XYBOT hat geschrieben:schritt 2 hani eifach grad übersprunge
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
agestuffer hat geschrieben:Wenn so en Typ im Resti mich würd fragä was ich will uf änglisch, denn tät ich Franz Heinzer mässig sägä: "Was meinter...." Hahah.. Legendär....
agestuffer
ach pitsch, de franz heinzer kennt doch hüt niemert meh uusert mir beide.
isch doch schön für eu. muen au nöd immer jedä voll drus cho.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Herr Rossi hat geschrieben:I weli Schublade ghört mer wenn mer de Franz Heinzer und d Marie Theres Nadig no kennt und kei Müe mit nur englischsprechendem Servicepersonal het?
du bisch eh en dreckige xenophobe bünzli. wenn gömmer go suufe? tusch grilliere im früehling?
Herr Rossi hat geschrieben:I weli Schublade ghört mer wenn mer de Franz Heinzer und d Marie Theres Nadig no kennt und kei Müe mit nur englischsprechendem Servicepersonal het?
Bi de altä Schiifahrer id Schublädä "Altä Cheib wo die no kännt"
und bim zweite würdi meinä "Immer und überall voll Kulant Schubladä"
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
XYBOT hat geschrieben:ich bin hardcore schwiizer und han vo beidne no nie öpis ghört?! isch wohl so aglo scheiss so cervelat promis werdet in züri knallhert ignoriert
na härter, isch "puurescheisse" weisch schifahre und so.