heisst ned, dass sie guet findsch....
so öppe.. ned schwer zverstah wasi mein, oder?

Moderatoren: Master(G), zeromeier
du hesch eifach nit zdefiniere was "me" gspielt ha sött als "gamer".Master(G) hat geschrieben:warum jetzt?evo hat geschrieben:Master(G) hat geschrieben:und mer sötts also scho gspielt ha, wemmer sich "gamer" schimpft...
jo genau![]()
dümmscht ussag aller zyte und drüber hinus![]()
ich find es gitt eifach immer wieder mal es game, wo so "speziell" isch, sigs jetzt technisch oder spielerisch, dass mers gspielt ha sött.
und tlou2 ghört ganz sicher au dezue. da chasch täubele wie du willsch.
Mastler(P) hat geschrieben:es guets game zieht dich dri und macht so spass und setzt dich so in en flow, dass nöd ufhörre wötsch.
jup. das machts ja au. eifach nur für 2-3 stund pro session.Mastler(P) hat geschrieben:es guets game zieht dich dri und macht so spass und setzt dich so in en flow, dass nöd ufhörre wötsch.
evo hat geschrieben:ich hoff dis wältbild isch erschütteret
aber ja total, danke, bi komplett am arsch jetzt.Master(G) hat geschrieben:ja logisch, wenns 1 ned so dolle gfunde hesch, muesch teil 2 au ned spiele. säb isch klar.
Ig ha z 1s gliebt. Und chönt bi derä LGBQT Operä numä a Bodä chotzä.Master(G) hat geschrieben:ja logisch, wenns 1 ned so dolle gfunde hesch, muesch teil 2 au ned spiele. säb isch klar.
es isch gliich wie teil 1. wenn das geil findsch, de spiel teil 2. es isch more of the same in schöner. meh hett ja keine erwartet, oder scho?
Sorry die Abby het eifach 1zu1 e random Dude Body. Säubst Bodybuilderinä mit emnä höcherä Testo level aus du und ig Zämä hei me Brüst aus d "natur" Abby lol.Master(G) hat geschrieben:abby isch gar ned trans, sie isch eifach nur en spec-ops military chick mit muskle.... isch nume realistisch. hesch mal die fraue im us marine corps agluegt?.....
doch sicher darfi das. au du chasch dir als gamer mit jahrzehnte langer erfahrig doch igestah, ohni schlächts gwüsse, dass es spiel spielenwert wär, sigs jetzt us technischer oder spielerischer sicht, au wenns selber ned spiele willsch oder wirsch. grad will soviel erfahrig hesch chasch du das. du und ich au. fair oder?evo hat geschrieben:du hesch eifach nit zdefiniere was "me" gspielt ha sött als "gamer".
100% agree!thaeye hat geschrieben:also bitte d story isch bisher eifach de afang vonere rachegschicht. und das brock lesnar stresst scho recht mit ihrne/îhrem/ihres/irren breite schultere.
das spiel spielsch weg de schönheit und de atmospähre. und die isch so super. monoton isches glaubs au. glich wie bim 1. es paar ilage meh drin vo uncharted.
krass. ich find jetz dä verglich zu silent hill 2 fascht scho beleidigend, aber anderersiits find ichs cool das dini frau bi gwüssne games doch no so vill interesse hät, dass sie dstory gseh will.Master(G) hat geschrieben:es isch sogar so, dass ich nie ohni mini frau spiele darf - die isch eigentlich kei gamer, aber sie will das spiel unbedingt "gseh". ha sogar müesse ps4 id stube verfrachte. das isch zletscht mit silent hill 2 passiert. win win für mich!![]()
Bejita hat geschrieben: LGBQT Operä numä a Bodä chotzä.
nei, TLOU1 han ich ihre jetzt als youtube zämefassig zeigt, bevor mir agfange händ.Mastler(P) hat geschrieben:krass. ich find jetz dä verglich zu silent hill 2 fascht scho beleidigend, aber anderersiits find ichs cool das dini frau bi gwüssne games doch no so vill interesse hät, dass sie dstory gseh will.
demfall hät si aber bi letscht vo eus 1 nöd mitgluegt? wie ischs jetz dazue cho?
und trotzdem heschs nit gspielt. und trotzdem bisch en true gamer.Master(G) hat geschrieben:doch sicher darfi das. au du chasch dir als gamer mit jahrzehnte langer erfahrig doch igestah, ohni schlächts gwüsse, dass es spiel spielenwert wär, sigs jetzt us technischer oder spielerischer sicht, au wenns selber ned spiele willsch oder wirsch. grad will soviel erfahrig hesch chasch du das. du und ich au. fair oder?evo hat geschrieben:du hesch eifach nit zdefiniere was "me" gspielt ha sött als "gamer".
ich han z.b. au no nie es final fantasy gspielt, aber trotzdem chan ich beurteile und säge, dass es mer es final fantasy als gamer eigentlich gspielt ha sött, wills eigentlich äbe es super spiel isch
jede cha spiele was er wot, wil jede staht zu dem was er spieltthaeye hat geschrieben:und NEI NIEMERT MUESS WAS GSPIELT HA. aber jede dörf
Also mit soneme sensationelle Game"Käller" würs mi närfe d Konsole ind Stube zverfrachteMaster(G) hat geschrieben: es isch sogar so, dass ich nie ohni mini frau spiele darf - die isch eigentlich kei gamer, aber sie will das spiel unbedingt "gseh". ha sogar müesse ps4 id stube verfrachte. das isch zletscht mit silent hill 2 passiert. win win für mich!![]()
eine woni kenne het mal behauptet d typ schaff ez bi mcKinsey hahaha..waer haert wenns so waer hahaMastler(P) hat geschrieben:...okay!
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste