und kei Träffer glandet und die ganz zit druffe gsi, dr Abe vorhär 4 siege ghout. Das huere zuefaus Schusssystem isch huere dr gröst dräck uf derä Wäut, e Tag chani aues u jedä kaputt mache ( z game laht mi la "gewähre" ) und mir hole zwüsche 5-10 Siege pro abe, und dr Tag druf chani Gägner über 250 HP ( 200 HP isch z maximum ) Schade mache, dä cha sich no iboue, und git mir 2 Schüss und ig bi Tod. Gester eim mit em blaue Repetier Snipergwehr ä Headshot gä ( 220 Schade ) und är hets eifach überläbt. Dä wo für das Schusssystem verantwortlech isch het dr Tod verdient ganz ehrlech, was söu das für ne scheiss si? Bi jedem Duel wird gwürflet öb darfsch träffe oder nid?? :typej: :typej: :typej: :typej: :typej:
Ig u dr Kolleg hei im Duo i dä letschtä 400 Spiu a die 100 Siege ghout, auso mir si guet und nid huere noobs. Hoffe pubg chunt gli für d PS4. Fortnite isch witzig aber es isch ou dumm, z Schusssystem isch eifach 0 / 10, und wenn dr Taktisch Vorteil hättisch chöi sich d mongo kiddies iboue und ufs mau bisch im Nachteil. Z geilste isch ou das nie dr Todesschuss darf setzä bis sich dr Gägner nid mindestens 1 Wang het chöne boue... ganz geils game! Ig wirde beschosse und bi so schnäu tod dasi nid mau me dr plan cha id finger nä. Mit guetem Internet unbedingt das Game midä, oder uf US Server ga, da geits aube besser. Die schlimmste si übrigens d Franzose uf dä Euro Server, die meiste hei gfüehlti 400 HP und si mit jedem 5 Schuss villech z träffe