logisch wirds au neui Gameplay Inhalt gä.
One Giant Leap
See the galaxy like never before. Touch down on breathtaking planets powered by stunning new tech, soak in suns rising over unforgettable vistas, discover outposts and settlements, and explore with unrestricted freedom.
Forge Your Own Path
Take on a wide variety of contracts and play your way, from diplomacy and commerce to lethal stealth and all-out combat. Diverse settings, objectives, and NPCs offer endless mission variety and a near infinite amount of content to enjoy.
Assemble Your Crew
Social hubs spread throughout the galaxy give Commanders the ideal place to plan their next move. Form alliances, procure services, and even find expert support in highly coveted Engineers. These public outposts also help you acquire and upgrade weapons and gear to perfect your playing style.
The Sphere of Combat
Experience intense first-person combat, kit out your character with an array of weapons and gear, and coordinate with teammates to master a multi-layered, deep, tactical environment where Commanders, SRVs and Starships converge.
Isch zur Zit no bitz sketchy, was das genau bedütet.
s'Problem vo möglichscht realistische, prozedural generierte Wälte isch, dass nit eifach es paar Wälder chasch implementiere, sondern dass e ganzi Vielfalt vo Möglichkeite muesch biete chönne, demit das glaubhaft überechunnt und nit jede Planet glich usgseht. Vegetation brucht e ganzi Reihe vo Vorussetzige und würd au e ganzi Reihe vo Veränderige nach sich zieh: zB Gwässer, Wätter, Erosion, Höhle, Viecher, und natürlich au intelligänteri Läbewäse. So wie ich Frontier kenne, chöme sie mit däm erscht wenn sie e wirklich guete Plan für d'Umsetzig händ.
Dezue chunnt, dass e Grossteil vo de Spieler mehr wärt uf spielerischi Inhalt, als uf möglichscht schöni Planete legt. Wenn zvil Fokus uf Optik legsch, fählet die Spieler nachhär. Das isch vermuetlich de Grund worum zersch Space Legs chömet und Atmospherical Landings wohl nach und nach erwiteret wärdet.