machi susch negscht Wuchä malevo hat geschrieben:Nimm es video uf, mi nimmt wunder wie das usgseht

geschter no d'NEOGEO Covers apasst, fantastisch.
da es neogeo biischpiel mit aof2, screen rächts une isch es video.

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
machi susch negscht Wuchä malevo hat geschrieben:Nimm es video uf, mi nimmt wunder wie das usgseht
PlayStation lauft relativ suber, alles nachher nüm, Saturn, N64 & Jaguar au nöd.evo hat geschrieben:was isch s „modernste“ wo druf lauft.
Has jetzt gschaft im Ingame Menu sOverlay zspeichere. Und zwar eifach nur fuer das usgwaehlte Game. Wenni de aber sGame neu starte spinnts Game total. Ratio stimmt nueme, Spiel lauft au nueme richtig.rebornkid hat geschrieben:Weiss oeper wie ich im retropie chan fuer jedes Games sin eigne Bezel installiere? Han sBezelProject installiert, aber mir zeigets pro emu immer sgliiche Bild a. Anschiiend soetti das gha, aber weiss echt nueme wiiter.
Was hesch den du fuer istellige gnoh, dass kei schwarzi Raender gha hesch?zeromeier hat geschrieben:Nie mit Bezels gschaffet, sorry
Mir sind die ebe egalrebornkid hat geschrieben:Was hesch den du fuer istellige gnoh, dass kei schwarzi Raender gha hesch?zeromeier hat geschrieben:Nie mit Bezels gschaffet, sorry
Das isch au e istellig!zeromeier hat geschrieben:Mir sind die ebe egalrebornkid hat geschrieben:Was hesch den du fuer istellige gnoh, dass kei schwarzi Raender gha hesch?zeromeier hat geschrieben:Nie mit Bezels gschaffet, sorry
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste