Whatsapp vo iPhone uuf Android, wtf?
Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
Whatsapp vo iPhone uuf Android, wtf?
Gaht würkli nöd, oder? Ich glaubs, ich spinn. 10 Generation vo Smartphones und es isch nöd möglich en fucking Chat ds migriere. 

Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Re: Whatsapp vo iPhone uuf Android, wtf?
nope. geit nid...
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Lösche und Telegram druff tue 

Ich bin halt biz nostalgisch verahlagt. 90% vo miine persönliche Konversatione mit Fründe etc. vo dä letschte 10 Jahr oder so sind uuf whatsapp und die hätti halt scho gärn debii. Klar, wäred no uuf em alte Handy, aber trotzdem.
Evtl. doch wieder verchaufe und bim iPhone bliibe... debii wärs so es schöns gsi.
All die unzählige Dateschutziistellige im Android-Google Bündnis sind mier au nöd ganz ghüür.
Evtl. doch wieder verchaufe und bim iPhone bliibe... debii wärs so es schöns gsi.
All die unzählige Dateschutziistellige im Android-Google Bündnis sind mier au nöd ganz ghüür.
Zuletzt geändert von Vyse am 28 Apr 2018 19:36, insgesamt 2-mal geändert.
Eigentlich unfassbar. En Hersteller, wo für all gängige Plattforme ihres Produkt entwicklet aber es Migrationstool vorenthaltet.Jones hat geschrieben:nope. geit nid...
bringts huere wenns niemer brucht... lolXinobrax2 hat geschrieben:Lösche und Telegram druff tue
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
http://m.pctipp.ch/tipps-tricks/artikel ... sel-82232/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich han nur Telegram & Signal. Andersch chamer mich nid erreiche...und da mich ziemlich viel Lüt wend erreiche hends ez alli druff. Gat scho wemer gnueg stuur isch.Jones hat geschrieben:bringts huere wenns niemer brucht... lolXinobrax2 hat geschrieben:Lösche und Telegram druff tue
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ersetz stur mit konsequent!
Weiss scho, aber es huere Gebaschtel und choschtepflichtig.Herr Rossi hat geschrieben:http://m.pctipp.ch/tipps-tricks/artikel ... sel-82232/
Isch sogar offiziell vermerkt.
https://faq.whatsapp.com/de/28030001/" onclick="window.open(this.href);return false;
Als obs für dä Hersteller, wo plattformübergriifend die gliich App entwickled, schwierig wär, gschwind e Schnittstell ds programmiere: Topic und Wält close.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Memes kännsch aber scho? Dä Humor entstaht hüüfig duur es Missverhältnis zw. dä Darstellig vonere Reaktion im Meme uuf e meistens triviali Gegäbeheit. Miini Nerve 

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ja easy, cha halt mit so "ich reg mi uf aber es gäb e Lösig"-Sache nid vil Empathie ufbringe =)
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Whatsup verbrennt de einte oder andere glaub recht d'birre. Chume leider immer meh so sinnlosi nachrichte und bildli etc. über. :typej:

Eigentlich häsch ja rächt, reg mi total zwäcklos uuf aber mier implodiert mängisch fascht Chopf bi so unnötige tech. Schikane, bsunders wämme bedänkt was für komplexi Lösige i jedem erdänkliche Berich umgsetzt worde sind.Herr Rossi hat geschrieben:Ja easy, cha halt mit so "ich reg mi uf aber es gäb e Lösig"-Sache nid vil Empathie ufbringe =)