esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Re: esch corona esch problem

Beitrag von resuscitation »

Scheiss egal, was Ihr da all für än Stuss laberet.. ich wünsche Eu, das Ihr allis gsund bliibet!
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Vyse hat geschrieben:He Rossi, wieso händ diini Eltere eigentli so en entspannti Haltig zum Tod? Isch das au nur es cools Getue oder uufrichtig? Falls uufrichtig: 1. Wie chasch dier sicher si, dass uufrichtig so en entspannti Haltig händ und 2. wie chonnt das? Sinds Multimillinäre und händ chönne sLäbe bis zum Letschte uuskoschte oder händs irgend e bsunderi Erziehig gnosse? Sinds villicht total iignoh vonere Heilslehr, wo inne die Rueh schänkt? Sektemitglieder villicht?
Mini Eltere sind i bescheidene Verhältnis ufgwachse und hend s Beschte für sie persönlich gmacht im Läbe. Si sind zfride mit sich und gnüegsam. Vilicht bruchsch du no chli Ziit und Erfahrig zum a de Punkt cho, kei Ahnig. Mini Ischtellig zum Tod als normale, natürliche Bestandteil vom Läbe hani evtl vom Vater, e Teil sicher au dür eigeti Erfahrige und Erläbts.

Isch dini Haltig zum Tod ufrichtig oder nur es ängschtlichs Getue?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

oh jetzt chunt de todesscheiss widr, aber nur zue. es gat immer nur um die nöchste (so sind mir mensche halt), au bi dir rossi. aber du tuesch jetzt nah chli.

mini eltere gsehnds au locker, ich au, es gat aber drum gnau weg dem "lockere" gseh das es nöd zu übermuetig wird, will den d spitäler brutalst überlastet werdet (frög dich mal wieso-->deindustralisierig europa und technik nirgends), aber es gat na lang bises die dumme begriffet. mir haetet ja lernbiespiel.
Zuletzt geändert von thaeye am 15 Mär 2020 15:39, insgesamt 1-mal geändert.
XYBOT
c'est mamifigg
c'est mamifigg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
219
Trading points minus
0

Beitrag von XYBOT »

thaeye hat geschrieben:jetzt schlüsst dütschland d grenze zu ois :groel: aber grenze he, gits doch gar nöm.
Die Bundesrepublik Deutschland greift im Kampf gegen das Coronavirus zu rigorosen Massnahmen. Unter anderem wird die Grenze zur Schweiz morgen Montag ab 8 Uhr geschlossen.
sölli morn am 7.00 no schnell übere für de letzt ichauf?? meinsch si lönd mi denn am 10ni wider zrugg? :lol:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

wird schwierig aber machs!
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

Zrügg chunsch doch gäng. Si doch froh, wesi di wider los wärde... 8-)
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:mini eltere gsehnds au locker, ich au, es gat aber drum gnau weg dem "lockere" gseh das es nöd zu übermuetig wird, will den d spitäler brutalst überlastet werdet
Gasch du devo us dass ich mit de Situation zu locker umgah? Wenn ja, warum?
Wie scho erwähnt isches sicher wichtig dass mer sich binere Grippewelle entsprechend verantwortigsvoll verhaltet. Ich vermuete dass sich einigi usserhalb von Risikogruppe wo trotzdem gschtorbe sind dementsprechend nid so verantwortigsvoll verhalte hend. Oder sie hend nid gwüsst dass si zu de Risikogruppe ghöred.

Für mich und die meischte i mim Umfeld sind lediglich d Reaktione teilwiis extrem übertriebe oder halt schlicht nid verhältnismässig.
Ich halte mich a d Vorgabe vom Bund, mues si aber nid alli guet finde.
XYBOT
c'est mamifigg
c'est mamifigg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
219
Trading points minus
0

Beitrag von XYBOT »

konstanz chönds grad schlüsse, het ja 95% schwiizer wo döt ichaufed :lol:

wenni mit em liferwage gahn lönds mi sicher dure ;)
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

no mini 2ct: De Virus ansich stresst mich nöd wüki, so gads glaub de meischte. Aber was jetzt mit Abriglige, lockdowns und Verbot ufgfahre wird, und was drususe passiere wird uf Ökonomischer (und evtl. sogar ökologischer) Ebeni, das chan aktuell gar niemerd abschätze. Das wird - wenn das gnueg lang gad jetzt - euses Wertesystem und eusi Läbenswiis u.U. nachhaltig beiflusse. Und ja doch, vor dem hani Respäkt. Ich finds aber au interessant. Irgendwenn isch sowieso fertig mit mir, ich hoff nöd wägm Virus. Aber wer weiss was sich drususe no entwicklet. ich gseh önd grad Ändziit, aber potentielli Veränderige, doch, ja.

Ihr nöd?

Bonsuedit: bin aktuell froh no es NAS voll mit Underhaltig zha und es Raspbi wo au oni Internet all Spieli abspielt. Kolleg in China hed weder no und au kei Konsole, er langwiilt sich im FB bitz mittels Striitdiskussione, thats it.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

wenns internet down isch, gats erst richtig los;)

es wird ischnidigi veränderige ha, natürlich au nach dere ziit. es werdet rigorosi forderige choh, gwüssi berechtigt, gwüssi nöd. wie immer i schwierige ziite, weiche stelle heissts halt den, drum jetzt weg mit de idiote am rueder.
zeromeier
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

fönny wie kei sau meh sich fürs klima interessiert. wahrschiinlich merked die panik-idiote vom klima-thema nöd mal, dass es ihne jetzt schnurz-egal isch und was das für e Farce isch. Aber das nur am Rand. s'klima isch aber massiv beiflusst wurde dur eus ide letschte 100 Jahr, und jetzt uf ein Schlag massiv weniger. Was hed ächt das für e Uswirkig? Chönt au negativ sii, im Fall.

btw: chine bis hüt immer no internet und food, da gseni nöd so es grosses Problem. Aber NEVER KNOW.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:fönny wie kei sau meh sich fürs klima interessiert. wahrschiinlich merked die panik-idiote vom klima-thema nöd mal, dass es ihne jetzt schnurz-egal isch und was das für e Farce isch. Aber das nur am Rand. s'klima isch aber massiv beiflusst wurde dur eus ide letschte 100 Jahr, und jetzt uf ein Schlag massiv weniger. Was hed ächt das für e Uswirkig? Chönt au negativ sii, im Fall.

btw: chine bis hüt immer no internet und food, da gseni nöd so es grosses Problem. Aber NEVER KNOW.
china isch en macht, mir (europa) sind en wurst, aber schad gset meh das immer nah nöd.
zeromeier
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:fönny wie kei sau meh sich fürs klima interessiert. wahrschiinlich merked die panik-idiote vom klima-thema nöd mal, dass es ihne jetzt schnurz-egal isch und was das für e Farce isch. Aber das nur am Rand. s'klima isch aber massiv beiflusst wurde dur eus ide letschte 100 Jahr, und jetzt uf ein Schlag massiv weniger. Was hed ächt das für e Uswirkig? Chönt au negativ sii, im Fall.

china isch en macht, mir (europa) sind en wurst, aber schad gset meh das immer nah nöd.
logisch, trotzdem glaubi nöd anes ändziit szenario wägm virus. was nachher passiert, isch e anderi Frag.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:

logisch, trotzdem glaubi nöd anes ändziit szenario wägm virus. was nachher passiert, isch e anderi Frag.
ändziit isch immer sones wort won ich gern vermiede, was isch endzziit...wiiter gats immer. china chan ja europ. firmene billig go isammle. wieso au nöd. verschwörer :1thumb:
zeromeier
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:

ändziit isch immer sones wort won ich gern vermiede, was isch endzziit...wiiter gats immer. china chan ja europ. firmene billig go isammle. wieso au nöd. verschwörer :1thumb:
ändziit isch für mich, wenns system nüm verhebt und d'lüüt so unzfriede sind, dass anarchie izied. ergo unwahrschiinlich.
was mit de Arbetslose Quote i 3 Mönet isch und ob mir jemals wieder für 500 stutz id staate chönd flüüge, isch e anderi Frag. chönti sich scho einiges rächt verändere.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ja guet de mit de 500 frange isch sicherlich verbii.
zeromeier
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:ja guet de mit de 500 frange isch sicherlich verbii.
evtl. haut eus das ganze au eifach 40 jahr zrugg, wär au nöd s'tümmscht, gueti ziit gsii ide 80er.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

thaeye hat geschrieben:ja guet de mit de 500 frange isch sicherlich verbii.
evtl. haut eus das ganze au eifach 40 jahr zrugg, wär au nöd s'tümmscht, gueti ziit gsii ide 80er.
:1thumb: 90er au ok.
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »

resuscitation hat geschrieben:Scheiss egal, was Ihr da all für än Stuss laberet.. ich wünsche Eu, das Ihr allis gsund bliibet!
....hät er gseit. ..
Spass bei seite. Danke glichfalls. Will scho nochle seich schriibe.
:vortex:
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »

Wenn angst hesch chasch imfall en viräblocker näh.
:vortex:
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

thaeye hat geschrieben:jetzt schlüsst dütschland d grenze zu ois :groel: aber grenze he, gits doch gar nöm.
Der Virus kennt keine Grenzen, er hat bereits fast alle Grenzen überwunden.

Das Einzige was wirklich noch hilft ist individuelle Isolation, nicht Grenzschliessungen.

China ist grösser als ganz Europa... wo sollen sie dort Grenzen schliessen? Selbst wenn die alles dichtmachen haben sie immer noch mehr als doppelt soviele Leute auf einer grösseren Fläche als ganz Europa versammelt. Da sieht man wie absurd Grenzschliessungen eigentlich sind. Wir sollten also mal lernen in Einheit zu sein, denn so ist es natürlich kein Wunder dass eine brauchbare "Union" nur ein Traum ist bei soviel Uneinheit.

Schon 2200 Fälle in CH, krass! Die Österreicher möchten nur noch maximal 5 Leute für Versammlungen zulassen d.h. maximal Familiengrösse, somit ist es schon fast Totalisolation. Die Schweiz ist da toleranter, offenbar zu tolerant weil sie haben enorme Neuinfektionen.

Wobei die Schweiz einen guten Vorteil hat: Sie haben ziemlich viele Singlehaushalte, bis zu 30% je nach Kanton. Das ist bei der Isolation natürlich von Vorteil.

Das Problem ist aber, wie bei fast jedem Virus, dass das Virus zwar fast alle infzieren kann, er aber nur bei genug schwachen Leuten ausbricht! Das heisst: Ich vermute dass in real etwa 10x mehr Leute bereits infiziert sind aber der Virus zeigt dort fast keine Symptome.

Laut Wissenschaft ist der Coronavirus etwa 10x gefährlicher als ein seasonaler Grippevirus d.h. es sterben 10x mehr erkrankte Leute daran. Das mag für alle Altersgruppen gelten aber Kinder und junge oder immunstarke Leute erkranken gar nicht erst daran, oder so schwach dass der Virus nicht richtig ausbrechen kann. Die Todesrate gilt natürlich NUR bei akut und richtig erkranken Leuten!

Ich bin ja auch seit Ewigkeiten nicht an seasonaler Grippe erkrankt, obwohl ich in sovielen Jahren garantiert schon damit in Kontakt gekommen bin, nur... er war all die Zeit nie ausgebrochen da er vom Körper, bevor er richtig Schaden anrichten konnte, abgewehrt wurde. Ein gesundes Immunsystem ist also für alle Leute sehr wertvoll.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 15 Mär 2020 18:43, insgesamt 2-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben:
Der Virus kennt keine Grenzen, er hat bereits fast alle Grenzen überwunden.

Das Einzige was wirklich noch hilft ist individuelle Isolation, nicht Grenzschliessungen.

China ist grösser als ganz Europa... wo sollen sie dort Grenzen schliessen? Selbst wenn die alles dichtmachen haben sie immer noch mehr als doppelt soviele Leute auf einer grösseren Fläche als ganz Europa versammelt. Da sieht man wie absurd Grenzschliessungen eigentlich sind. Wir sollten also mal lernen in Einheit zu sein, denn so ist es natürlich kein Wunder dass eine brauchbare "Union" nur ein Traum ist bei soviel Uneinheit.

Schon 2200 Fälle in CH, krass! Die Österreicher möchten nur noch maximal 5 Leute für Versammlungen zulassen d.h. maximal Familiengrösse, somit ist es schon fast Totalisolation. Die Schweiz ist da toleranter, offenbar zu tolerant weil sie haben enorme Neuinfektionen.

Wobei die Schweiz einen guten Vorteil hat: Sie haben ziemlich viele Singlehaushalte, bis zu 30% je nach Kanton. Das ist bei der Isolation natürlich von Vorteil.

Das Problem ist aber, wie bei fast jedem Virus, dass das Virus zwar fast alle infzieren kann, er aber nur bei genug schwachen Leuten ausbricht! Das heisst: Ich vermute dass in real etwa 10x mehr Leute bereits infiziert sind aber dr Virus zeigt dort fast keine Symptome.

Laut Wissenschaft ist der Coronavirus etwa 10x gefährlicher als ein seasonaler Grippevirus d.h. es sterben 10x mehr erkrankte Leute daran. Das mag für alle Altersgruppen gelten aber Kinder und junge oder immunstarke Leute erkranken gar nicht erst daran, oder so schwach dass der Virus nicht richtig ausbrechen kann. Die Todesrate gilt natürlich NUR bei akut und richtig erkranken Leuten!
idiot, es gat um expotoniells wachstum und überlastig gsundheitswese, oh man. egal. forum halt.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Würde man ab jetzt niemand isiolieren dann werden wahrscheinlich irgendwann fast alle kranken oder alterschwache Leute wegsterben. Dann werden einfach alle infiziert und nur die Starken werden es überleben, inklusive Kinder.

Meine Schwester meinte: Wir haben viel zu spät gehandelt, man hätte beim ersten Ausbruch sofort radikal durchgreifen sollen. Jetzt ist es zu spät und man soll am besten einfach alle infizieren lassen weil wir werden es kaum eindämmen können, harte aber ehrliche Meinung. Da würden dann die Regeln der Natur gelten "der Stärkere überlebt", nicht mehr "der besser Versorgte".
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

thaeye hat geschrieben:
idiot, es gat um expotoniells wachstum und überlastig gsundheitswese, oh man. egal. forum halt.
Es muss niemand ins Spital, ich weiss ehrlich gesagt gar nicht ob das noch hilft weil das Risiko sich dort erneut zu infizieren ist bald grösser als irgendwo in der Wohnung. Wirklich helfen kann man dort auch kaum, denn es gäbe beiweitem nicht genug "Lebenserhaltungsmaschinen" für die Leute kurz vorm Tod. Medikamente kann man auch per Freiwilligen nach Hause liefern lassen, Nahrung auch.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 15 Mär 2020 18:53, insgesamt 2-mal geändert.
XYBOT
c'est mamifigg
c'est mamifigg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
219
Trading points minus
0

Beitrag von XYBOT »

grad no schnell volltankt, zwei kantön hend scho notstand und isch alles gschlosse. was meineder zu dem bricht das de sars 2 en permanente wird sii wie hiv?
C42C09A3-71B8-43E7-ABB9-0E8672C7BBA9.jpeg
Antworten