Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
Bests gfühl. Ha bis vor kurzem no win xp verwändet bim home pcMastler(P) hat geschrieben: 3. no risk - no fun style eifach wieterverwände.
Nei, im Fall vo Windows 10 im Vergliich mit dä alte Windows-Versione eifach nur clever..evo hat geschrieben:Und das finsch schlimm? Die wo immer ums verrecke s neuschte und agseischt ha müen sin doch no die viel ärmere sieche.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
firmene nutze oft seeeehr alti IT system.Mastler(P) hat geschrieben:
was ich eher trurig find isch, dass vill firmene ersch letscht jahr ufs 10ni sind, will ebe migrosoft dä support vom 7ni jetz ihgstellt hät.
chunt bitz ufd branche ah, aber allgemein stecket schlaui fimene vill geld id technik und nöds absolute minimum.evo hat geschrieben:firmene nutze oft seeeehr alti IT system.
nei, aber ich ha mal vonere gräuberte silent hill 2 version so was komischs ihgfange.evo hat geschrieben:kenned ihr in eurem private umfäld irgendwer wo schomol richtig böse in e compiuter falle trampt isch?
Nei, bis jetzt nöd.. ich klicke au nöd alles a undversueche mis Netzwerch entsprechend z'schütze.evo hat geschrieben: zum thema sicherheit:
kenned ihr in eurem private umfäld irgendwer wo schomol richtig böse in e compiuter falle trampt isch? hacking, phishing, nenns wieds wotsch. und mit däm meini nit es ebay päckli wo mol nit glifert isch worde und mer vo paypal 12 stund spöter t kohle wider ufem konto gha het. ich ebbe nid.
thaeye hat geschrieben:technik isch hüt s a und o inere firma, ich gsehs jetzt grad wieen firma sich in abgrund riitet wills 10 jahr nöd id it haend welle investiere....it isch hüt "business enabler" und nömm zuelieferer.
selbstgspröch:keis wunder, 20 jahr lang i de guete blase vill geld verdient, sich nur under de "gnehme" gsellschaft bewegt und jetzt gits halt en grossi umwälzig, aber den über de donald chli umelästere und nöd verstah wieso so öper überhaupt haet chöne gwählt werde...tjaaaaaa. ich hoff die verblasts all.thaeye hat geschrieben:..aber sie waend nöd lose. lieber chli golf spielele und jedi wuche wichtigi sitzige wo xxx 10tuusig franke chostet.
Brueder vom Frodofeeshlee hat geschrieben:windo
Is Landesmusem go 'Games' ahluege. Und nochli Indiennes und susch echli Museum-ZüügXYBOT hat geschrieben:was schliiichsch am züri hb ume?feeshlee hat geschrieben:windo
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 1 Gast