Ich mein ja nid es Full set für Monsters in my Pocket. Ich meine es Full Set vo alnä NES Games....Mastler(P) hat geschrieben:was häsch usgeh für das full set, calanda?
ALLI!!!!!!
agestuffer
Moderatoren: Master(G), mr.raw
Ich mein ja nid es Full set für Monsters in my Pocket. Ich meine es Full Set vo alnä NES Games....Mastler(P) hat geschrieben:was häsch usgeh für das full set, calanda?
au all regione?agestuffer hat geschrieben:Ich mein ja nid es Full set für Monsters in my Pocket. Ich meine es Full Set vo alnä NES Games....
ALLI!!!!!!
PAL glaubs scho.... Er chauft ja war zämä us alnä herrä Längder sobald PAL isch chaufts de Calanda..Mastler(P) hat geschrieben:au all regione?
Sammlä tueni nix meh. Hann ja alles..... Haha..Mastler(P) hat geschrieben:ok, cool. danke.
sammlisch du eigentlich au oder dealsch nur? was bliebed für games bi dir ligge?
mastler
Ja, Nintendo forever in my heart. HahaMastler(P) hat geschrieben:tod gstranded und so andre tripple A scheiss interessiert di nüm? nur no nintendo?
calanda hat geschrieben:
Endlich alli 4 Figure
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Hauptsächlich pal bagestuffer hat geschrieben:PAL glaubs scho.... Er chauft ja war zämä us alnä herrä Längder sobald PAL isch chaufts de Calanda..Mastler(P) hat geschrieben:au all regione?
Aber 100% weisssis nid. US und JAP uf jede Fall sammleter nid
agestuffer
Gad jedem so.agestuffer hat geschrieben:..... Wüsst au nid wenn ich das Züügs alles sell gamä. Hani bitz anderi Prios als jede Tag 3-4 Stund zocke! (ich spielä pro Wuchä 3-4 Stund... Oftmals am Week-End)Mastler(P) hat geschrieben:tod gstranded und so andre tripple A scheiss interessiert di nüm? nur no nintendo?
aso s gliche game einmal mit franz cover, denn dütsch, denn no spanisch, oder was?calanda hat geschrieben:Hauptsächlich pal b
Jedi variante und cover wos git. Mind 1 mal
jenachdem sgliche spiel zb. zeichnetes cover,Pixel coverMastler(P) hat geschrieben:aso s gliche game einmal mit franz cover, denn dütsch, denn no spanisch, oder was?calanda hat geschrieben:Hauptsächlich pal b
Jedi variante und cover wos git. Mind 1 mal
Das isch nid mal so schlimm. chan der mal a foti mache..Mastler(P) hat geschrieben:krass. viel glück. das mit dä siegel wär mir zvill.
Ja mach... Mier NES 08/15 Gamer wettet meh gsee..calanda hat geschrieben:Das isch nid mal so schlimm. chan der mal a foti mache..
Pal dia 2evo hat geschrieben:Geilon.
Vom mm2 gits none dritts cover, oder isch das US version?
dütschland - england?calanda hat geschrieben:Pal dia 2
Pal b.Mastler(P) hat geschrieben:dütschland - england?calanda hat geschrieben:Pal dia 2
häsch die andere zum teil selber no ih folie ihpackt?
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] und 1 Gast