https://www.thegnet.org/post/microsoft- ... -us-dollar" onclick="window.open(this.href);return false;
bin grad chli gschockt...

Moderatoren: Master(G), zeromeier
Genau das! und wenn gnauer aneluegsch:hanf hat geschrieben:ich han irgendwie sgfühl bethesda seg eh chli uf em abstiigende ast : es neus elder scrolls bringets sit 10 jahr nöd ane. Mit em online Fallout händs au verseit. Ihri egoshooter sind zwar guet aber nüt einmaligs (Dishonered 1 und Doom hani zwar extrem super gfunde). Grad uf PC und Xbox gits das doch wie sand am meer.
hesch was verpasst, Fallout 3 isch mega gsii, Oblivion au.Mr. Heli hat geschrieben:no nie es spiel vo dene gspielt.
Ja, nur, wieviele wurden damit Milliardaer? Es gibt genug Devs und nur ganz wenige kommen im Mainstream so gut an dass es "mit hohem Reichtum geehrt" wird.geosnow hat geschrieben:ich finds super. De Gründer isch jetzt Milliardär, will er Videospiel produziert hät.
Oblivion hani 100+h gspielt. Doom 1, neues Doom, und Doom Eternal sind super.
Dishonered 1 au. Fallout 1&2. Hoffe uf es Remake vom 3. für das würdi die neu Xbox chaufe.
glaub ich scho, aber nöd so mis genre.zeromeier hat geschrieben:hesch was verpasst, Fallout 3 isch mega gsii, Oblivion au.Mr. Heli hat geschrieben:no nie es spiel vo dene gspielt.
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 1 Gast