feeshlee hat geschrieben:bim brock benutzt er das: http://en.wikipedia.org/wiki/Lily_of_the_Valley" onclick="window.open(this.href);return false;
also Maiglöckli, wänn uf dä liste luegsch.
ahja, stimmt! scho vergässe.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Haha, logisch, gad völlig es Blackout gha. S'hett sogar BB-watcher gha, wo vom Shot ir Folg vor dr Uflösig gschnauet hei, dass d'Pistole uf d'Blueme zeigt und's somit dr Walter isch gsi, wo dr Brock hett vergiftet.
Interessante Gedanke, was meined ihr? Ich persönlich glaubes nöd. Da gits endli mal es Ending (wenigstens us minere Sicht) wo alles uuflöst und Lüüt sueched denn plötzli wieder de "eifach" Uusweg mit somene Schluss. Für mich isches perfekt gsi so wies isch.
Pandemonium hat geschrieben:S isch en fantastische Trip gsi. Danke viel mal a all die geniale Lüüt wo dra beteiligt gsi sind. Sie händ au super Zahle erreicht mitem Finale. Aber isch huere schad das die Serie bis eigentli zu de letschte Paar Folge sonen Gheimtipp bliebe isch. Viellicht isch aber au das s Spezielle gsi, sones Gfühl vo Zuegehörigkeit vo gmeinsame Fans hät sich bi mir uf jede Fall ignistet.