nnap hat geschrieben:Entwickligschöschte vom game sind glaub no driigrächned in priis...
verstah das jammere eh nöd.... eifach nöd käufe wenn z'tür isch...

Moderatoren: Master(G), mr.raw
nnap hat geschrieben:Entwickligschöschte vom game sind glaub no driigrächned in priis...
contrats und viiiiel spassmr.raw hat geschrieben:s game isch so wasbi völlig überrascht und absolut begeischtert
Echt? I has recht entüschend gfundemr.raw hat geschrieben:s game isch so wasbi völlig überrascht und absolut begeischtert
XYBOT hat geschrieben:de speicher isch ja nüme so tüür wie afangs 90er jahr
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!
It was always stored in a protectiv case!
onion hat geschrieben:finge ms 1+2 au mit abstand die beste, chasch immer wieder game. teil 3 regt mir nur uf mit sim vell z'lange shmup-level wo mir alles versaut. schlaft mer z'gsicht ih.
es schöns neus kraut buster aes hätti jetzt im nachhinein scho gern gha.
es schöns neus bim ngdev direkt bstellt zu ihrem priis hani natürli gmeintsosh_85 hat geschrieben:onion hat geschrieben:finge ms 1+2 au mit abstand die beste, chasch immer wieder game. teil 3 regt mir nur uf mit sim vell z'lange shmup-level wo mir alles versaut. schlaft mer z'gsicht ih.
findsch sicher eis uf ebay es aes.... wartisch bis dusse isch...de muesch halt doppelte zahle
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!
It was always stored in a protectiv case!
leider z'spatonion hat geschrieben:es schöns neus bim ngdev direkt bstellt zu ihrem priis hani natürli gmeintsosh_85 hat geschrieben:onion hat geschrieben:finge ms 1+2 au mit abstand die beste, chasch immer wieder game. teil 3 regt mir nur uf mit sim vell z'lange shmup-level wo mir alles versaut. schlaft mer z'gsicht ih.
findsch sicher eis uf ebay es aes.... wartisch bis dusse isch...de muesch halt doppelte zahle
was zahlsch? esch au scho sold out nimmi a oder?Andy hat geschrieben:Nach 5 johre endlich versendet worde.
Aes CE!!!![]()
Freu mi,neus NG Game!
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 9 Gäste