Master(G) hat geschrieben:"...flüssiges Metall zur Kühlung..."
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Schon irgendwie lustig wie in den Medien Flüssigmetall als etwas vollkommen neues dargestellt wird, obwohl es im PC Bereich seit Jahren existiert und benutzt wird.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
da häts so vill metal und luft dinne, dä wird nie abhebe wie eh ps3 oder 4 raggete.
jup, dänke au das das design super isch. hett sogar en "staubfänger" womer eifach nach eme ziitli de kompletti staub mit eme eifach staubsuuger us de konsole suuge chan
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Master(G) hat geschrieben:hett sogar en "staubfänger" womer eifach nach eme ziitli de kompletti staub mit eme eifach staubsuuger us de konsole suuge chan
boah, geil. schön eis absuuge.
z'bild isch super, z'erste gsi womer dur de chopf isch wonis gseh han, isch gsi was es für en unfassbar grosse prügel isch
aber wenns hilft gäg grüsch und hitz isch ja guet.
sidusson hat geschrieben:
It was bought like this long ago!
ich hoff di negscht ps isch ca. 3cm dick und hät en 30-40 zoll durchmesser und ich cha sie eifach hinder em tv aschrube und schieb uf dä site games inne. wär no geil.
denn no eifach zum ihraschte bi sony tv's. es macht klick und die zwei stecked fescht.
ide aktuelle m-games namal ganz klar frag wie next gen sogar z'neue Horizon isch wenns no uf de chrüppel ps4 mues laufe.
auso nüt mit upscale und guet isch.
physik, ki, animatione etcetc. aus das chasch nid upscale.
sidusson hat geschrieben:
It was bought like this long ago!
Mastler(P) hat geschrieben:...und schieb uf dä site games inne....
huere old-school-pimmel.
ich kauf au die mittem plexiglas-schiibe slot, aber au nur zum mal wieder en dvd/bluray z'luege und vilich mal son 4k muuvi, wänn öpper ide family mal wieder bluray mit 4k verwächslet.
wärs nöd deswege, würdi 'online'-version neh.
logisch, für felm und disc enthusiaschte. nur online isch 2t version.
Naja, Ps5 und Series X hei kei Dolby Vision. Als richtige Enthusiascht würdmi das störe, da DV em HDR 10 scho überläge isch, findi. Also wirdi ufenes Laufwerk verzichte...
abyss hat geschrieben:Naja, Ps5 und Series X hei kei Dolby Vision. Als richtige Enthusiascht würdmi das störe, da DV em HDR 10 scho überläge isch, findi. Also wirdi ufenes Laufwerk verzichte...
Händ dänn alli neui UHD Film Dolby Vision?
Die eltere hönd me HDR.
Microsoft hät ja bestätigt das dolby vision für streaming gaht.
Wer weiss viellicht gshts ja au für UHD. Wär cool. Will min Sony
UHD Player lauft nume mit HDR und PS5 so oder so.
Es gab kürzlich Gerüchte dass die PS5 nicht schneller lädt als die Box... keine Ahnung was dran ist, werde dem nachgehen. Ich denke es kann momentan stimmen da die Software noch nicht für die PS5 richtig optimiert ist und eigentlich der Quasi-Launch zu früh kam.
Ich geb nix auf diese hochtrabenden Standards, weil wenn der Sound schlecht ist kann kein Standard der Welt ihn besser machen und das was am meisten den Sound verbessert sind gute Speaker und ein reinrassiger Verstärker: Am besten Audiophil oder knapp drunter (guter Receiver). Ich meine, wenn eine rechte Anlage mal loslegt dümpelt das beste Dolby beim Babyzeugs nur noch vor sich hin. Da ist der Anlage dann egal wieviel Standard sie abkriegt, sie macht's mit jedem Standard gut.