Waffeninitiative
Moderator: Avenger
Re: Waffeninitiative
ojemine... :typej:
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
kraut hat geschrieben:ojemine... :typej:
Gurgelhals hat geschrieben:Glaubs ehner umgekehrt. Folklore isch i so Sache erwiesenermasse stärcher als VernunftAvenger hat geschrieben:nid wenig gspannt bin ig uf ds ergebnis. isch wie bim minarett, gross go nei säge und de doch ja stimme.

Aber mir händ wieder mal erfolgriich d'Schwiizer Wärt verteidiget und so d'Zuekunft vo eusem Land gwährleischtet. Jawohl! :typej:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
es isch übel :typej:
scho gschiteret, und zwar am ständemehr. :typej:
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
d'svp schürt witerhin fremdehass, de hass uf anderi parteie, zelebriert sich als einzigi richtigi schwizer partei und firet demit ein erfolg machem andere.
s'problem isch sicher au, dass d'sp vollkomme unfähig und unglaubwürdig politisiert. det gits ebe doch dütlich meh volltrottel als bi de svp, die wüssed immerhin gnau was sie müend mache zum ihri ziel erreiche.
so langsam machtmer das durchus angscht, ich bin inzwüsche de meinig, dass d'svp mitem schwizer volk alles chan mache was sie wänd und das chönnti durchus zu gröbere problem füehre. :paranoia:
s'problem isch sicher au, dass d'sp vollkomme unfähig und unglaubwürdig politisiert. det gits ebe doch dütlich meh volltrottel als bi de svp, die wüssed immerhin gnau was sie müend mache zum ihri ziel erreiche.
so langsam machtmer das durchus angscht, ich bin inzwüsche de meinig, dass d'svp mitem schwizer volk alles chan mache was sie wänd und das chönnti durchus zu gröbere problem füehre. :paranoia:
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
holyshit :typej:
this.Moff hat geschrieben: s'problem isch sicher au, dass d'sp vollkomme unfähig und unglaubwürdig politisiert. det gits ebe doch dütlich meh volltrottel als bi de svp,
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
bi dä sp sind d'lüüt eifach zverschiede. drum säget alli liecht öppis anders und das würkt unglaubwürdig.
bi dä svp säget alli was dä blocher seit, das macht en sehr en glaubwürdige iidruck will sich alli einig sind.
dä blocher isch aber i spätistens 10 jahr senil --> drum: gar keis problem, die partei wird dänn wie es köpfts huen uf de politbühne umerenne und irgendwänn verrecke. potentielli nachfolger gits ja glücklicherwiis kei.
bi dä svp säget alli was dä blocher seit, das macht en sehr en glaubwürdige iidruck will sich alli einig sind.
dä blocher isch aber i spätistens 10 jahr senil --> drum: gar keis problem, die partei wird dänn wie es köpfts huen uf de politbühne umerenne und irgendwänn verrecke. potentielli nachfolger gits ja glücklicherwiis kei.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
und z bärn findet me akws doch no e gueti sach... :typej:
Uns Schweizern darf und kann man eine Waffe in die Hände geben ohne das daraus eine übergrosse Gefahr besteht,das könnte und sollte man nicht tun bei Leuten ihrer Sorte die mit einem IC enden,Herr SESTIC aus Basel.Der kriminellste Schweizer ist nicht halb so gefährlich wie der anständigste mit IC am Ende des Nachnamens.Alles klar oder ist der IQ zu tief?Dummplauderis ihrer Art kann man in EX - Jugoslavien brauchen aber nicht bei uns.Gehen sie bitte dahin zurück woher sie gekommen sind.

I don't believe in orange
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
han nei gstumme..kraut hat geschrieben:und z bärn findet me akws doch no e gueti sach... :typej:
ja ig o, aber äbe... und der amstutz füert ou no... :typej:
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
wo häsch denn das gfunde?O_O hat geschrieben:Uns Schweizern darf und kann man eine Waffe in die Hände geben ohne das daraus eine übergrosse Gefahr besteht,das könnte und sollte man nicht tun bei Leuten ihrer Sorte die mit einem IC enden,Herr SESTIC aus Basel.Der kriminellste Schweizer ist nicht halb so gefährlich wie der anständigste mit IC am Ende des Nachnamens.Alles klar oder ist der IQ zu tief?Dummplauderis ihrer Art kann man in EX - Jugoslavien brauchen aber nicht bei uns.Gehen sie bitte dahin zurück woher sie gekommen sind.

isch eh eini vo de sinnloseste astimmige i de letschte jahre gsi, vo dem her völllig ok de usgang.
:typej: öpis sehr dumms. jetzt fehlt nah de böse puuure vom land asatz.Moff hat geschrieben:d'svp schürt witerhin fremdehass, de hass uf anderi parteie, zelebriert sich als einzigi richtigi schwizer partei und firet demit ein erfolg machem andere.
du verbreitisch stereotype wo alli parteie i sich träget. d sp verkauft d schwiiz ad eu. die gruene machet us eus kompostmensche etc. etc.
du häsch recht i dem d svp bündlet uftritt als de rest vo de andere parteie. sie sind besser organisiert und haend halt meh *traditionelli*gruppierige i de partei (schütze, schwinger blabla), die machet bi so emotionelle abstimmige vill us.
ich glaub da immer nah meh a de normal gsund menscheverstand. vo angst ha simmer nah meile weg. jedi partei haet ihri verdienst i dem land. genau so wie au jede mensch wo da lebt und öpis fürs algemeinwohl macht.
ich han enthalte will ichs en unnötigi abstimmig find. mir egal ob abgeh odr nöd. d möglichkeit zum abgeh bestaht ja scho jetzt.
wird wohl wiiterhin druf uselaufe i abstimmige: links-rechts, land-stadt. chli provoziere und scho stockt de politisch entscheidigsprozess. ich hoff mal d mitti chan wenigstens nah *vermittle*, erschaffe chönds ja scho lang nix mehr.
- Scarface
- Galactic Empire
- TRADINGPOINTS:
-
600
Scarface hat geschrieben:weniger autostüürezahle

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
xgüsi dass ich de link zum dritte mal bringe: http://www.svp.ch/g3.cms/s_page/78200/s ... _year/2011 aber es zeigt sich da, wie wiit d'svp scho gah chan. uf de eigete siite die eigete argumänt lah demontiere und doch e abschtimmig gwünne will sich ihri stimmklientel schlichtwäg gar nöd ersch informiert. das isch für mich s'extrem beunruhigende.Moff hat geschrieben:d'svp schürt witerhin fremdehass, de hass uf anderi parteie, zelebriert sich als einzigi richtigi schwizer partei und firet demit ein erfolg machem andere.
dänn aber au nöd vergässe, dass es kei svp abstimmig gsi isch. alli bürgerliche parteie sind hinder em nei gstande und freue sich jetz mit salbigsvolle wort über "eigeverantwortig" und "mündigkeit" vo de bürger. was i däm zämehang hinsichtlich de wehrpflicht sowieso lachhaft isch. aber sit wänn falled de lüüt eklatanti widersprüch uf?
wahr.hanf hat geschrieben:bi dä sp sind d'lüüt eifach zverschiede. drum säget alli liecht öppis anders und das würkt unglaubwürdig.
falsch.dä blocher isch aber i spätistens 10 jahr senil --> drum: gar keis problem, die partei wird dänn wie es köpfts huen uf de politbühne umerenne und irgendwänn verrecke. potentielli nachfolger gits ja glücklicherwiis kei.
hallo? s'wälsch/räschtschwiiz- und s'stadt/land stimmverhalte sind eimal meh offesichtlich.thaeye hat geschrieben: :typej: öpis sehr dumms. jetzt fehlt nah de böse puuure vom land asatz.
es gaht NUR um angscht. jedesmal wird usschliesslich dadrmit "argumentiert". sorry jetz chunnsch aber sehr naiv drhär.ich glaub da immer nah meh a de normal gsund menscheverstand. vo angst ha simmer nah meile weg. jedi partei haet ihri verdienst i dem land. genau so wie au jede mensch wo da lebt und öpis fürs algemeinwohl macht.
z'bärn händs au es neus AKW wägem drohende stromloch.

unnötig? de ursprung isch gsi, gwalttate wo usem affekt passiere, chöne iizschränke. was isch da dran bitte unnötig? ich han au kei waffe dihei, aso keini zum bhalte, keini zum abgäh. ischs jetz wäg däm e unnötigi abstimmig für mich? und btw affekt /= mündigkeit.ich han enthalte will ichs en unnötigi abstimmig find. mir egal ob abgeh odr nöd. d möglichkeit zum abgeh bestaht ja scho jetzt.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 13 Feb 2011 18:35, insgesamt 2-mal geändert.
I speeled my drink!
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Im Radio hei sie no gross verzellt es sig dütlich abglehnt worde. 57 Prozent find ig jetz nid sooo dütlich.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
die meischte ständ bzw kantön halt. stimmbeteiligung isch au nur ca 56% gsi. das gilt als viel, ich finds weni für es sogenannts dütlichs resultat.
I speeled my drink!
angst isch immer es argument, genau so wie jetzt i dere abstimmig d befürworter ufd tränedüse truckt haend, vorallem d galladé, das isch ja nöd zum ushalte.
emotionals thema halt, befürworter mit einzelbiespiel wo au wiiterhin passiert wäret au mit iniative und gegner mit tradition und folkore, aber eher nöd so relevant fürd wiiterentwicklig vom land.
git wichtigers, tönt härt isch aber realistisch gseh so.
da han ich z.b d berner abstimmige interessanter gfunde.
emotionals thema halt, befürworter mit einzelbiespiel wo au wiiterhin passiert wäret au mit iniative und gegner mit tradition und folkore, aber eher nöd so relevant fürd wiiterentwicklig vom land.
git wichtigers, tönt härt isch aber realistisch gseh so.
da han ich z.b d berner abstimmige interessanter gfunde.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ganz wiit uusgholt: über gewehrli abstimme wäge affekthandlige und gliichziitig alkohol legal la isch eifach chli doof. so vo de opferzahle her.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
was genauso bescheueret isch: vo eigeverantwortig rede und glichzitig d kiffer ir illegalität la si. :typej:h4xX0r hat geschrieben:ganz wiit uusgholt: über gewehrli abstimme wäge affekthandlige und gliichziitig alkohol legal la isch eifach chli doof. so vo de opferzahle her.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Müehsam isch vor allem, dass me sich efäng jedes Quartal mit irgend so ere schwachsinnige Initative dörf umeschlah (Verjährigsinitative, Minarett, Usschaffig, Chriegsmaterialexport, Waffeinitiative, etc.) und dänn jedes mal au no vo Politik & Medie es Riesetheater drum gmacht wird, als ständi d'Zuekunft vo de ganze Schwiiz uf em Spiel. Es isch huere müehsam und die inzwüsche obligatorische Arschlochplakat vo de SVP sind da nume d'Spitze vom Iisberg 
Hallo, liebi Parteie: Wie wärs mal wieder mit chli staatspolitischer Verantwortig übernäh statt sich nume no mit so Billigaktione für de Wahlkampf welle z'profiliere?

Hallo, liebi Parteie: Wie wärs mal wieder mit chli staatspolitischer Verantwortig übernäh statt sich nume no mit so Billigaktione für de Wahlkampf welle z'profiliere?
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Ha jez nöd gross mitgläse, ich han mich eh uus däre ganze Chilbi zrugzogge.
Ich Bilde mier zwar miini Meinig, stimme aber nöd ab.
Die meischte Initiativene sind eigentlich belanglos fürs wiitere Läbe.
En Beschluss über Ahgläggeheite, wo würkli e Veränderig chönnted bewürke,
wird nöd em Volk überlah. Das ganze UBS Debakel. Was händ mier da scho chönne mitwürke; es Indiz defür,
dass wänns würkli um dWurscht gaht, mier nüüt mitzerde händ).
dIdee, dass die gsamt Bevölkerig mitbestimme dörf, wie Ihres Land söll gformt werde isch ja theoretisch super,
aber tatsächlich ischs doch zimli verlogge.
dSchuld über dä Uusgang vonere Initiative wird am Ändi em Volk zuegwisse, im Stil: "blah blah, ja weisch, sVolk
häts halt so wälle... Es isch dä Volkswille".
Nei, ischs nöd. Verantwortlich für dä Uusgang vonere Abstimmig sind die Tubeliparole vo dä einzelne Parteie,
wo mit beleidigend simple und vulgäre Mittel under Boulevardniveau dLüüt für Ihri Sach iispanned.
Am ändi isch aber sVolk für dä Entschluss zverantworte,nöd aber dParteiä.
Gäbed eus mal öppis rächts zum Abstimme und nöd so Schwachsinn, mit däm me dä Bevölkerig chli Schmeichle will,
dass au es Mitspracherächt händ, händs nämli nöd.
Das pisst mich chli ah und uus dänne beidne Gründ machi au nümm mit.
Abseh devo will ich gseh, wie Liebi dWält durchflüsst und ich will gseh, wie innigschti Bedürfnis vo dä Mänsche zur Gältig chömmed. Alles andere (So au die Initiative) isch unwesentlich.
Ich halts für Falsch, em Volk sGfühl vo Entscheidigsmacht zgäh, indäm me Schrott-Themene so uufbauscht,
dass Striitgspröch ii jedere Fiirabigsspelunke so en Intensität erreiched, als obs schicksalsprägend für
jedes Mänscheläbe wäred.
Ach, mier egal...
Gönd doch no wiiter über so Schwachsinn go debatiere und abstimme, währenddem me sich nationswiit mal allne Abstimmige verweigere chönnt zum en Uusruck zschaffe, mal ändlich au bi würkli gwichtige Sache dörfe mitzstimme.
Ich Bilde mier zwar miini Meinig, stimme aber nöd ab.
Die meischte Initiativene sind eigentlich belanglos fürs wiitere Läbe.
En Beschluss über Ahgläggeheite, wo würkli e Veränderig chönnted bewürke,
wird nöd em Volk überlah. Das ganze UBS Debakel. Was händ mier da scho chönne mitwürke; es Indiz defür,
dass wänns würkli um dWurscht gaht, mier nüüt mitzerde händ).
dIdee, dass die gsamt Bevölkerig mitbestimme dörf, wie Ihres Land söll gformt werde isch ja theoretisch super,
aber tatsächlich ischs doch zimli verlogge.
dSchuld über dä Uusgang vonere Initiative wird am Ändi em Volk zuegwisse, im Stil: "blah blah, ja weisch, sVolk
häts halt so wälle... Es isch dä Volkswille".
Nei, ischs nöd. Verantwortlich für dä Uusgang vonere Abstimmig sind die Tubeliparole vo dä einzelne Parteie,
wo mit beleidigend simple und vulgäre Mittel under Boulevardniveau dLüüt für Ihri Sach iispanned.
Am ändi isch aber sVolk für dä Entschluss zverantworte,nöd aber dParteiä.
Gäbed eus mal öppis rächts zum Abstimme und nöd so Schwachsinn, mit däm me dä Bevölkerig chli Schmeichle will,
dass au es Mitspracherächt händ, händs nämli nöd.
Das pisst mich chli ah und uus dänne beidne Gründ machi au nümm mit.
Abseh devo will ich gseh, wie Liebi dWält durchflüsst und ich will gseh, wie innigschti Bedürfnis vo dä Mänsche zur Gältig chömmed. Alles andere (So au die Initiative) isch unwesentlich.
Ich halts für Falsch, em Volk sGfühl vo Entscheidigsmacht zgäh, indäm me Schrott-Themene so uufbauscht,
dass Striitgspröch ii jedere Fiirabigsspelunke so en Intensität erreiched, als obs schicksalsprägend für
jedes Mänscheläbe wäred.
Ach, mier egal...
Gönd doch no wiiter über so Schwachsinn go debatiere und abstimme, währenddem me sich nationswiit mal allne Abstimmige verweigere chönnt zum en Uusruck zschaffe, mal ändlich au bi würkli gwichtige Sache dörfe mitzstimme.
Zuletzt geändert von Vyse am 14 Feb 2011 07:26, insgesamt 1-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.