wild at heart 8/10
dafoe- super! snakeskin jacket - super!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
endli casa de papel gseh und ja isches wert. sust kein fan vo so überfall züügs und ibruch, aber die charaktere super zeichnet. best natürli de pedro alonso. super schauspieler.
Holy mother of Titanic!!! Ich hätte nie dänkt dasi e Film mit em Di Caprio und de Winslet so guet cha finde. Es ziemlich normals Beziehigsdrama, fantastisch performt. Schwer fürs Herz, darum super. Shit ich wirde alt.
Sonic the movie 6/10
de carrey isch zwenig luschtig leider
Herr Rossi hat geschrieben:Revolutionary Road 9/10
Holy mother of Titanic!!! Ich hätte nie dänkt dasi e Film mit em Di Caprio und de Winslet so guet cha finde. Es ziemlich normals Beziehigsdrama, fantastisch performt. Schwer fürs Herz, darum super. Shit ich wirde alt.
de hani au super gfunde, ja sogar Titanic findi mittlerwile guet
Sehr guet, grosse Respekt am Ken Adams für sin War Room. Sehr geil au die Diskussione über unwichtigi Details zwüsche Präsident und General während d Uhr am ticke isch. De Film isch sinere Zit wiit vorus gsi.
Interessantes Detail am Rande: Der Tisch im War Room isch mit grünem Filz bezoge gsi, demits nach Poker usgseht.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
the last kingdom season 3 - 7/10 zwuesched durre ischmer zbitzli zviel gzsz aber schaffts doch immer wieder weg d guete charaktere stimmig ufzbaue und somit willi wuesse wies witer gaht. han ghoert d season 4 seg noed so d brueller. mal gucken
Master(G) hat geschrieben:The Iron Mask aka The Legend of the Dragon Seal
1/10
hät mer doch guet chönne aneh, oder?
drop dead fred 9/10, nöd wegm humor, meh wegm meta psychologie züg wo impliziert wird.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
...wie gewohnt sehr schnulzig, aber ich lueg de scheiss no gärn mit minere frau. am schluss vode season (letschte 3 episode) gahts rächt ab.
Next stop: Amerikanische Revolution - aber die Season 6 chunt wohl erst 2022 wäg Corona...
Mulholland Falls (1998)
5/10
...hani damals verpasst. guete cast plus jennifer connelly tits! de 50s style isch frisch gsi.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Ja, die immerbrünschtigi Sassenach het es bitz vil Screentime in dere Serie. Aber sunscht und vor allem gschichtlich findi Outlander super. Han jedi Folg gseh bis jetzt - freiwillig und in Originalsprach. Slàinte!
en unfassbar gueti Performance vom Gary Oldman, en super sexy Robin Wright (Tits!) und de schräg Soundtrack vom Ennio Morricone mached de Film für mich zum Klassiker.
7/10
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
the gentlemen 7/10 2-3 richtig muesse lache..suscht halt nuet neues..alles scho mal ghoert und gseh..d hugh grant spielt d rolle am beschte..d colin farrell als couch macht au e gueti sach..1mal luege und vergesse.
Blade Runner 2046. Nid schlecht, hett mi itz aber nid grad umghaue. Es biiiiiirebitzeli, es müüüüh meh drive wär nid schlecht gsi. Aber schöni Bilder. Und dr Ana de Armas isch halt scho en uhüeren Schuss!!!
40min spookyge churzfilm. ray wise isch au no drin am afang. wär no geil wenns länger wür gah, isch volle mystery.
Aus aute Krimi Fan hani natürlech d Complete Collection vom Derrick. Auso grad die aute Folge si scho super! Interessanti Fäll und mit der creme de la creme vo de dütsche Schouspieler. Und mängisch sogar o Kamera top, hei sech chlei am ital. Kino vo de 70er orientiert. Aber dass der Harry den Wagen mues ga hole, das chunnt würklech i kere einzige Folge vor. Das isch de wirre chöpf vo däne dütsche Comedians entsprunge.