mir chöme ja au klar, gaht tiptop. trotzdem nervt mich mal was, muessi halt dampf ablah!
vieleicht gsehts ja eine vo sony und so

wär no guet!
@Avenger:
erstmal danke für die liäbe wort. glaub mir, ich bin i dene 21 jahr gnet scho x-mal ame punkt gsi, kei närve meh zha und de bättel welle here rüere. aber ich hami denn immer wieder ufgrafft und wiiter gmacht. ich chas halt ned lah si, es isch mini liideschaft und mis grosse hobby

und ja, das sind nanoleafs, huere cool die dinger!

aber bitz overpriced findi. ha nie was drüber gschriebe, nei. und zur dritte frag: evercade isch sicher interessant für eusi läser und retro fans, warum fragsch?
WoG banner wechslet monatlich, ich han kei ifluss uf das, ich lad sie nur ufe. WoG sponsored eus ja mit monatliche Spiel. Das sind eusi einzige "Werbeinahme", was anders willi gar ned. wie gseid: unabhängig si und freii meinig üssere chöne isch mir viel viel wichtiger!
zu dine ideeä: wie im video betont, es sind ned all publisher so. nur paar wenigi. mit allne andere hämmers super. und es isch au sony ned so gsi - bis vor churzem. EA und Activison Blizzard sind soihünd, die händ eus scho vor über eme jahr gheie lah, das sind eigentlich die einzige zwei, wo mir wirklich nix bechömed. es isch also nonig würklich es problem und ich han also nie gross bittibätti müesse mache bis jetzt, zum glück. das willi au ned und würdi glaub au ned. de chaufi die games lieber sälber, bzw. würd was mit WoG arrangiere, dass mer die review-games vo WoG bechömed. ich has mittlerwiile mit dene sehr guet, die sponsored ja au euse twitch-channel...
en ehrlichi meinig isch mir extrem wichtig als unabhängigi siite und ich säge mine schriiberling immer: säged wies isch! das isch euses credo: muulwerch ned verbüte lah!
und das bringt mi zum
@Agestuffer:
ja, es isch tatsächlich schon 2, 3x vorcho i dene 21 jahr, dass mir nach eme review es mail becho händ mit ere quasi-asaag, dass sie das ned OK finde und wemmers ned "korrigiere" gäbs konsequenze. druff pfiffe! ha no nie was gänderet. dass isch au de grund, warum EA und Activision Blizzard mit eus nix meh mached. druff gschisse. die paar wenige games vo dene, wo eus interessiered, organisiere mir alligs privat - wenn mer luscht händ. und evtl. hesch gmerkt, viel für FIFA und Co. liesisch du uf gnet ned. hett scho en grund!