World of Warcraft

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Re: World of Warcraft

Beitrag von h4xX0r »

Sylvara hat geschrieben:lol er het ebe fast i jedem punkt recht. er isch zwar extrem, ich finds zb. jensti sache no grund gnueg zum wow spiele, aber was er seit bez. dr wow players base und wie krass ds genre abgnoh het dank wow, isch nunmal tatsach.
oder nenne mer's e "shift". immersive und mmo-rpg isch bi wow nümme viel. es gaht nur um loot und sache sammle. alles andere isch bestefalls 'optional' aber nid erfolgsentscheidend. d'welt isch o ziemli tot us rpg perspektive, e pop-zirkus halt. was er zum player self-entitlement seit, nervt mich selber scho sit jahre. d'lüüt wend alles und derfür nüt mache, ds ganze iisatz/belohnigs-prinzip bi wow stimmt scholang nümme.

dr wolfshead isch e ex-EQ spieler und us dem gsichtspunkt, isch wow dr gipfel vo dr dekadenz. ;)
es isch sehr es interessants thema eigentlich.
was er hät recht? er isch eifach am teubele, will wow nüme so hardcoa isch wie er seit,d ass ers gern hätti. die erschte beide antworte drunter erchläred eigentlich recht guet, warum er en idiot isch.
cataclysm isch so öppe s'schönschte und luschitigschte wo WoW hätti chöne passiere. er jammered, dass low level content nöd fordernd isch. ich han lvl 1 -80 alleige gspielt. nöd will ich das will, sondern wills kein einzige andere player i dere level range gha hät. uf em ganze server während ich gspielt han. wenn das no fordern gsi wäri, hätti nach 2 stund uufghört. alli quest lines und stories wo verzellt werdet während em levele sind fantastisch, vo wege kei immörschn. scheisse regd mich de mongo uuf :lol:

mümü ales wird trivial... das isch i JEDEM MMO bi jedere expansion so gsi. vo MMO vermarktig hät er au kei ahnig.

zerscht schriebt er das:
Sales figures do not accurately predict the quality of a product.
und denn das:
...profits will naturally follow quality every time.
am beschte de möngel eifach wieder vergesse
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

lol, ich glaub nid dass din und sin gsichtspunkt sich je finde chönnd. du bisch offesichtlich blizzard's main audience, er isch's nid. er truuret halt de alte zyte nach. :lol:
ich find blizzard het sehr viel gleistet um MMOs endlich user-friendly zmache und ebe, o meh casual. i chönnts süsch o nümm spiele. aber es git o grenze: die ganze popculture references find ich zb. störend und unnötig. ich finds o schaad, dass classes im prinzip obsolete sind in WoW oder dass soviel fokus uf loot isch.
und das sind nid würklich faktore wo direkt mit zytufwand zäme hanget. das isch eifach e extreme fokus vo Blizzard uuf shinies und fast rewards und das macht WoW zimli churz-lebig. oder was meinsch wie lang du no cataclysm wirsch spiele?
me cha sich jetz o drüber striite, wieviel 'mmo' dasses no isch, wenn du quasi alles in WoW solo chasch mache...isch das dr sinn? und darum findsch du niemert zum levle.

dass Blizzard sich nid für stimme wie wolfshead interessiert, isch scho klar. aber nurno das mache, was profit bringt isch nonie es absoluts qualitäts-züügnis für irgendwas gsi. und es het würklich unglaublich viel idiote i dem spiel fängs, isch ja nid gege dich gmeint. :P
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

cata isch die best erwiiterig wos bis jetzt gä het für solo content. quest hei nie meh spass gmacht. aber hesch sä halt schnäll mal gseh.

defür isch raide für mi gar nüm reizvoll.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

sorry, wow isch no nie hardcore gsi. es hät scho immer die eifachere gmüeter aagsproche und nöd de hardcore gamer. darum isch es a so en riise erfolg gsi.
es gitt gnueg hardcore mmo's in gueter quali, Aion, FF usw. söll er die spiele. aber nöd anere firma säge wo 12mio subscribers hät (und immer meh und meh) sie mached öppis falsch, will sie nöd sies spiel produziered.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

ritschi hat geschrieben:cata isch die best erwiiterig wos bis jetzt gä het für solo content. quest hei nie meh spass gmacht. aber hesch sä halt schnäll mal gseh.

defür isch raide für mi gar nüm reizvoll.
ebe. es fraagt sich halt was das für e entwicklig sii söll fürs MMO-genre, wenn 'guet' isch was solo-friendly isch. und wenn raiding und anderi gross-gruppe aktione dermasse unwichtig werde.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

h4xX0r hat geschrieben:sorry, wow isch no nie hardcore gsi. es hät scho immer die eifachere gmüeter aagsproche und nöd de hardcore gamer. darum isch es a so en riise erfolg gsi.
es gitt gnueg hardcore mmo's in gueter quali, Aion, FF usw. söll er die spiele. aber nöd anere firma säge wo 12mio subscribers hät (und immer meh und meh) sie mached öppis falsch, will sie nöd sies spiel produziered.
er erwartet eidüütig zviel, resp. zfalsche vo blizzard, logisch. für ihn hei sie als markfüehrer halt e art vorbild-funktion, was ja o nid ganz falsch isch. nur dass das ihne rechte schnorz sii cha - it works, so who gives a fuck. :lol:

und um hardcore geits eigentlich o nid. vanilla wow isch e sehr gueti mischig gsi, oder TBC eigentlich ds beste us beidne welte, find ich jetz persönlich. du hesch scho sehr viel freiheite gha als einzelne, aber es het immerno klari restrictions ghä, wo ds spielprinzip klassisch ghalte hei.
d'ziel (us miner sicht) wär e balance, nid hardcore und nid lala-wunderland-chatroom. Cataclysm isch genau so extrem und zb. ds LFG tool mag soloing eifach gmacht ha, aber es het grouping o total ad absurdum gfüehrt.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

The kick from group system is dodgy, and so we ended up having to keep the guy the entire dungeon.
was für e vollidiotin. da isch gar nix dodgy. vote for kick und fertig.
Community in RPGs sind scho immer die gröschte arschlöcher gsi, und ich spiele jetzt MMOs sitt em 98i. IMMER IMMER IMMER, egal i wellem. s'ziel i de MMOs isch es scho immer gsi Lüüt zfinde wo guet sind und mit dene zämezspiele und suscht mit niemerd anderem.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

wenn er scho uusholt denn, söll er das richtig mache. nöd de dungeon finder hät idiote gebore sondern d'instanzierig vo dungeons
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

h4xX0r hat geschrieben:
The kick from group system is dodgy, and so we ended up having to keep the guy the entire dungeon.
was für e vollidiotin. da isch gar nix dodgy. vote for kick und fertig.
Community in RPGs sind scho immer die gröschte arschlöcher gsi, und ich spiele jetzt MMOs sitt em 98i. IMMER IMMER IMMER, egal i wellem. s'ziel i de MMOs isch es scho immer gsi Lüüt zfinde wo guet sind und mit dene zämezspiele und suscht mit niemerd anderem.
jep. gseh ich genau so, süsch würd ich wow scholang nümm spiele.
anderersiits frag ich mich, wie grad casual players mit wenig zyt, kontakt im spiel chöi pflege und uufrecht erhalte. sie chönds nid - und dene lüüt het mer halt sehr vieles aapasst in WoW. es bruucht ebe genau kei community meh, nidmal für 5man heroics. i ha nonie öppis ähnlich 'tots' gseh i irgendeme MMO, wie LFG runs.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

s'jammeret ebe doch alli. aber wehe ich säg das da.

und eh, göhnd gschiider go lotro spiele.
I speeled my drink!
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

zwirrlibatz hat geschrieben:s'jammeret ebe doch alli. aber wehe ich säg das da.

und eh, göhnd gschiider go lotro spiele.
lotro isch äbe genau nid besser.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

s'jammere isch scho immer en bestandteil gsi vo MMOs lol
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

h4xX0r hat geschrieben:wenn er scho uusholt denn, söll er das richtig mache. nöd de dungeon finder hät idiote gebore sondern d'instanzierig vo dungeons
sie hätte ds lfg chönne server-wide bhalte. das hätt scho e grosse unterschied gmacht.
ja längeri queues etc. etc....aber ds hauptproblem jetz isch die total anonymität und uuswechselbarkeit. es het kei konsequenze meh.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

jammere und kritisiere sind zwei paar schueh. wer nümme kritisch isch gegenüber spieli, wo er selber o spielt, huii :lol:
ich find tuusig sache guet a WoW, aber nolang nid alles.
und nei merci lotro.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

ich finde wow aagnehm zum spiele. wenn ichs scheisse finde, höri uuf. sött jede so mache
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

A propos hardcore: http://www.paragon.fi/blogs/typical-day-during-progress
normale tag vomne Paragon raider (world first oder second sind die glaub)

i finds uhuere krass....wie macht mer das? scho nur so wenig penne und derzue schaffe?
guet, die lüüt hei immer nur grad aafangs content hoch-saison, nachher machets wieder lang nüüt glaub (het ja nüt meh).
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

h4xX0r hat geschrieben:ich finde wow aagnehm zum spiele. wenn ichs scheisse finde, höri uuf. sött jede so mache
ja, wenn gwüssi 'rage-quitter' posts vo lüüt liesisch, fragsch dich mängisch was für e obskuri, "persönlichi beziehig" die in ihrem chopf zu blizzard hei lol...huii
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Sylvara hat geschrieben:A propos hardcore: http://www.paragon.fi/blogs/typical-day-during-progress
normale tag vomne Paragon raider (world first oder second sind die glaub)

i finds uhuere krass....wie macht mer das? scho nur so wenig penne und derzue schaffe?
guet, die lüüt hei immer nur grad aafangs content hoch-saison, nachher machets wieder lang nüüt glaub (het ja nüt meh).
rofl genau so hani EQ gspielt 3 jahr lang... :oops: gsund isch es sicher nöd
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

lol...wie konzentriert mer sich 8std am stück ufs raide?
eifach mal viel spiele isch ja no eis, aber die sind über ventrilo am instanze cleare im eilverfahre. :fear:
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

mir händ no kei ventrillo gha, isch alles über ingame chat gloffe, ab und zue MIRC, aber denn häsch müse usetappe.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

LOL MIRC! das kenne ono! :mrgreen:
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

plz idle us @ #german-elite-clan-fighters (quake.net)
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

lulz mirc. ha mi überall zum channel mod ufe gschliiimt und bi denn immer übermüetig worde mit de macht.
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

ritschi hat geschrieben:lulz mirc. ha mi überall zum channel mod ufe gschliiimt und bi denn immer übermüetig worde mit de macht.
@ritschi slaps G-ay-lien with a stinky fish.
@ritschi punches h4xX0r out of the channel!
h4xX0r has left the channel.

Häsch au so luschtigi Sache gmacht gha? :groel:
De totali Hass isches gsi :!:
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

puh, also ich kenn ja keis anders mmo, aber ich finde wow bütet vom casual zum hardcore gamer absolut alles.
und suscht hätt ich en total anderi definition vo casual und hardcore. aber was gits i anderne mmos wo meh hardcore isch als zB wie paragon das mached? und ja die sind nummer 1.

und klar ischs tot wennmer mitem lfd tool dungeons macht, aber wen interessierts? du chasch immerna gnau glich mit kumpels das mache wie vorher. nur gits jetzt zuesätzlich na das tool. vorher hetsch eifach gar nüt gmacht, denn wärs ja na toter gsi.

dass quests viel besser sind stimmt, ansuschte findi ned, dass de singleplayer content dütlich usbaut wurde wär. sit vanilla gits arena und pvp, wasmer als random total vergesse chan. und wie de dragon sich ja gern beschwert lauft eigentlich eh gar nüt meh ohni gilde sobaldmer 85 isch, was ebe au stimmt.
Antworten