chani nöd underschriibe, viel zviel QTE, oft hed meh gfühlt gar kei Kontrolle über s'Spiel, meh chönt mängisch meine, meh spieli FIFAMaster(G) hat geschrieben: kampagne vom leon isch classic resi4-style.

Moderatoren: Master(G), zeromeier
chani nöd underschriibe, viel zviel QTE, oft hed meh gfühlt gar kei Kontrolle über s'Spiel, meh chönt mängisch meine, meh spieli FIFAMaster(G) hat geschrieben: kampagne vom leon isch classic resi4-style.
e-sports readyzeromeier hat geschrieben:chani nöd underschriibe, viel zviel QTE, oft hed meh gfühlt gar kei Kontrolle über s'Spiel, meh chönt mängisch meine, meh spieli FIFAMaster(G) hat geschrieben: kampagne vom leon isch classic resi4-style.
Es isch ebe gar keis guets game, egal i welere Form. Gamedesign diräkt us de HöllBejita hat geschrieben:Resi 6 isch es guets action Game, e Katastrophä aus Resi. S gliche bim 7. Guete FPS es beschissnigs Resi.
Es isch sicher immer no es "guets" Action Game, mit es paar coolä szenä. Guet isch für mi ok, spielbar mit es paar guete momänte. Schlächt isches ämu nid ( für es stupids action game ). Witer chumi dr nüm entgägezeromeier hat geschrieben:Es isch ebe gar keis guets game, egal i welere Form. Gamedesign diräkt us de HöllBejita hat geschrieben:Resi 6 isch es guets action Game, e Katastrophä aus Resi. S gliche bim 7. Guete FPS es beschissnigs Resi.
Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 4 Gäste