vilich no d'serie aber di erschte drü film sind eigentlich nur sehenswert.Reinforced hat geschrieben:de rescht chamer spare oder was söttme no luege mitem Freddy?
Quelle
vilich no d'serie aber di erschte drü film sind eigentlich nur sehenswert.Reinforced hat geschrieben:de rescht chamer spare oder was söttme no luege mitem Freddy?
also dä vo 1994 new nightmare?Doraemon hat geschrieben:Teil 6 dünkt mi ono starch! D Serie chasch knicke, glich wie d Freitag der 13. Serie.
De wetti scho lang wider mol luege, hane 8/10 in ErinnerigReinforced hat geschrieben:Naked Lunch 6/10
weird!
hane wägem roy scheider ufd lischte tah. ev. bini dswenig intellektuel für de filmHerr Rossi hat geschrieben:De wetti scho lang wider mol luege, hane 8/10 in ErinnerigReinforced hat geschrieben:Naked Lunch 6/10
weird!
Genau dä. Het no interessanti Story mit coole Film im Film / Traum Elemänt.Reinforced hat geschrieben:also dä vo 1994 new nightmare?Doraemon hat geschrieben:Teil 6 dünkt mi ono starch! D Serie chasch knicke, glich wie d Freitag der 13. Serie.
was söll wieder dä hass? er wixt imfall huere vill.Vyse hat geschrieben:Isch überhaupt nöd miin Fall, aber wämme driichonnt, no ganz underhaltsam und luschtig. Em Ribit tät die Serie villicht no guet.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
hanem 8/10 gä @home, heschne im chino gseh?Avenger hat geschrieben:1917 -> 7/10
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 3 Gäste