Biespielswis hed vo 6 Lüt nur eine gwüsst, das mer d Maske all zwei Stund sött wächsle. Die hend allenerstens gmeint, das en Chirurg binere 8 stündige Operation nie wächsled :typej:
Selbst de Elektriker hed nid gwüsst, dass so Maske teils elektromagnetisch glade sind zum Teili dusse bhalte. Au en Grund zum all zwei Stund wächsle.
Aber all stönd ums gliche Tischli ume, keine hed meh als e Meter abstand zum nöggste. Töpled de glich Tisch a, länged de glich Chüchlschrankgriff und die glich Fläsche Kafferahm a. Denn chli is Gsicht länge und so, aber fordere, das mer ÜBERALL muss Maske aha.

Das nützt nüt ihr Mongos, wenn d Maske s einizige isch, wo ihr möched, aber sust alles alanged und eu so nöch uf d Pelle rücked. Und wenn mer de nid mal weiss, wie mer d Maske richtig verwänded... ja nu

Ich säge nid, das Maske schlecht sind! Ich säge nur: Maske nützed en scheiss, wenn d Lüt n scheiss drüber wüssed und sie falsch ahend... Isch ja nur Mundschutz, darum isch ja ok, wenn d Nase obeuseleugt

PS: All wend Maskepflicht bim ichaufe und au bim schaffe, aber es wür sie keine friwillig alege... ??? Also ohni das de Chef seid: So ihr münd ez. Ich checks nid. Ich wette, wenn i morn mit enere Maske wür uftauche, würeds heure tumm luege